Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Är det bara jag eller blev ikonerna otroligt blaffiga? Det känns som de är mycket större och tar mycket mer plats på min TV.

De känns alltså onödigt stora, jag såg ikoner och text ypperligt innan uppdateringen, fanns ingen anledning att förstora det, jag är väl inte blind heller.

Jag tycker också det, det måste väl stämma. Hela XMB ser ut att vara synskadeanpassat nu, det är ju helt stört. Och vem fick för sig att det var snyggt med rutor kring Friends-namnen? Det var ju stilrent förut och knappast några problem att se såvida man själv inte varit dum nog att välja en plottrig bakgrund (såsom de som finns att ladda ner från Sony själva...).

Fucktards.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

MÅSTE ha svar på detta snarast! Höll på att dö igår natt!

Jag jämförde trofeer med en på min vänlista och upptäckte att jag "bara" hade 57% på FALLOUT 3(!!!)! Kollar jag på mina trofeer så har jag 100% men jämför jag så har jag 57% OCH då finns det NYA uppdrag som inte är klarade!!!!!!!!

Men när jag ringer Game säger de att ingen uppdatering finns till Fallout 3 än och de vet inte när den kommer?!

Kan man köpa det på Playstationstore? vad heter det i så fall för jag hittar det inte? Det MÅSTE ju finnas för de släpper väl inte en massa uppdrag om inte spelets släpps? Vem kan man fråga, vem står bakom Playstation i Sverige? Har för mig det var svensk film...nått?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men när jag ringer Game säger de att ingen uppdatering finns till Fallout 3 än och de vet inte när den kommer?!

Kan man köpa det på Playstationstore? vad heter det i så fall för jag hittar det inte? Det MÅSTE ju finnas för de släpper väl inte en massa uppdrag om inte spelets släpps? Vem kan man fråga, vem står bakom Playstation i Sverige? Har för mig det var svensk film...nått?

Fanns inget på varken svenska eller amerikanska, men det låter som att det kommer släppas så småningom. Googla lite så kanske du får reda på det :huh:

Nordisk Film är det nog, jag har fått en del därifrån så det skulle jag tippa. Men de står ju bara för försäljning av PSP/3-spel + UMD, vad jag vet har de inget med själva konsolerna att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fanns inget på varken svenska eller amerikanska, men det låter som att det kommer släppas så småningom. Googla lite så kanske du får reda på det :huh:

Nordisk Film är det nog, jag har fått en del därifrån så det skulle jag tippa. Men de står ju bara för försäljning av PSP/3-spel + UMD, vad jag vet har de inget med själva konsolerna att göra.

Nordisk film står ju för själva importen av konsolen, så visst har de väl med den att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så va det bestämt. Så fort jag fått in mina två kommande löner i slutet av månaden åks det in till stan och inhandlas ett ps3 av den nya sorten.

Det som får mig att lägga ut några hundra extra på den istället för gamla 80Gb versionen är:

Tystare.

120Gb hdd

Mindre (vilket jag inte riktigt vet varför jag vill att den ska vara för.)

Förbättrad teknik (hoppas jag i alla fall.)

- är:

DEN BLANKA YTAN SAKNAS!!!! Så jävla snyggt är det ju faktiskt inte med en mattsvart yta :(

Men ja.. Hårddisken är ju rätt lagom iaf.. Sen får man väl helt enkelt gömma undan den när man ska ta hem folk :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag jämförde trofeer med en på min vänlista och upptäckte att jag "bara" hade 57% på FALLOUT 3(!!!)! Kollar jag på mina trofeer så har jag 100% men jämför jag så har jag 57% OCH då finns det NYA uppdrag som inte är klarade!!!!!!!!

Kan du inte bara fråga killen på din friendlist vad han har för extramaterial till sitt spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bug maybe?. Har du kollat på att du har gjort samma "Achievements" som han. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte bara fråga killen på din friendlist vad han har för extramaterial till sitt spel?

Bug maybe?. Har du kollat på att du har gjort samma "Achievements" som han. :huh:

Nej ni missförstår. Det är bara jag som har 100% de andra jag jämfört med hade inte det. Efter den sista trofeen som var för det sista uppdraget, sitter där nu ytterligare 10-15 (nu gråa efter som de inte är tagna) trofeer. På både mig och han/dem

Jämför själv får ni se. Vice_c

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej ni missförstår. Det är bara jag som har 100% de andra jag jämfört med hade inte det. Efter den sista trofeen som var för det sista uppdraget, sitter där nu ytterligare 10-15 (nu gråa efter som de inte är tagna) trofeer. På både mig och han/dem

Jämför själv får ni se. Vice_c

Alltså, det har ju kommit ett antal DLC-episoder till Fallout 3 till Xbox 360. De har varit exklusiva så vitt jag vet, men jag har hört att det gått rykten kring att de ska komma till Ps3. Inte så att det möjligvis är så att de lagt till de nya trofeérna i förväg? Så gör dem med achievements från dlc-paket till 360spel.

Annars så kan det ju vara smart att kontakta Sony eller Bethesda, eller vad dom nu heter, spelets utvecklare.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså, det har ju kommit ett antal DLC-episoder till Fallout 3 till Xbox 360. De har varit exklusiva så vitt jag vet, men jag har hört att det gått rykten kring att de ska komma till Ps3. Inte så att det möjligvis är så att de lagt till de nya trofeérna i förväg? Så gör dem med achievements från dlc-paket till 360spel.

Annars så kan det ju vara smart att kontakta Sony eller Bethesda, eller vad dom nu heter, spelets utvecklare.

Fallout GOTY med alla 5 DLC kommer 13 Oktober Pc/Ps3/360

Länk till kommentar
Dela på andra sidor