Lajnux Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 KlickaDet roliga är att du verkligen inte är rätt person för det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 (redigerad) Det roliga är att du verkligen inte är rätt person för det där. So fucking what? Jag gör precis vad fan jag vill på det här forumet så länge jag inte bryter mot reglerna (jag ska sluta prata med troll) Redigerad 10 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 So fucking what? Jag gör precis vad fan jag vill på det här forumet så länge jag inte bryter mot reglerna (jag ska sluta prata med troll)Oh snap, där satte du mig allt på plats. Jag ska tiga och gömma mig under min sten igen. Svordomar är inte heller att leka med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Oh snap, där satte du mig allt på plats. Jag ska tiga och gömma mig under min sten igen. Svordomar är inte heller att leka med. Jag har aldrig försökt sätta dig på plats Lajnux, trots att du varit på mig X antal gånger, men jag är hellre offensiv än deffensiv idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Jag har aldrig försökt sätta dig på plats Lajnux, trots att du varit på mig X antal gånger, men jag är hellre offensiv än deffensiv idag.Sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Sluta. Varför? För att du säger det eller? Ärligt talat Lajnux, skit ner dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Okej, nu slutar båda två så slipper vi få tråkigheter. Ni har meningskiljaktigheter, fine. Bra träning inför vuxenlivet, idioter finns det över allt men det är bara till att ignorera dem. Kom ihåg att du själv alltid har rätt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Varför? För att du säger det eller? Ärligt talat Lajnux, skit ner dig.</3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 Börjar bli lite rädd här. Skickade om att annulera min beställning på Pixmania men har inte hört något fortsatt om det och den ligger fortffarande kvar när jag loggar in på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2009 baaarnn jiiiddeer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Klicka som att jag inte prövat det redan? jag frågade mer specifikt om kanske datum eller månad....? Winter 2009 säger inte så mycket, sen ser man inte heller precis När den info lades upp? därav vet man inte hur pass pålitligt det är.... smartass... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Usch för PM-spam sedan vi fick copypaste in-text. Schysst feature men det är ju synd att den missbrukas. Subject: - Playstation has made it officel they will be making psn users pay for online play. This will start on the 1-12-09. A message has been sent to Playstation and they said if they see a protest message (this message) sent 500,000 times by the date they will keep the psn free. So please send this to all and i MEAN ALL !!! your friends because no one wants to pay for online play. This is the only way to keep the psn free so please send it to your friends. Remember ts.put the subject as IMPORTANT PROTEST. Thanks. Subject: Men snälla Har du nån som helst vett i kroppen begriper du väl att alla felstacade engelska pm är fejkade spammeddelanden och inget annat. PSN kommer INTE kosta pengar och även om det så vore skulle de ju garanterat skicka mail eller brev om det.Sluta spamma och radera såna där skitmeddelanden istälet. men det va en annan kompis som skrev det till mig, klaga hos han istället för på mig Du är minst lika skyldig eftersom du skickar vidare skiten. nepp. jockeanderson heter han, klaga hos han istället för på mig Men är du dum? Spam går ju ut på att man skickar viadare en massa skit. Alla som skickar vidare är minst lika dumma som den man fick det ifrån. men jag fick ju det från han, klaga hos han oxå , e e det personligt mot mig kanske , dum kan du va sj. Ska jag klaga på honom ska jag ju också klaga på alla miljoner människor före honom. Skickade eller skickade du inte ett spammeddelande? Jo. Alltså är du dum. Men jag fick ju det från han, o han från adnra, du e ju dum som klagar på mig för det. personligt mot mig e hur. e du en kompis som skriver så till mig. jag har inte hittat på det meddelandet MEN DU SKICKAR DET VIDARE jo, men skriv till han oxå , o inte bara till mig, han skickade ju det till mig, o andra till han. personligt mot mig om du inte klagar hos han o andra oxå >_< Du är ju störd. 30 år och fattar ändå inte. ne du e störd Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Usch för PM-spam sedan vi fick copypaste in-text. Schysst feature men det är ju synd att den missbrukas. Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... ) ungefär lika irriterande som de som vägrar inse att de klickat på en länk i msn.. och som tycker att amn är dum när man säger att det va 10:e gången du gjorde det... aldrig att jag skulle skicka vidare nåt såntdär.. Blocka killen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 (redigerad) aldrig att jag skulle skicka vidare nåt såntdär.. Blocka killen! Har funderat på det. Mycket nytta har han iaf inte gjort. När får du din PS3? Jag har försökt adda dig flera gånger men kontot finns inte. @Wu Zi Mu: Har fixat temp. lösen nu, du har PM. Redigerad 12 oktober, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Har funderat på det. Mycket nytta har han iaf inte gjort. När får du din PS3? Jag har försökt adda dig flera gånger men kontot finns inte. @Wu Zi Mu och andra som gratis vill ha Rag Doll Kung Fu: Har fixat temp. lösen nu, du har PM. (Ni andra, skicka PM.) Jag beställde ju som sagt från Pixmania av misstag. Och har nu fått min order annulerad. Ville inte gå o köpa ett förrens jag visste om allt där var löst. Tänkte ringa upp Elgiganten imorn och fråga när de får in nya konsoler och sen beställa en på något skumt fränt sätt så det blir förhoppningsvis i slutet av veckan alternativt nästa vecka. Får även låna några spel av en kompis. prototype, uncharted och ratchet & clank: tools of destruction klistrat o klart Antagligen inhandlas det någon form av FIFA 10 också. Hoppas jag! beror lite på om jag får den rabatt jag vill ha :L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 Usch för PM-spam sedan vi fick copypaste in-text. Schysst feature men det är ju synd att den missbrukas. MEN DU SKICKAR DET VIDARE jo, men skriv till han oxå , o inte bara till mig, han skickade ju det till mig, o andra till han. personligt mot mig om du inte klagar hos han o andra oxå >_< Du är ju störd. 30 år och fattar ändå inte. ne du e störd Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... ) Hahahaha! Roligaste jag läst på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2009 @Wu Zi Mu: Har fixat temp. lösen nu, du har PM. Tack så mycket! Jag ska fixa det imorgon så fort som möjligt. Hör av mig på PM när jag fixat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Ja nu jävlar! Beställde från Sekvencia idag. 2870kr blir det totalt Känn på den alla som sitter med 80Gb versionen :L hehe Kan förmodligen hämta det redan imorgon eller torsdag. Men kommer inte hämta förrens tidigast fredag pga sjukdom Fy fan vad jag älskar det här.. Första konsolen som är BARA min. Har alltid fått dela med brorsorna.. Visserligen har det ju blivit mitt eftersom att man är äldst.. Men det är en annan känsla att köpa nåt sånthär för egna pengar (låter inte som jag är 21 va? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2009 Nu är det fixat. Tack så mycket Henki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2009 Någon som vet något mer om den där eventuella mjukvaran som skulle göra PS3 bakåtkompatibel? Var det bara ett tomt rykte eller finns det någonting som talar för att det är sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts