Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Jodklotet? O_o

Oj, oj, nu har du missat nåt :P

Tryck på fyrkant när du lyssnar på musik.

Tips när man använder den andra (dynamiska) visualizern:

Om en bildtyp är tråkig kan du spola förbi den genom att dra högerspaken till höger. På samma sätt kan du gå tillbaka till den förra visualisern genom att dra högerspaken till vänster. -_- Färgerna kan man däremot inte ändra, som det verkar, för mina olika bildtyper har alltid haft samma färger.

Påminn mig om (apropå att koppla av + jordklot + PS3 + musik) att berätta om när jag satte på Life With Playstation för första gången. Nu sitter jag och ska plugga och borde inte skriva mer :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj, oj, nu har du missat nåt :P

Tips när man använder den andra (dynamiska) visualizern:

Om en bildtyp är tråkig kan du spola förbi den genom att dra högerspaken till höger. På samma sätt kan du gå tillbaka till den förra visualisern genom att dra högerspaken till vänster. -_- Färgerna kan man däremot inte ändra, som det verkar, för mina olika bildtyper har alltid haft samma färger.

Påminn mig om (apropå att koppla av + jordklot + PS3 + musik) att berätta om när jag satte på Life With Playstation för första gången. Nu sitter jag och ska plugga och borde inte skriva mer :)

Du har redan skrivit om den. Jag minns det inlägget. :P

Vice: När du startar en låt så kommer du ju till en visualizer . Antingen den som PS3:an har som standardbakgrund, den med bandet som går i vågor, eller en med en massa färgade fyrkanter som faller nedåt. Vilken du än har som standard så kan du trycka på fyrkant så är rymden den tredje visualizern att titta på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vaddå? Så man stoppar in en cdskiva i PS3:an och sedan när musiken startar trycker jag fyrkant. Rätt?

Jag har kopierat så gott som all min musik från CD-skivor till PS3, och det fåtalet skivor jag tankat ligger också där. Albumbilder och allt, med absolut korrekta ID3-taggar etc också. Spellistor har jag också använt mig en hel del av till de band jag lyssnar mest på (så slipper man bläddra ända ner till M för Metallica, till exempel, eftersom spellistor ligger högst upp i listan).

Du har redan skrivit om den. Jag minns det inlägget. :)

Hmm, jag såg det nu, men jag minns knappt att jag skrivit det. Iallafall, det som var så sjukt mysigt var att jag var i det där väldigt utmattade tillståndet, där man egentligen inte är trött men man är så utsliten-trött att man smått sover så fort man sätter sig i en soffa. Vilket jag gjorde, och jag somnade under tiden det laddade ner patchen, varefter jag bytte låt till nån jag aldrig hört förr - och så handlade den om väder! -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

PS3 slim bekräftad och prissatt.

EDIT: Kollar på videon nu, btw.

EDIT 2: Meh. Hoppas man kan disabla PSN-grejen under varje kategori. Jag tycker det ser stökigt ut redan och skulle inte ha nåt emot att slippa BRdata-ikonen också. Och MÅSTE vi prompt prackas med Sony-reklam hela tiden? Jag orkar inte med det, deras marknadsföringsstrategi börjar mer och mer gå mig på nerverna. Fixa problemen istället för att hitta på nya saker.

Annars var det väl en okej uppdatering, fast den borde inte heta nåt så stort som 3.00.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sony visade upp en rad nya funktioner som äntligen är bekräftade även för oss i Sverige. Tjänsten Vidzone där man gratis kan kolla på musikvideor kommer att dyka upp innan årets slut.

Najs! :) Förmodligen lär det mest bli 50cent-och-Beyonce-videos men allt är välkommet.

Däremot får vi vänta på den nya filmnerladdningstjänsten till nästa år.

fuuuu_1124692_0.jpg

Men den kommer ju åtminstone, det var ju skönt att höra. "Nästa år" kan visserligen innebära december, vilket det också lär göra. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor