Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Skapa nytt PS3-inlogg (vanligen har man bara ett), välj "registrera PSN-konto" och följ instruktionerna. Du måste ha en giltig adress men allt annat kan vara fejk. Jag bor på Canal St. i New York, till exempel :w000t:

Hur fick du tag i en adress då?

Ingen risk att nått händer va? Typ att man bannas eller så? :)

Henki: vart hittar man skapa psn? Jag hittar bara skapa nytt konto. =/

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic gratis till den 21.

Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er!

Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis..:)

Tack, tack, tack tack!!! <3 :w000t:

Skyldig dig en... =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic gratis till den 21.

Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis..:w000t:

Hyvens! Tack så mycket.

Några mer tips? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det framgår av din text tycker jag: "Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er!"

Men i alla fall; tack igen.

Misstänkte det, men ville förtydliga för säkerhets skull. :w000t:

Men det var faktiskt Pixiegnom som tipsade mig. :)

Ska ta å testa spelet nu. Se om det är nåt att ha.

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japnskt konto <---skaffa! Mängder med gratis småspel och demos!

Amerikanskt konto: 1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn

2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN

3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet

4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum

5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet

6. Fill i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York)

7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter

8. Välja något fyndigt Playstation ID

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Why ? ^_^

2. Vill du ha en ny eller beg, eller det kanske inte spelar någon roll ?

1. Som du ser kanske mitt tålamod är lite för litet >_< (Själva skakmotorerna gick av ><)

2. Spelar ingen roll, om den är välskött och något av garantin kvar. (Ett måste om den är svenskköpt väl?)

Varför har du inte varit inne på PSN över de senaste 3 månaderna? :P

edit: garanti är ju såklart bra om min nästa skulle falla ihop lika lätt som denna.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis..>_<

Vill tacka för tipset och uppmana andra att skaffa spelet! Jag kan tänka mig att det här kan vara jäkligt roligt med en, två eller tre kompisar i samma soffa. Jag har lyckligtvis tre kontroller och om jag bara lär upp nån att använda teknikerna så kan det bli jäkligt roligt.

12 troféer finns också, dessvärre ingen platinum (men å andra sidan ska såna medaljer kräva en hel del). Jag har skaffat 8 st väldigt lätt. De flesta var busenkla men de sista fyra kommer nog kräva en del.

Trophies

Annoying Acrobat (Bronze) - Swing from one place to another and damage an opponent in between

Bully (Hidden Silver) - Defeat and opponent who is Grabbed by your team-mate

Combo Meal (Silver) - Hit an opponent in the air with all three special attacks before the opponent lands

Fishy Billiards (Silver) - Score a goal by shooting the fish into the basket with a Lightning Ball

Learning the Ropes (Bronze) - Play all four Multiplayer Game Modes

Let Me Down! (Bronze) - Hit an airborne player with three consecutive Lightning Balls

Mover and Shaker (Bronze) - Execute every motion sensor-based move

Offside! (Hidden Bronze) - Throw the fish to a team-mate who then scores within one second

Rag Doll Apprentice (Bronze) - Earn bronze on all challenges

Rag Doll Expert (Silver) - Earn Silver on all challenges

Rag Doll Master (Gold) - Earn Gold on all challenges

Room Clearer (Hidden Bronze) - Damage three opponents with a single attack

Jag har kvar "klara alla på silver" och "...guld", plus Combo Meal och Let Me Down!.

Kul spel, till en början skrattretande och sedan bara väldigt underhållande. Livslängden kanske däremot inte är jättelång om man bara spelar mot dator, men hittills ett väldigt kul spel :P Ska nog skriva recension på det nån gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TIPS OM BILLIG tack!

Haha, känner igen mig lite när det gäller tålamod. Tur nog, så har min kontroll hållit ihop sedan jag köpte den. Drygt ett halvår, haha.

Bland de billigaste jag kunde hitta, var wesellcd.com

Dual Shock 3 för 428:-

Kan inte länka av någon anledning... ¬¬

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vill tacka för tipset och uppmana andra att skaffa spelet! Jag kan tänka mig att det här kan vara jäkligt roligt med en, två eller tre kompisar i samma soffa. Jag har lyckligtvis tre kontroller och om jag bara lär upp nån att använda teknikerna så kan det bli jäkligt roligt.

12 troféer finns också, dessvärre ingen platinum (men å andra sidan ska såna medaljer kräva en hel del). Jag har skaffat 8 st väldigt lätt. De flesta var busenkla men de sista fyra kommer nog kräva en del.

Jag har kvar "klara alla på silver" och "...guld", plus Combo Meal och Let Me Down!.

Kul spel, till en början skrattretande och sedan bara väldigt underhållande. Livslängden kanske däremot inte är jättelång om man bara spelar mot dator, men hittills ett väldigt kul spel >_< Ska nog skriva recension på det nån gång.

Jo, det äger. MEN GE MIG ONLINE! :rant:

@Nonja: Tack, helst fysisk butik bara. >>

Hde inga problem med att länka http://se.wesellcd.dk/?page=products&product_id=1941

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor