eXotic Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Jodklotet? O_o Tryck på fyrkant när du lyssnar på musik. Äsch, såg inte att Fiskaren skrivit på en ny sida. Redigerad 11 augusti, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Jodklotet? O_o Oj, oj, nu har du missat nåt Tryck på fyrkant när du lyssnar på musik. Tips när man använder den andra (dynamiska) visualizern: Om en bildtyp är tråkig kan du spola förbi den genom att dra högerspaken till höger. På samma sätt kan du gå tillbaka till den förra visualisern genom att dra högerspaken till vänster. Färgerna kan man däremot inte ändra, som det verkar, för mina olika bildtyper har alltid haft samma färger. Påminn mig om (apropå att koppla av + jordklot + PS3 + musik) att berätta om när jag satte på Life With Playstation för första gången. Nu sitter jag och ska plugga och borde inte skriva mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Vaddå? Så man stoppar in en cdskiva i PS3:an och sedan när musiken startar trycker jag fyrkant. Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Vaddå? Så man stoppar in en cdskiva i PS3:an och sedan när musiken startar trycker jag fyrkant. Rätt? CD-skiva behövs ju inte, det är bara att starta en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Oj, oj, nu har du missat nåt Tips när man använder den andra (dynamiska) visualizern: Om en bildtyp är tråkig kan du spola förbi den genom att dra högerspaken till höger. På samma sätt kan du gå tillbaka till den förra visualisern genom att dra högerspaken till vänster. Färgerna kan man däremot inte ändra, som det verkar, för mina olika bildtyper har alltid haft samma färger. Påminn mig om (apropå att koppla av + jordklot + PS3 + musik) att berätta om när jag satte på Life With Playstation för första gången. Nu sitter jag och ska plugga och borde inte skriva mer Du har redan skrivit om den. Jag minns det inlägget. Vice: När du startar en låt så kommer du ju till en visualizer . Antingen den som PS3:an har som standardbakgrund, den med bandet som går i vågor, eller en med en massa färgade fyrkanter som faller nedåt. Vilken du än har som standard så kan du trycka på fyrkant så är rymden den tredje visualizern att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 CD-skiva behövs ju inte, det är bara att starta en låt. Men jag har ingen musik på min PS3a(?) ni menar väl musik på usb elelr cdskiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Men jag har ingen musik på min PS3a(?) ni menar väl musik på usb elelr cdskiva? Vart låten finns spelar ingen roll, bara man kan spela upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Men jag har ingen musik på min PS3a(?) ni menar väl musik på usb elelr cdskiva? Jag har musiken på min dator. Sedan streamar jag via mediedelning. Fungerar perfekt utan att man behöver ladda hem massor av saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Vaddå? Så man stoppar in en cdskiva i PS3:an och sedan när musiken startar trycker jag fyrkant. Rätt? Jag har kopierat så gott som all min musik från CD-skivor till PS3, och det fåtalet skivor jag tankat ligger också där. Albumbilder och allt, med absolut korrekta ID3-taggar etc också. Spellistor har jag också använt mig en hel del av till de band jag lyssnar mest på (så slipper man bläddra ända ner till M för Metallica, till exempel, eftersom spellistor ligger högst upp i listan). Du har redan skrivit om den. Jag minns det inlägget. Hmm, jag såg det nu, men jag minns knappt att jag skrivit det. Iallafall, det som var så sjukt mysigt var att jag var i det där väldigt utmattade tillståndet, där man egentligen inte är trött men man är så utsliten-trött att man smått sover så fort man sätter sig i en soffa. Vilket jag gjorde, och jag somnade under tiden det laddade ner patchen, varefter jag bytte låt till nån jag aldrig hört förr - och så handlade den om väder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Klarade precis ut Uncharted på fruktansvärd och fick min första platinum. Nu ska jag spela igenom spelet på lätt och leka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Just nu pågår Sonys Gamescom-presskonferans och det sägs att PSN ska vara nere ikväll för en uppdatering. Ska bli intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 http://blog.us.playstation.com/2009/08/18/...e-v3-00-update/ Inte dåligt! Nya statusindikatorn längst upp till vänster har jag väntat länge på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) Jag läste igenom de sista sidorna och såg ingenting skrivet om den nu officiellt annonserade PS3 slim. ?! http://twitter.com/SonyPlayStation/status/3387874358 Edit; Ser jättelöjlig ut Redigerad 18 augusti, 2009 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 (redigerad) PS3 slim bekräftad och prissatt. EDIT: Kollar på videon nu, btw. EDIT 2: Meh. Hoppas man kan disabla PSN-grejen under varje kategori. Jag tycker det ser stökigt ut redan och skulle inte ha nåt emot att slippa BRdata-ikonen också. Och MÅSTE vi prompt prackas med Sony-reklam hela tiden? Jag orkar inte med det, deras marknadsföringsstrategi börjar mer och mer gå mig på nerverna. Fixa problemen istället för att hitta på nya saker. Annars var det väl en okej uppdatering, fast den borde inte heta nåt så stort som 3.00. Redigerad 18 augusti, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Nya video och serietjänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Nya video och serietjänster Sony visade upp en rad nya funktioner som äntligen är bekräftade även för oss i Sverige. Tjänsten Vidzone där man gratis kan kolla på musikvideor kommer att dyka upp innan årets slut. Najs! Förmodligen lär det mest bli 50cent-och-Beyonce-videos men allt är välkommet. Däremot får vi vänta på den nya filmnerladdningstjänsten till nästa år. Men den kommer ju åtminstone, det var ju skönt att höra. "Nästa år" kan visserligen innebära december, vilket det också lär göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 18 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2009 Jag läste igenom de sista sidorna och såg ingenting skrivet om den nu officiellt annonserade PS3 slim. ?! http://twitter.com/SonyPlayStation/status/3387874358 Edit; Ser jättelöjlig ut Den matta färgen är ju så löjligt ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Såna här videos säger mer än officiella videos IMO. http://ps3.qj.net/Finally-the-PS3-Slim-unb...g/49/aid/133946 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 19 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2009 Den matta färgen är ju så löjligt ful. Tycker den är snygg. Dessutom slipper man se varenda fingeravtryck och dammkorn som landar på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 20 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2009 En prissänkning på 200 kronor? http://www.webhallen.com/prod.php?id=101754 Fy fan vad orättvist, de i USA kan köpa en PS3 Slim för 299 dollar (förut kostade den 399). Så de får en rejäl prissänkning medans vi får en prissänkning på 200 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts