Henkibojj Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 En prissänkning på 200 kronor? http://www.webhallen.com/prod.php?id=101754 Fy fan vad orättvist, de i USA kan köpa en PS3 Slim för 299 dollar (förut kostade den 399). Så de får en rejäl prissänkning medans vi får en prissänkning på 200 kronor. Menar du slim eller skrev du fel? Det har väl aldrig funnits nåt $399-pris på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Menar du slim eller skrev du fel? Det har väl aldrig funnits nåt $399-pris på den? Jag skrev fel. Jag menade. Den gamla PS3 kostade 399 och Slim kostar 299. Men för oss så kostade den gamla PS3 4000 och den nya (slim) kostar 3800. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 Jag skrev fel. Jag menade. Den gamla PS3 kostade 399 och Slim kostar 299. Men för oss så kostade den gamla PS3 4000 och den nya (slim) kostar 3800. fan det stämmer ju! det har jag inte alls tänkt på! fyfan vad europa/sverige suger fett. vf ska allt va så mkt dyrare för oss? aja någon mer än mig som ska köpa den? ja ska sälja min 60gb nu i helgen och vänta tills den kommer can't wait. för övrigt tycker jag den är snygg. den unboxing videon ngn posta va nice. man fick se den bättre än på oficiella videon, eller bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 fan det stämmer ju! det har jag inte alls tänkt på! fyfan vad europa/sverige suger fett. vf ska allt va så mkt dyrare för oss? aja någon mer än mig som ska köpa den? ja ska sälja min 60gb nu i helgen och vänta tills den kommer can't wait. för övrigt tycker jag den är snygg. den unboxing videon ngn posta va nice. man fick se den bättre än på oficiella videon, eller bilder. Varför sälja 60 GB, den är ju mycket bättre och har fler funktioner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 fan det stämmer ju! det har jag inte alls tänkt på! fyfan vad europa/sverige suger fett. vf ska allt va så mkt dyrare för oss? aja någon mer än mig som ska köpa den? ja ska sälja min 60gb nu i helgen och vänta tills den kommer can't wait. för övrigt tycker jag den är snygg. den unboxing videon ngn posta va nice. man fick se den bättre än på oficiella videon, eller bilder. Varför sälja 60 GB, den är ju mycket bättre och har fler funktioner.. Instämmer. Är det nån konsol man absolut inte ska sälja är det ju just 60 GB. Den enda som är bättre är den amerikanska 80 GB-versionen som fanns ett tag innan 40-giggaren kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2009 fan det stämmer ju! det har jag inte alls tänkt på! fyfan vad europa/sverige suger fett. vf ska allt va så mkt dyrare för oss? aja någon mer än mig som ska köpa den? ja ska sälja min 60gb nu i helgen och vänta tills den kommer can't wait. för övrigt tycker jag den är snygg. den unboxing videon ngn posta va nice. man fick se den bättre än på oficiella videon, eller bilder. Ni kanske missade att Sony efter de annonserade Slim versionen av PS3 så annonserade de också en $100 prissänkning på den vanliga PS3. Or so i heard. In other words... Kostar dom lika mycket i USA också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 Ps3 slim är fugly imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Rekommenderar folk att köpa 160-giggaren (om den finns i Sverige) när den prissänks istället för att lägga några pengar på en fugly PSThree. Är det NÅGON här som spelar Resistance 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Min PS3a har gått sönder. Det är 60-gigaren så jag vill verkligen inte bli av med den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 "Det utförs för närvarande underhåll av Playstation Network" Kan det kanske vara 3.0? Hoppas på det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 "Det utförs för närvarande underhåll av Playstation Network" Kan det kanske vara 3.0? Hoppas på det iallafall. Det finns väl inget bestämt datum så det kan stämma väl? Hoppas! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 25 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2009 Min PS3a har gått sönder. Det är 60-gigaren så jag vill verkligen inte bli av med den... Sony sa på gamescon att 3.0 skulle komma 1 september http://www.psu.com/GamesCom--Firmware-30-u...-a007957-p0.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2009 Vad är egentligen skillnaden mellan slim och "vanlig" ps3? Är det bara storleken? Känns inte som det är lockande att köpa då. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Vad är egentligen skillnaden mellan slim och "vanlig" ps3? Är det bara storleken? Känns inte som det är lockande att köpa då. =/ Storleken, utseendet, strömförbrukningen (och därmed möjligen fläktljudnivå) och givetvis är ytterligare några features borttagna. Och värmeknapparna för 1/0 resp. eject-knapparna har blivit ersatta med riktiga tryckknappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Storleken, utseendet, strömförbrukningen (och därmed möjligen fläktljudnivå) och givetvis är ytterligare några features borttagna. Och värmeknapparna för 1/0 resp. eject-knapparna har blivit ersatta med riktiga tryckknappar. Det låter nästan som en försämring tycker jag. Några features bortagna, funktioner alltså. Värmeknapparna är ju stilrena och snygga, den glansiga ytan verkar vara borta med. Det positiva är ju i så fall bara storleken och fläktljudet. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Värmeknapparna sög man var tvungen att hålla i i typ 7 sekunder för att stänga av ps3:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Värmeknapparna sög man var tvungen att hålla i i typ 7 sekunder för att stänga av ps3:an Själv brukar jag bara hålla in playstation-knappen och sen välja "Stäng av systemet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2009 Äh, jag har en fet PS3 som funkar utmärkt. Skulle den gå sönder så skaffar jag nog en slim, det gjorde jag när mitt feta PS2 gick sönder. Men byter ut det PS3 jag redan har gör jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Uppdatering 3.0 är släppt. Gillar den, statusbaren längst upp till höger har jag väntat länge på! Men Vänner sidan gjorde de så förfärligt ful nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Fan, så har de gjort det igen. Alltid är det samma visa. "Hohoj! Kolla vad bra det blir!11", men de har tydligen inte lyssnat på nån som helst feedback sen tidigare då folk varit extremt missnöjda med somliga features. Varför får vi inte VÄLJA om det ska se gammalt och snyggt ut eller om det ska se nytt och förjävligt ut? Statusbaren är en god idé men den funkar inte. Den tar upp 60% av bredden på min skärm och jag får varken stänga av den eller välja vilken info jag vill ha visad. Är inte det poängen med statusbars och liknande plugins, att själv bestämma vad man vill se? Jag gillar inte att de slänger in reklam för PSStore precis överallt där det bara går, jag gillar inte att det ständigt tillkommer nya idiotiska ikoner som alltid bara är i vägen, jag gillar inte att bakgrunden fadas bort när man går in i en meny, jag gillar inte att namnen försvinner när man fokuserar på en låt/grupp/bild/film i menyerna (vad fan är poängen med att bläddra då om man inte ser?), jag gillar inte Friendsmenyn heller. Men framförallt gillar jag INTE att de ändrar på saker vi inte har möjlighet att ändra tillbaka. Varför inte ha en meny i temainställningar -> Avancerade inställningar där just såna här saker finns med? Fuck, att de aldrig lär sig. Kudos för tre saker dock: Högerspaken har fått en nice feature i filmer, som styr slowmotion och FForward. Textinmatningen har nu fått klipp o klistra (in-text!). Dessutom kan man ha ljud i flera kanaler samtidigt nu, vilket är bra när man har flera ljudutrustningar. Men när kommer det musik och spelljud till USB-lurar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts