Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Usch för PM-spam sedan vi fick copypaste in-text. Schysst feature men det är ju synd att den missbrukas.

Subject: -

Playstation has made it officel they will be making psn users pay for online play. This will start on the 1-12-09. A message has been sent to Playstation and they said if they see a protest message (this message) sent 500,000 times by the date they will keep the psn free. So please send this to all and i MEAN ALL !!! your friends because no one wants to pay for online play. This is the only way to keep the psn free so please send it to your friends. Remember ts.put the subject as IMPORTANT PROTEST. Thanks.

Subject: Men snälla

Har du nån som helst vett i kroppen begriper du väl att alla felstacade engelska pm är fejkade spammeddelanden och inget annat. PSN kommer INTE kosta pengar och även om det så vore skulle de ju garanterat skicka mail eller brev om det.Sluta spamma och radera såna där skitmeddelanden istälet.

men det va en annan kompis som skrev det till mig, klaga hos han istället för på mig

:doh:

Du är minst lika skyldig eftersom du skickar vidare skiten.
nepp. jockeanderson heter han, klaga hos han istället för på mig
Men är du dum? Spam går ju ut på att man skickar viadare en massa skit. Alla som skickar vidare är minst lika dumma som den man fick det ifrån.
men jag fick ju det från han, klaga hos han oxå , e e det personligt mot mig kanske , dum kan du va sj.

Ska jag klaga på honom ska jag ju också klaga på alla miljoner människor före honom. Skickade eller skickade du inte ett spammeddelande? Jo. Alltså är du dum.
Men jag fick ju det från han, o han från adnra, du e ju dum som klagar på mig för det. personligt mot mig e hur. e du en kompis som skriver så till mig. jag har inte hittat på det meddelandet

:confused:

MEN DU SKICKAR DET VIDARE
jo, men skriv till han oxå , o inte bara till mig, han skickade ju det till mig, o andra till han. personligt mot mig om du inte klagar hos han o andra oxå
>_< >_<
Du är ju störd. 30 år och fattar ändå inte.
ne du e störd

>_<

Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... <_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Usch för PM-spam sedan vi fick copypaste in-text. Schysst feature men det är ju synd att den missbrukas.

Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... >_< )

ungefär lika irriterande som de som vägrar inse att de klickat på en länk i msn.. och som tycker att amn är dum när man säger att det va 10:e gången du gjorde det...

aldrig att jag skulle skicka vidare nåt såntdär.. Blocka killen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har funderat på det. Mycket nytta har han iaf inte gjort.

När får du din PS3? Jag har försökt adda dig flera gånger men kontot finns inte.

@Wu Zi Mu och andra som gratis vill ha Rag Doll Kung Fu: Har fixat temp. lösen nu, du har PM.

(Ni andra, skicka PM.)

Jag beställde ju som sagt från Pixmania av misstag. Och har nu fått min order annulerad. Ville inte gå o köpa ett förrens jag visste om allt där var löst.

Tänkte ringa upp Elgiganten imorn och fråga när de får in nya konsoler och sen beställa en på något skumt fränt sätt så det blir förhoppningsvis i slutet av veckan alternativt nästa vecka.

Får även låna några spel av en kompis.

prototype, uncharted och ratchet & clank: tools of destruction

klistrat o klart >_<

Antagligen inhandlas det någon form av FIFA 10 också. Hoppas jag! beror lite på om jag får den rabatt jag vill ha :L

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:confused:

MEN DU SKICKAR DET VIDARE
jo, men skriv till han oxå , o inte bara till mig, han skickade ju det till mig, o andra till han. personligt mot mig om du inte klagar hos han o andra oxå
>_< >_<
Du är ju störd. 30 år och fattar ändå inte.
ne du e störd

>_<

Om ni inte begripit det så är alla meddelanden av den typen spam. (Och FAN er om ni skickar det vidare... <_< )

Hahahaha! Roligaste jag läst på länge!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja nu jävlar!

Beställde från Sekvencia idag. 2870kr blir det totalt :confused:

Känn på den alla som sitter med 80Gb versionen :L hehe <_<

Kan förmodligen hämta det redan imorgon eller torsdag.

Men kommer inte hämta förrens tidigast fredag pga sjukdom >_<

Fy fan vad jag älskar det här.. Första konsolen som är BARA min. Har alltid fått dela med brorsorna.. Visserligen har det ju blivit mitt eftersom att man är äldst.. Men det är en annan känsla att köpa nåt sånthär för egna pengar >_<

(låter inte som jag är 21 va? >_< )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor