Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag har förhandsbokat den hell yeah ,är det säkert att jag får den Eftersom det bara kommer 2000st till Sverige vid releasen så tror jag inte det. Kan man nånstans se hur många som har bokat en? Jag skulle gärna veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Edit: @_Emil_: På Gran Turismo HD är det så. Inget annat än så länge. Gran Turismo HD är ett gratis spel som går att ladda ner via Store (som boxens Marketplace) till PS3. Utvecklarna lade ner det för att lättare kunna utveckla Gran Turismo 5, men de var snälla nog att släppa allt dom gjort på Store. http://sungame.mods.jp/photos/GTHD/GTHD_21.jpg Detta är alltså Gran Turosmo HD, som går att ladda ner gratis=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Riktigt snällt! Det ska tankas när min saftiga godbit står under TV:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Eftersom det bara kommer 2000st till Sverige vid releasen så tror jag inte det. Kan man nånstans se hur många som har bokat en? Jag skulle gärna veta. Jag bokade i oktober,men det spelar ingen roll ellr hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Gran Turismo HD är ett gratis spel som går att ladda ner via Store (som boxens Marketplace) till PS3. Utvecklarna lade ner det för att lättare kunna utveckla Gran Turismo 5, men de var snälla nog att släppa allt dom gjort på Store. Detta är alltså Gran Turosmo HD, som går att ladda ner gratis=) Såg väldigt ofärdigt ut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) 6,5 lök.. Insane!.. Redigerad 20 januari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag har hört om att man köper ett bilspel till PS3 att man ska få betala för varje bil man vill ha i spelet. Att varje bil kostar typ en krona. Är det sant? Ja och nej. Gran Turosmo 5 kommer att släppas för runt 200 kr som ett baspaket med de nödvändigaste bilarna och huvudbanorna. Sedan får man ladda ner resten av bilarna och banorna man vill ha för typ 10-20 kr per bil/bana som vissa paket som blir något dyrare. Orsaken är att de som bara vill spela lite och inte bryr sig om en massa extra banor och extra snygga bilar ska behöva betala 600-700 kr för spelet när de inte kommer använda mer än en liten del av vad spelet erbjuder. Tanken är att man ska kunna skräddarsy sitt eget GT5. Problemet är bara att om nån som är ett hyperfan vill ha allt så blir det typ 1200 kr sammanlagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 6,5 lök.. insane.. wörd on that. Väntar ett tag tills GTA 4 kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Gran Turismo HD är ett gratis spel som går att ladda ner via Store (som boxens Marketplace) till PS3. Utvecklarna lade ner det för att lättare kunna utveckla Gran Turismo 5, men de var snälla nog att släppa allt dom gjort på Store. http://sungame.mods.jp/photos/GTHD/GTHD_21.jpg Detta är alltså Gran Turosmo HD, som går att ladda ner gratis=) Ifrågasättningsvärt att de ens påbörjade GT HD. Skillnaderna i grafiken är små om man jämför med GT4. Visst, åskådarna var rätt väldetaljerade, och det var ganska snyggt med gräs vid sidan av banan... Och såklart HD's paradnummer: Hög upplösning. Jag är förvånad att det tog så här lång tid för Sony att inse att detta var för lite för att sälja ett spel, och kunna behålla sin värdighet. Hade jag varit Sony hade jag helt enkellt glängt in en GT4-patch som slänger in ovansående grafiska uppgraderingar då man spelar PS2-versionen på sitt PS3... PS3 är för dyr för min smak. Och så hatar jag Sony. Får se senare om det kommer någon form av PS2-emulator till Wii, för jag är lite småsugen på GT4 (och nej, PS2 är inte värd en tusenlapp eller vad fasen den än kostar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Om du har förhandsbokat så ska du få ditt spel. När alla ex. är bokade kan man inte boka mer. Är det verkligen ett prtscreen från spelet?! Ohja j*vlar vad bra grafik i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag har oxå förhandsbokat och lämnat en deposition på 300 kr för typ ett halv år sen , då måste väl förhandsbokningen fortfarande gälla , lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kan ju nämna en fördel med PS3, och det är interaktionen mellan PSP och PS3... Homebrew ftw! Är det möjligtvis någon som käner igen spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Är det någon som har en lista på de spel som ska finnas till realese? Vill se en sådan lista då det lär vara avgörande för om jag ska boka en eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kan ju nämna en fördel med PS3, och det är interaktionen mellan PSP och PS3... Homebrew ftw! Är det möjligtvis någon som käner igen spelet? GTA 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 (redigerad) Jag kan ju nämna en fördel med PS3, och det är interaktionen mellan PSP och PS3... Homebrew ftw! Är det möjligtvis någon som käner igen spelet? GTA 2 Edit: Dam u Sniper! Redigerad 21 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 GTA 2 Edit: Dam u Sniper! Japp! Ashäftigt, tycker jag! Synd bara att man måste ha PS3 för att få ner det till PSPn, men det går ju att fixa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Desto mer vi pratar om det (PS3) desto mer längtar jag. Jag spricker snart! Tänk den dagen när den kommer med posten. Jag hämtar paketet och öppnar lådan. DEN ÄR TOM! Nää, glöm det. ...öppnar lådan och där ligger den. En svart underbar sak. Jag koppalr in den till våra 42" HDTV och drar igång Motorstorm (tror jag). Åh, vad jag längtar! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Är det någon som har en lista på de spel som ska finnas till realese? Vill se en sådan lista då det lär vara avgörande för om jag ska boka en eller inte. Dessa kommer garenterat finnas: * Call of Duty 3 * Fight Night: Round 3 * Genji: Days of the Blade * Madden NFL 07 * Marvel: Ultimate Alliance * Mobile Suit Gundam: Crossfire * NBA 07 * NBA 2K7 * NHL 2K7 * Need for Speed: Carbon * Resistance: Fall of Man * Ridge Racer 7 * Tiger Woods PGA Tour 2007 * Tony Hawk's Project 8 * Untold Legends: Dark Kingdom * Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 * Splinter Cell: Double Agent * Rainbow Six: Vegas * Blazing Angels * The Elder Scrolls IV: Oblivion Sony har sagt att fler spel kommer vara med men har ännu inte sagt vilka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag vet inte, men jag tror knappast den får plats i din brevlåda. Nej den kommer nog som paket. Och finns att hämta på Posten/Ica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Jag kommer få den 100% på releasen jag längtar redan 60gig och Oblivion koppla den till min fejta lcd tv och bara spela heladagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts