Pixiegnom Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Får väl köpa mig en svensk med garanti då... TIPS OM BILLIG tack! Är LBP skurken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=991629 = DS3 för 367 kr. (Från Asien visserligen.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Är LBP skurken? Nej då, MGS4 i höstas. Jag orkade inte fixa. Nu ville jag och se vad jag åstadkom! Henki: Vill inte ha en asiatisk (eller köpt någon annanstans överhuvudtaget). Det tar i sönder min skrangliga ekonomi! D: Garanti! Redigerad 20 maj, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Henki: Vill inte ha en asiatisk (eller köpt någon annanstans överhuvudtaget). Det tar i sönder min skrangliga ekonomi! D: Garanti! Jasså du. Vad diggar du Warhawk än så länge då? @Övriga: Läs min recension! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Jasså du. Vad diggar du Warhawk än så länge då? @Övriga: Läs min recension! Det är kul. Som sagt, hög inlärningskurva och vissa Henkifuskare lite här och där. Flygplansfajt och så använder du luftvärn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Det är kul. Som sagt, hög inlärningskurva och vissa Henkifuskare lite här och där. Flygplansfajt och så använder du luftvärn! Haha, var det det du menade Jag trodde du menade att jag som host avbröt spelet just efter att jag dog, men det var bara för att aktivera micken och så sticker du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Haha, var det det du menade Jag trodde du menade att jag som host avbröt spelet just efter att jag dog, men det var bara för att aktivera micken och så sticker du Ojoj, erkänner du ett ytterligare fusk? Du sa innan också att vi skulle ta en liten runda. Jag var kanske också trött. Är väl med idag om jag inte ska spela lpb med yukoiaufjmfjahfjhmfsnmfnm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Varför har du inte varit inne på PSN över de senaste 3 månaderna? Har sålt ps3 spelen, utom SR2 som ligger kvar i hyllan. Ibland känner jag sug att lira lite igen, men det försvinner oftast snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Så vad är det för stora titlar som släpps i år då? Henki, du behöver inte nämna Uncharted 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2009 Så vad är det för stora titlar som släpps i år då? Henki, du behöver inte nämna Uncharted 2. http://ps3.ign.com/index/release.html Närmast (mycket nära) är det Guitar Hero: Metallica. Andra blir Infamous, som det talats om väldigt länge, Need For Speed Shift och Dirt 2 i september, Band Hero i höst, Battlefield 1943, en uppföljare till Burnout Paradise, DJ Hero, Guitar Hero 5, Guitar Hero Van Halen, Just Cause 2, Tekken 6, Brütal Legend, Army of Two 2, Assassin's Creed 2, Bioshock 2, Battlefield Bad Company 2, Wolfenstein, God of War III... och Uncharted 2. Andra spel man väntar på men som inte lär släppas i år är Mafia 2 och LA Noire. Inte många av de där intresserar mig egentligen men de är väl rätt stora. Jag har inga problem med att spela gamla spel sålänge de är bra. Ta Warhawk som exempel, det var ett releasespel till PS3 för två år sen men jag skaffade det först i januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Testade precis inFamouse demot, det var ganska tugnt. Kändes som en blandning av Assassins creed, Fable och GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2009 Prototype fhür fucks sake! Kommer bli toppen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Märkte nyss att de har frächat upp Playstation Store och att det även går mycket snabbare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Startade min PS3:a för första gången på ett par månader och drog hem demot till UFC 2009, sjukt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Startade min PS3:a för första gången på ett par månader och drog hem demot till UFC 2009, sjukt kul! Men du har fortfarande inte accepterat min vänförfrågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Startade min PS3:a för första gången på ett par månader och drog hem demot till UFC 2009, sjukt kul! Men du har inte addat mig än Vilka spel har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Men du har fortfarande inte accepterat min vänförfrågan. Haha, förlåt. Får väl ta och dra på PS3:an och acceptera. Det har gått ett par månader sen du skickade den. Men du har inte addat mig än Vilka spel har du? Jag är tråkig, har bara GTA IV, Army of Two och MGS4. Vet inte riktigt vad för spel som är bra till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Startade min PS3:a för första gången på ett par månader och drog hem demot till UFC 2009, sjukt kul! Eller hur! Måste kört det minnst 15 ggr! Kör du som Chuck eller Rua mest? Jag är alltid Chuck, han är cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Synd att UFC-demot inte går att spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2009 Synd att UFC-demot inte går att spela online. Jo det hade varit skoj, btw Pixie, jag har inte hunnit skapa en ny användare än! Suttit med läxor . Snart så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts