Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Jo det hade varit skoj, btw Pixie, jag har inte hunnit skapa en ny användare än! Suttit med läxor . Snart så! Hur svårt kan det vara? Det går ju på 2 minuter allt tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Hur svårt kan det vara? Det går ju på 2 minuter allt tillsammans. Nja, det tar allt tio minuter om man ska hitta på en adress och hela skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nja, det tar allt tio minuter om man ska hitta på en adress och hela skiten. Han ska bara logga in på min användare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nu i slutspurten gäller det att visa framfötterna i skolan. Plus att jag knappt hade något batteri kvar i kontrollen så jag hade inte kunnat iaf . Måste jag skriva in fakeadress också eller? Då måste jag klura ut något haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nu i slutspurten gäller det att visa framfötterna i skolan. Plus att jag knappt hade något batteri kvar i kontrollen så jag hade inte kunnat iaf . Måste jag skriva in fakeadress också eller? Då måste jag klura ut något haha Nej, nej! Följ bara mina jävla instruktioner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Nej, nej! Följ bara mina jävla instruktioner! Yes sir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Eller hur! Måste kört det minnst 15 ggr! Kör du som Chuck eller Rua mest? Jag är alltid Chuck, han är cool!Kör nästan bara med Rua. Jag lirade med en vän för ett par dagar sedan som Rua och Chuck åkte i golvet efter två snabba slag i ansiktet och en spark i huvudet. Han grät, jag började tralla på "Gonna Fly Now" från Rocky. Fast jag är jättedålig på submissions, vet inte riktigt hur jag ska röra spaken för att göra grepp när man har fått ner dem på golvet eller hur jag ska ta mig ur när dom gör grepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Kör nästan bara med Rua. Jag lirade med en vän för ett par dagar sedan som Rua och Chuck åkte i golvet efter två snabba slag i ansiktet och en spark i huvudet. Han grät, jag började tralla på "Gonna Fly Now" från Rocky. Fast jag är jättedålig på submissions, vet inte riktigt hur jag ska röra spaken för att göra grepp när man har fått ner dem på golvet eller hur jag ska ta mig ur när dom gör grepp. Jo submission och grepp hade de kunnat göra enklare. Det är bara att köra tutorial några gånger på raken så går det kanske bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Grejen är att man inte måste köra med submissions. man kan ha sin egen fightningstil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Grejen är att man inte måste köra med submissions. man kan ha sin egen fightningstil Spelet blir roligare om man försöker lära sig att göra submissions så man kan använda en mer varierad "fightingstil". Funderar faktiskt på att köpa spelet men det absurda priset får mig på andra tankar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 4 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2009 Haha, förlåt. Får väl ta och dra på PS3:an och acceptera. Det har gått ett par månader sen du skickade den. Jag är tråkig, har bara GTA IV, Army of Two och MGS4. Vet inte riktigt vad för spel som är bra till PS3. Har alla tre. Army of Two kanske kan vara kul att lira någon gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Har alla tre. Army of Two kanske kan vara kul att lira någon gång? Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Nä. Du fick aldrig lira med någon. Annars är spelet helt okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 (redigerad) Du fick aldrig lira med någon. Annars är spelet helt okej. Jag körde ~5 entimmespass med eXotic och vi båda kom fram till att det var ett skitspel. Båda har sålt det innan vi slutfört det ens. EDIT: Först nu ser jag någon nytta med HOME. Fotovisning för sina kompisar är något man säkert kommer använda, förutsatt att man har en kompis med PS3 man vill visa bilder för förstås Redigerad 5 juni, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Jag körde ~5 entimmespass med eXotic och vi båda kom fram till att det var ett skitspel. Båda har sålt det innan vi slutfört det ens. Mjeh, har inte pallat byta in det så det är reservspel när inget annat duger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Lirade igenom det på två dagar eftersom att jag i den stunden inte hade något annat att spela men efter det har spelet bara legat och samlat på sig damm. Kan ni ge några bra tips på spel jag skulle kunna köpa för att få de regniga dagarna att gå lite fortare? Gärna någonting man kan lira multiplayer på men är spelet riktigt bra som singleplayer så behöver det inte ha någon multiplayer funktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Lirade igenom det på två dagar eftersom att jag i den stunden inte hade något annat att spela men efter det har spelet bara legat och samlat på sig damm. Kan ni ge några bra tips på spel jag skulle kunna köpa för att få de regniga dagarna att gå lite fortare? Gärna någonting man kan lira multiplayer på men är spelet riktigt bra som singleplayer så behöver det inte ha någon multiplayer funktion. Little Big Planet rekommenderas! Killzone 2 ska jag nog spendera lite kosing på snart också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Jag körde ~5 entimmespass med eXotic och vi båda kom fram till att det var ett skitspel. Båda har sålt det innan vi slutfört det ens. Mhm, det är det enda spelet genom mitt livs konsollhistoria (Sedan jag var cirka sex år) som jag säljer ett av mina spel på grund av att jag tycker det är för tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Kan ni ge några bra tips på spel jag skulle kunna köpa för att få de regniga dagarna att gå lite fortare? Gärna någonting man kan lira multiplayer på men är spelet riktigt bra som singleplayer så behöver det inte ha någon multiplayer funktion. inFamous, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2009 Mhm, det är det enda spelet genom mitt livs konsollhistoria (Sedan jag var cirka sex år) som jag säljer ett av mina spel på grund av att jag tycker det är för tråkigt. Mitt med. Jag har för mig att jag sålt (eller tänkt sälja) spel tidigare, men aldrig har det varit tal om att göra det innan man ens klarat storyn Funderar på att sälja Resistance 2 eftersom det inte var nån jättehöjdare, men jag ska ta Platinum först. Ja, så trofégalen är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts