Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Är LBP skurken? ^_^

Nej då, MGS4 i höstas. Jag orkade inte fixa. Nu ville jag och se vad jag åstadkom! >_<

Henki: Vill inte ha en asiatisk (eller köpt någon annanstans överhuvudtaget). Det tar i sönder min skrangliga ekonomi! D:

Garanti! :P

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kul. Som sagt, hög inlärningskurva och vissa Henkifuskare lite här och där. >_<

Flygplansfajt och så använder du luftvärn!

:P

Haha, var det det du menade ^_^ Jag trodde du menade att jag som host avbröt spelet just efter att jag dog, men det var bara för att aktivera micken och så sticker du ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, var det det du menade :P Jag trodde du menade att jag som host avbröt spelet just efter att jag dog, men det var bara för att aktivera micken och så sticker du ^_^

Ojoj, erkänner du ett ytterligare fusk? >_<

Du sa innan också att vi skulle ta en liten runda. Jag var kanske också trött. Är väl med idag om jag inte ska spela lpb med yukoiaufjmfjahfjhmfsnmfnm.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så vad är det för stora titlar som släpps i år då? Henki, du behöver inte nämna Uncharted 2. :wub:

http://ps3.ign.com/index/release.html

Närmast (mycket nära) är det Guitar Hero: Metallica. Andra blir Infamous, som det talats om väldigt länge, Need For Speed Shift och Dirt 2 i september, Band Hero i höst, Battlefield 1943, en uppföljare till Burnout Paradise, DJ Hero, Guitar Hero 5, Guitar Hero Van Halen, Just Cause 2, Tekken 6, Brütal Legend, Army of Two 2, Assassin's Creed 2, Bioshock 2, Battlefield Bad Company 2, Wolfenstein, God of War III... och Uncharted 2.

Andra spel man väntar på men som inte lär släppas i år är Mafia 2 och LA Noire.

Inte många av de där intresserar mig egentligen men de är väl rätt stora. Jag har inga problem med att spela gamla spel sålänge de är bra. Ta Warhawk som exempel, det var ett releasespel till PS3 för två år sen men jag skaffade det först i januari.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
Men du har fortfarande inte accepterat min vänförfrågan. :D
Haha, förlåt. Får väl ta och dra på PS3:an och acceptera. Det har gått ett par månader sen du skickade den. :P

Men du har inte addat mig än :P

Vilka spel har du?

Jag är tråkig, har bara GTA IV, Army of Two och MGS4. Vet inte riktigt vad för spel som är bra till PS3.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor