Vice. Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 Att ni orkar.. Du är sotis på oss eliter bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 Du är sotis på oss eliter bara... Nej, men du har väl platinum på Fallout 3 och inFamous? Två spel som du har hyllat väldigt mycket, så det kan jag förstå. Men om man tar t.ex Henki som sitter och nöter spel endast för att få platinum, det tycker jag känns lite fel. Liksom, man spelar ju ett spel för att det är roligt - inte för att ens e-penis ska växa ett par millimeter. Nu är jag ju dock inte säker på vad Henki tycker om R2, men jag har för mig att han ville sälja det, så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 (redigerad) Nej, men du har väl platinum på Fallout 3 och inFamous? Två spel som du har hyllat väldigt mycket, så det kan jag förstå. Men om man tar t.ex Henki som sitter och nöter spel endast för att få platinum, det tycker jag känns lite fel. Liksom, man spelar ju ett spel för att det är roligt - inte för att ens e-penis ska växa ett par millimeter. Nu är jag ju dock inte säker på vad Henki tycker om R2, men jag har för mig att han ville sälja det, så.. Army of 2 ville han och har sålt i alla fall. (Eller, jag sålde det i alla fall, har för mig att Henki gjorde detsamma.) R2 ville han inte riktigt låna ut till mig då han för stunden spelade det, så jag antar att han tycker om det spelet. Redigerad 13 september, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 R2 ville han inte riktigt låna ut till mig då han för stunden spelade det, så jag antar att han tycker om det spelet. Funderar på att sälja Resistance 2 eftersom det inte var nån jättehöjdare, men jag ska ta Platinum först. Ja, så trofégalen är jag. Det var den posten jag tänkte på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2009 ÄNTLIGEN, två Platinum! Slå DET Henki... Sweet, vilka spel? Nej, men du har väl platinum på Fallout 3 och inFamous? Två spel som du har hyllat väldigt mycket, så det kan jag förstå. Men om man tar t.ex Henki som sitter och nöter spel endast för att få platinum, det tycker jag känns lite fel. Liksom, man spelar ju ett spel för att det är roligt - inte för att ens e-penis ska växa ett par millimeter. Nu är jag ju dock inte säker på vad Henki tycker om R2, men jag har för mig att han ville sälja det, så.. Mja, som med de flesta belöningssystem i både spel och annat kör man ju för att det är kul till en början och sen har man ju "ändå kommit så långt" att man lika gärna kan fortsätta tills det plingar till. Inte för att det har nån speciell betydelse in the end men det förlänger ju definitivt livstiden för spelen, så man slipper köpa nya spel för 600 varje månad. Army of 2 ville han och har sålt i alla fall. (Eller, jag sålde det i alla fall, har för mig att Henki gjorde detsamma.) R2 ville han inte riktigt låna ut till mig då han för stunden spelade det, så jag antar att han tycker om det spelet. AO2 var ju skit, det var snygg grafik på sina håll men alldeles för hjärndött och bristande så jag orkade aldrig spela klart det. Jag minns inte hur mycket jag fick det sålt för men det var väl omkring 200, max. R2 är roligt när man väl börjat levla karaktärerna osv, jag var mest besviken i början på att knapparna var konstiga och att storyn var för kort och dessutom inte stödde coop. Den delen finns visserligen men i ett helt annat format med character-building osv, vilket gör det hela lite krångligare. Men kul är det Det var den posten jag tänkte på. Det var väl innan jag börjat på multiplayern, har jag för mig. Jag har klarat alla singleplayerdelar och nästan alla i co-op multiplayer, därefter är det "bara" tävlings-MP kvar (som jag inte börjat på). Tyvärr är det en rätt stor del så om jag inte gillar det och det tar evigheter är det tveksamt om jag tänker fortsätta. Samma för GTA IV, jag har tagit ~allt utom de största MP-troféerna och om det tar alltför lång tid är det tveksamt om jag tar Platinum där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Vad är R2? Håller med Henki att man spelar först spelet för att det är kul. Suger det våta sockar orkar man inte spela igenom det, sedan spelar man om det igen och igen för att ta alla trofeer. MAn får, som han nämner mer spel för pengarna tack vare trofesystemet. Henki: Uncharted är ju inte LÄTT!? Det är ju SJUKT svårt på hard. Hatar att de har 4 svårighetsgrader, löjligt. de borde ha trofeerna i spelet istället. Överdrivet att ha superhard. Hur klarar man tex den delen där bruden skall slänga ner ett rep från en bergsvägg medans man ska sjuta på en massa monster. De där som går på alla fyra, du vet. HUR klarar man det på jättesvårt??? Det är ju absurt svårt. Bara på Normal är det svårt att hålla sig vid liv. Ge mig tips på det är du snäll. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Vad är R2? Resistance 2 gissar jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Hur klarar man tex den delen där bruden skall slänga ner ett rep från en bergsvägg medans man ska sjuta på en massa monster. De där som går på alla fyra, du vet. HUR klarar man det på jättesvårt??? Det är ju absurt svårt. Bara på Normal är det svårt att hålla sig vid liv. Ge mig tips på det är du snäll. =) Lol, där har jag inte dött en enda gång oavsett svårighetsgrad. Det är ju bara att springa och skjuta bakåt när du känner att du är påväg att bli attackerad - det vill säga - inte använda siktet utan bara springa och skjuta. Det finns ju även många vapen utspridda och då är väl shotgun det bästa. Tror de dör av 2-3 skott. Resistance 2 gissar jag på. Korrekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 (redigerad) Lol, där har jag inte dött en enda gång oavsett svårighetsgrad. Det är ju bara att springa och skjuta bakåt när du känner att du är påväg att bli attackerad - det vill säga - inte använda siktet utan bara springa och skjuta. Det finns ju även många vapen utspridda och då är väl shotgun det bästa. Tror de dör av 2-3 skott. Rätt lustigt faktiskt. Vissa grejer som jag har tyckt är lide lätt har andra tyckt varit sjukt svårt. kanske inte just i det här spelet. Men just i detta tyckte jag den delen samt. köra-vattenskoter-och-undvika-tnt-tunnor var grymt jobbiga. Sen är det en hel del strategi med. Bossen i infamous tex, jag satt en hel kväll och dog nonstop. Sedan läste jag en guide där det stod att man skulle hoppdyka undan hans attacker, och vips klarade jag det. Sjukt lätt. Jag har inte provat din strategi att springa runt och skjuta bakom mig. Jag har haft siktet uppe och gått bakåt i cirklar typ. Ska banne mig spela om och prova din teknik. Tack för tipset. =)) Redigerad 14 september, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 (redigerad) Rätt lustigt faktiskt. Vissa grejer som jag har tyckt är lide lätt har andra tyckt varit sjukt svårt. kanske inte just i det här spelet. Men just i detta tyckte jag den delen samt. köra-vattenskoter-och-undvika-tnt-tunnor var grymt jobbiga. Sen är det en hel del strategi med. Bossen i infamous tex, jag satt en hel kväll och dog nonstop. Sedan läste jag en guide där det stod att man skulle hoppdyka undan hans attacker, och vips klarade jag det. Sjukt lätt. Jag har inte provat din strategi att springa runt och skjuta bakom mig. Jag har haft siktet uppe och gått bakåt i cirklar typ. Ska banne mig spela om och prova din teknik. Tack för tipset. =)) Vattenscooter-delarna och Blue Room är de värsta delarna i hela spelet. I Blue Room var jag tvungen att använda en "bugg" för att klara det på crushing. Lycka till! Redigerad 14 september, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2009 Vattenscooter-delarna och Blue Room är de värsta delarna i hela spelet. I Blue Room var jag tvungen att använda en "bugg" för att klara det på crushing. Lycka till! Vart är Blue room och vad var buggen? Har du fått platinum på det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Vart är Blue room och vad var buggen? Buggen är att du klättrar ner för avsatsen och sen klättrar upp igen. Sen springer du tillbaka en bit så du kommer ut till jeepen som står parkerad. När du sen kommer tillbaka så kommer fienderna vara framme och det är bara att stå på avsatsen och döda dem. Har du fått platinum på det nu? Klarade precis ut Uncharted på fruktansvärd och fick min första platinum. Nu ska jag spela igenom spelet på lätt och leka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Bah, buggfusk är trist. Nog för att det där är bland de svåraste ställena i spelet men att fuska sig igenom det är ju inget kul. Jag använde raketgeväret till de på avsatserna och när skotten var slut blev det inlärning, närstrid och skicklighet som fixade biffen. Man får inte glömma att röra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 (redigerad) ÄNTLIGEN, två Platinum! Slå DET Henki... Jag har fem. Redigerad 15 september, 2009 av Xuande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Buggen är att du klättrar ner för avsatsen och sen klättrar upp igen. Sen springer du tillbaka en bit så du kommer ut till jeepen som står parkerad. När du sen kommer tillbaka så kommer fienderna vara framme och det är bara att stå på avsatsen och döda dem. Grattis! Ska prova buggen tack!!! Jag har fem. Fett!!! I vad? Synd att man inte kan se det när man klickar på dina trofeer här i forumet. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Bah, buggfusk är trist. Nog för att det där är bland de svåraste ställena i spelet men att fuska sig igenom det är ju inget kul. Jag använde raketgeväret till de på avsatserna och när skotten var slut blev det inlärning, närstrid och skicklighet som fixade biffen. Man får inte glömma att röra på sig. Jag försökte nog minst 10 gånger innan jag upptäckte buggen. Det var ju så jävla frustrerande när man trodde att man hade klarat det och så kommer det en jävel bakom en med shotgun och dödar en med ett skott. Var ju nära att bryta ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xuande Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Grattis! Ska prova buggen tack!!! Fett!!! I vad? Synd att man inte kan se det när man klickar på dina trofeer här i forumet. =/ Uncharted,inFAMOUS,Terminator Salvation (skitspel),Dynasty Warriors 6 Empires och The Godfather 2. Rätt så enkla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Jag försökte nog minst 10 gånger innan jag upptäckte buggen. Det var ju så jävla frustrerande när man trodde att man hade klarat det och så kommer det en jävel bakom en med shotgun och dödar en med ett skott. Var ju nära att bryta ihop! Har inte kollat hela videon, vad är det för bugg som gäller? Jag körde väl det där rummet kanske två timmar totalt innan jag kom förbi det, tills jag nästa gång lärde mig hur man skulle göra. Såhär vill jag minnas att det gick till: Efter att man skjutit ner killen med luftvärnskanonen i rummet innan, ska man gå in i ett litet rum med ammo och en skattkista. Plocka på dig granatkastaren + uzin och hoppa ner i blå rummet. Ta AK47-killarna med geväret och skjut/slå ned killarna som strömmar emot dig. Plocka på dig shotgunen och spring omedelbart över rummet till den stora väggen där folk hoppar ned. Slå ner två av killarna så fort som möjligt och göm dig sedan. Vänta på att folk kommer emot dig och skjut blindskott emot dem. Sen finns det några kvar en bit bort, ta dem med granater (blindkast). Till sist kommer det folk på det ställe du hoppade ner från början, de här kommer ofta att slumpvis välja skydd så det är bara att anpassa sig efter situationen. Du står rätt säker där du var innan de sista hoppade ner iallafall, så använd vanliga tekniker som skydd och blindeld. Kom ihåg att även om du inte kan träffa, kan du skjuta understödseld så att de inte springer fram, åtminstone. Vilket kapitel är det, förresten? Funderar på att göra en video vid tillfälle. Btw startade jag Uncharted nyss och såg att de försämrat grafiken för 4:3-teveapparater eftersom de nu tvingar bilden till 16:9-format => sämre bildkvalitet och mycket mer flimmer. Uncharted,inFAMOUS,Terminator Salvation (skitspel),Dynasty Warriors 6 Empires och The Godfather 2. Rätt så enkla. Tar du platinum i Warhawk blir jag imponerad - och bestört över att du inte har nåt liv Det är helst sjuka krav för vissa troféer där, jag har för mig att det handlar om ett antal tusen speltimmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Terminator Salvation (skitspel) The Godfather 2. Rätt så enkla. Funderade på att köpa Terminator idag, men orkade inte ta mig ner till butiken. Bra att du sa att det sög så slapp jag den utgiften. Hur är The Godfather? Värt pengarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2009 Hur är The Godfather? Värt pengarna? Tänkte fråga samma sak. Har varit intresserad av det ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts