Pixiegnom Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Edit: WTF, fel tråd. Redigerad 5 juni, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2009 Nä. Army of Two är det väl inget fel på? Jag lirade igenom det med 2 olika polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 (redigerad) Någon som vet hur det här med trofeer fungerar? Som ex. jag har gta 4 och när man spelar det första gången installeras en del på hårddisken. Om jag klickar på trofe collection, så kan jag där se alla spel och hur många troffer jag har på respektive spel. Nu är frågan: Om jag raderar ett av spelen för att få mer plats på hårddisken, kommer mina trofeer ändå finnas kvar? Har nu 178 st, så raderar jag gta 4 där jag har låt oss säga 20 trofeer. Minskar då mina sammanlagda trofeer (178st) till 158, eller jag har fortfarande kvar 178? Borde vara att de ärkvar, men är inte säker. Om de försvinner så innebär det att man bara kan spela ett visst antal spel sedan är disken full. Så då får man börja radera... Hoppas ni förstår min invecklade fråga. Tack på förhand//Vice Redigerad 21 juni, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Någon som vet hur det här med trofeer fungerar? Som ex. jag har gta 4 och när man spelar det första gången installeras en del på hårddisken. Om jag klickar på trofe collection, så kan jag där se alla spel och hur många troffer jag har på respektive spel. Nu är frågan: Om jag raderar ett av spelen för att få mer plats på hårddisken, kommer mina trofeer ändå finnas kvar? Har nu 178 st, så raderar jag gta 4 där jag har låt oss säga 20 trofeer. Minskar då mina sammanlagda trofeer (178st) till 158, eller jag har fortfarande kvar 178? Borde vara att de ärkvar, men är inte säker. Om de försvinner så innebär det att man bara kan spela ett visst antal spel sedan är disken full. Så då får man börja radera... Hoppas ni förstår min invecklade fråga. Tack på förhand//Vice Du har frågat detta innan väl? De svarade nog Henki och sa att: Alla troféer sparas till ditt psn-konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Du har frågat detta innan väl? De svarade nog Henki och sa att: Alla troféer sparas till ditt psn-konto. Okej, så mina trofeer kommer sparas. Men kommer man kunna se vilka spel trofeerna kommer ifrån? Man kan ju se trofeer på 2 olika sätt. Klickar du på mitt namn så står det hur många brons, silver guld och platinum man har. Sen kan man jämföra olika spel med någon. Om jag då har tagit bort ett spel, kan då du adrian jämföra dina trofeer som du tagit i gta med dem jag tagit i gta när jag har raderat spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Okej, så mina trofeer kommer sparas. Men kommer man kunna se vilka spel trofeerna kommer ifrån? Man kan ju se trofeer på 2 olika sätt. Klickar du på mitt namn så står det hur många brons, silver guld och platinum man har. Sen kan man jämföra olika spel med någon. Om jag då har tagit bort ett spel, kan då du adrian jämföra dina trofeer som du tagit i gta med dem jag tagit i gta när jag har raderat spelet? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2009 Okej, så mina trofeer kommer sparas. Men kommer man kunna se vilka spel trofeerna kommer ifrån? Man kan ju se trofeer på 2 olika sätt. Klickar du på mitt namn så står det hur många brons, silver guld och platinum man har. Sen kan man jämföra olika spel med någon. Om jag då har tagit bort ett spel, kan då du adrian jämföra dina trofeer som du tagit i gta med dem jag tagit i gta när jag har raderat spelet? Att radera spelet är ju typ samma som att sälja det eller att låna det och sen lämna tillbaka det. Även om man inte har det rent fysiskt så finns allting kvar. Dåligt exempel, yes. Men det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2009 Super Stardust HD kostar bara 20kr fram till 2 Juli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Super Stardust HD kostar bara 20kr fram till 2 Juli. KÖP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 KÖP! Jag kan köpa det så kan ni få det. Eller om nån av er har köpt det redan, kan jag få ett ex? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 Jag köpte det, 5 licenser. Först till kvarn få mala sin säd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2009 (redigerad) *edit* woha, helt fel tråd. Redigerad 26 juni, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 GIV ME PLS <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 27 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2009 Jag tar gärna om det finns någon kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 (redigerad) Ge mig, demot är helt underbart! <3 Redigerad 29 juni, 2009 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2009 Ge mig, demot är helt underbart! <3 Har du PS3? Vad har du för PSN-ID? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Jag köpte det, 5 licenser. Först till kvarn få mala sin säd! GE MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2009 Super Stardust HD kostar bara 20kr fram till 2 Juli. Underbart att man kom hem idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Man kan tydligen inte dela med sig av spelet. =/ ANtagligen för att det var så billigt. Sorry m8s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2009 Man kan tydligen inte dela med sig av spelet. =/ ANtagligen för att det var så billigt. Sorry m8s Jo, det går. Jag har fått det av Yukoai. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts