Pixiegnom Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 (redigerad) Vilken hade ni valt? Det är ju tre helt olika spel och alla är rätt medelmåttiga. Legendary är FPS Bionic Commando är action/äventyr i tredje person King of Fighters är bara fighting Men efter att ha kollat på metacritics så verkar Bionic Commando vara det bästa. Jag frågade för ett tag sedan efter en sida där man kunde rösta på spel. Typ som imdb, nån som vet sidan? Glömde lägga till den i favoriter. Kunde va kul att se vilket spel som fått bäst betyg innan jag bestämmer mig. Sen till näst nästa vecka: VA NU MED OCH VINN SPEL! Vi var bara 4 som tävlade. =)) Menar du kanske Metacritic eller Gamerankings? Redigerad 3 november, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Frågar igen, ingår det en komponentkabel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Frågar igen, ingår det en komponentkabel? Efter lite googlande så har jag nog fått klart för mig vad en komponentkabel är för något. Till mitt gjorde det inte det. Och tror inte att det är någon skillnad mellan olika versioner på den punkten. En AV-kabel dock. Och på game har dom bra HDMIkablar sen om det är intressant för 149:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2009 Efter lite googlande så har jag nog fått klart för mig vad en komponentkabel är för något. Till mitt gjorde det inte det. Och tror inte att det är någon skillnad mellan olika versioner på den punkten. En AV-kabel dock. Och på game har dom bra HDMIkablar sen om det är intressant för 149:- Hdmi kablar har massor av, men kan ej använda då min port i tvn är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Det är ju tre helt olika spel och alla är rätt medelmåttiga. Bionic Commando Men efter att ha kollat på metacritics så verkar Bionic Commando vara det bästa. Menar du kanske Metacritic eller Gamerankings? Tack. Tar nog det då. Japp ska kolla där. tack igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 4 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2009 Tack. Tar nog det då. Japp ska kolla där. tack igen Jag var faktiskt på väg att köpa det, väntade faktiskt en månad innan release på att det skulle komma. Men så fick jag höra talas om Borderlands.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Måste ha hjälp! Fick hem ett stycke PS3 med Guitar Hero : Aerosmith (Inkl Gitarr) idag, men jag får inte gitarren att funka. Har provat att uppdatera till senaste utgåvan, startat om, bytt batterier. Ja testat det mesta. Fel på gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Beställde Tekken 6 för ett par minuter sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Måste ha hjälp! Fick hem ett stycke PS3 med Guitar Hero : Aerosmith (Inkl Gitarr) idag, men jag får inte gitarren att funka. Har provat att uppdatera till senaste utgåvan, startat om, bytt batterier. Ja testat det mesta. Fel på gitarren? Jag hoppas du kopplat in USB-recievern? Därefter måste du sätta på gitarren genom att trycka på den glasaktiga PS-knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Beställde Tekken 6 för ett par minuter sedan JAG VILL MED!!! Men 528 är i saftigaste laget för ett spel. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jag hoppas du kopplat in USB-recievern? Därefter måste du sätta på gitarren genom att trycka på den glasaktiga PS-knappen. Jo jo, det är klart man har. Men den röda lampan på recievern bara blinkar, och på gitarren blinkar alla 4. Ibland lyser ena på gitarren, men dom 3 andra småblinkar. Har som sagt provat det mesta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jo jo, det är klart man har. Men den röda lampan på recievern bara blinkar, och på gitarren blinkar alla 4. Ibland lyser ena på gitarren, men dom 3 andra småblinkar. Har som sagt provat det mesta! Ta kontakt med butiken/support och berätta vad felet är så kan du troligtvis byta ut gitarren mot en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Jo jo, det är klart man har. Men den röda lampan på recievern bara blinkar, och på gitarren blinkar alla 4. Ibland lyser ena på gitarren, men dom 3 andra småblinkar. Har som sagt provat det mesta! Nu vet jag inte hur en sån där gitarr funkar på PS3, men det kanske är så simpelt att du glömt ladda gitarren? Den kanske inte är fulladdad när man packar upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 Ta kontakt med butiken/support och berätta vad felet är så kan du troligtvis byta ut gitarren mot en ny. Skickat mail till Webhallen nu, får hoppas man får en ny! Nu vet jag inte hur en sån där gitarr funkar på PS3, men det kanske är så simpelt att du glömt ladda gitarren? Den kanske inte är fulladdad när man packar upp den? Den har batterier, och jag har bytt flera gånger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2009 (redigerad) Jo jo, det är klart man har. Men den röda lampan på recievern bara blinkar, och på gitarren blinkar alla 4. Ibland lyser ena på gitarren, men dom 3 andra småblinkar. Har som sagt provat det mesta! Om recievern bara blinkar har den inte hittat nån gitarr. Om alla 4 på gitarren blinkar betyder det att gitarren söker efter recievern. Det går vanligen snabbt över i normalläget, dvs att 1 lyser och de 3 andra är släckta. Jag har då aldrig sett #1 lysa och #2-4 blinka samtidigt. Låter som att du har en trasig gitarr. Redigerad 6 november, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2009 Ska köpa fler spel till min PS3 inom kort framtid. Men jag vill ha lite tips på spel! Vill helst ha äventyrsspel och liknande! Inga brutala skjutspel eller så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 När man ska ladda PS3 kontrollen, vilken ände av sladden ska man koppla i först? Ibland när jag kopplar in sladden i PS3 först så börjar kontrollen automatiskt blinka (fast bara en lampa, vilket leder till att kontrollen efter att ha varit ikopplad i både PS3 och kontrollen inte laddat något alls efter en timme). Ska konsollen vara på när man kopplar in sladden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Beställt Spyro och Sonic nu! Känner mig riktigt barnslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 Beställt Spyro och Sonic nu! Känner mig riktigt barnslig. Äh, Spyro is the shit! Särskilt Spyro 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2009 När man ska ladda PS3 kontrollen, vilken ände av sladden ska man koppla i först? Ibland när jag kopplar in sladden i PS3 först så börjar kontrollen automatiskt blinka (fast bara en lampa, vilket leder till att kontrollen efter att ha varit ikopplad i både PS3 och kontrollen inte laddat något alls efter en timme). Ska konsollen vara på när man kopplar in sladden? Det spelar ingen roll vilken ände du kopplar in först. Det är ju ändå inte förrän det är kontakt på båda ändarna som någonting händer och då reagerar det oavsett vilken ände som kopplades in först. Jag tror PS3:an måste vara igång för att kontrollen ska ladda, det känns som det i alla fall de gånger som jag lämnat min kontroll ikopplad med PS3:an avstängd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts