Grumpy Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Cross game-röstchatt nästa månad? Vore skönt, det är alltför besvärligt att kommunicera via PSN som det är nu. Chattverktyget vi fick tidigare gav inte så mycket eftersom hälften av alla svenska ord censureras. "Spela" till exempel, det är tydligen en svordom i nåt språk så trots att ordet lär förekomma i varje konversation om spel, blir det censurerat och man fattar inte vad konversationen går ut på. Hahaha..censur, jag hoppas inte att du är seriös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Hahaha..censur, jag hoppas inte att du är seriös Det var han... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Det var han... Det gör ju vociechatt så gott som värdelöst. Fy fan för censur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2009 Det gör ju vociechatt så gott som värdelöst. Fy fan för censur. Alltså nej. xD Voice chat, funkar bara med kamera. Suger. Text chat, funkar "alltid". Censurerat. Suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? Vlcty184. Ett L inte ett i. Många tar fel på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? SpajX heter jag. Av dina spel så har jag alla förutom Rock Band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? Addeproffs! Öhm. Har Gta iv och mgs4 av dem. Just nu står ps3 vid projektorn så spela blir inte av förrns senare i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? Jag heter Ylex på PSN. Av spelen du nämnde så har jag Rockband och GTA IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? Superzombie1337 Jag har alla spel förutom rock band..Men jag har har rock band 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Införskaffat i ett ps3 med GTA IV, Rockband, Metal Gear Solid 4 och GH: World Tour. Vad heter ni? AjaxWarrior Grejen med det chattverktyg som finns nu är ju att man måste vara vän med en person för att kunna chatta. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 Äntligen har Playstationet kommit tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Ska lägga till er sen, ps3an står i Umeå just nu, och jag är i Örnsköldsvik hos far. Förresten så testade jag lite med att spela upp videoklipp över nätverket från datorn, det hackade och ville inte funka som det skulle. Lyckades se en musikvideo med några laddningsstopp, men ett Entourageavsnitt gick jättedåligt. Och när jag pluggade in ett USBminne med ett klipp så hittade den inga klipp på det. Suger ps3an på videouppspelning eller var det något problem jag stötte på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Och när jag pluggade in ett USBminne med ett klipp så hittade den inga klipp på det. Suger ps3an på videouppspelning eller var det något problem jag stötte på? Markera USB-minnet>tryck trekant>visa alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Suger ps3an på videouppspelning eller var det något problem jag stötte på? Kör du trådlöst går allt alltid sämre än med kabel, oavsett apparat. Kan det vara det? Datorns prestanda påverkar också videokonverteringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 När man registrerar sig för PSN: Behöver man fylla i typ serienummer eller liknande för PS3:an? För annars tänkte jag skaffa mig ett konto där för att peppa mig själv lite att verkligen köpa PS3:an nästa vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Kör du trådlöst går allt alltid sämre än med kabel, oavsett apparat. Kan det vara det? Datorns prestanda påverkar också videokonverteringen. Trådlöst körde jag, kan ju iofs vara det. Men på datorn så hade jag fullt på trådlösa. Jag var inte hemma och hade inte tillgång till en kabel. Men hemma vid TVn har jag en kabel, ska testa med den. Tack. Datorn tror jag inte att det beror på, den är mer än duglig. Och det funkar bra på Xboxet (kopplad med kabel). När man registrerar sig för PSN: Behöver man fylla i typ serienummer eller liknande för PS3:an? För annars tänkte jag skaffa mig ett konto där för att peppa mig själv lite att verkligen köpa PS3:an nästa vecka. Jag kan inte minnas att det behövdes, fast jag gjorde det direkt på PS3:an så jag är inte säker på hur det är på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Som ni ser i min signatur så händer det grejer nu Om man nu kan lägga till mig som vän redan nu innan jag skaffat PS3:an o registrerat den så tycker jag bannemej att ni ska göra det så jag får en trevlig överaskning när jag kopplar in den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Och det funkar bra på Xboxet (kopplad med kabel). Voilà. Det kan också bero på vilket program du använder för streaming, jag kör med TVersity och det funkar prima med kabel men sämre med trådlöst. Har visserligen haft problem med ljuduppspelning men det beror nog på konstiga filformat. Som ni ser i min signatur så händer det grejer nu Om man nu kan lägga till mig som vän redan nu innan jag skaffat PS3:an o registrerat den så tycker jag bannemej att ni ska göra det så jag får en trevlig överaskning när jag kopplar in den Försökte adda men du fanns inte, stod det. Jag tror att serienumret automatiskt registreras från PS3-menyn. Jag antar att du får skriva i "Use existing account" när du reggar dig. Eller motsvarigheten på svenska, förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2009 Försökte adda men du fanns inte, stod det. Jag tror att serienumret automatiskt registreras från PS3-menyn. Jag antar att du får skriva i "Use existing account" när du reggar dig. Eller motsvarigheten på svenska, förstås. Ahkey. Då vet man. Får helt enkelt säga till när jag har burit hem det. Längtar något grymt mycket. Någon som har ett spel att rekomendera som första spel för att komma in i hur det här med online funkar. Funderar redan på o skaffa Fifa och Little big planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts