Vice. Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic till den 21. Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er! Hur skaffar man amerikanskt psn? Guide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Hur skaffar man amerikanskt psn? Guide? Skapa nytt PS3-inlogg (vanligen har man bara ett), välj "registrera PSN-konto" och följ instruktionerna. Du måste ha en giltig adress men allt annat kan vara fejk. Jag bor på Canal St. i New York, till exempel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Skapa nytt PS3-inlogg (vanligen har man bara ett), välj "registrera PSN-konto" och följ instruktionerna. Du måste ha en giltig adress men allt annat kan vara fejk. Jag bor på Canal St. i New York, till exempel Hur fick du tag i en adress då? Ingen risk att nått händer va? Typ att man bannas eller så? Henki: vart hittar man skapa psn? Jag hittar bara skapa nytt konto. =/ Redigerad 15 maj, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic gratis till den 21. Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er! Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis.. Tack, tack, tack tack!!! <3 Skyldig dig en... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic gratis till den 21. Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er! Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis.. Hyvens! Tack så mycket. Några mer tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis.. Det framgår av din text tycker jag: "Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er!" Men i alla fall; tack igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 (redigerad) Det framgår av din text tycker jag: "Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er!" Men i alla fall; tack igen. Misstänkte det, men ville förtydliga för säkerhets skull. Men det var faktiskt Pixiegnom som tipsade mig. Ska ta å testa spelet nu. Se om det är nåt att ha. Redigerad 15 maj, 2009 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Men det var faktiskt Pixiegnom som tipsade mig. Ska ta å testa spelet nu. Se om det är nåt att ha. Awesome tidsfördriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 Awesome tidsfördriv! I en kvart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2009 I en kvart... Bara för att du rushar med trophies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Japnskt konto <---skaffa! Mängder med gratis småspel och demos! Amerikanskt konto: 1. Användare -> Skapa ny användare -> Skriv in ett passande användarnamn 2. Logga in med den nya användaren -> Vänner -> Anmäl dig till PSN 3. Skapa nytt konto -> Godkänn avtalet 4. Välj USA och skriv in ett födelsedatum 5. Skapa ett Master Account och godkänn avtalet 6. Fill i information i formuläret. Emailadressen kan inte vara den du använder för ditt första konto och för den amerikanska adressen kan du kan du använda "1335 Avenue of the Americas | New York | 10019" (Det är adressen till Hilton hotel i New York) 7. Fyll inte i några kreditkortsuppgifter 8. Välja något fyndigt Playstation ID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Japnskt konto <---skaffa! Mängder med gratis småspel och demos! Hittar ingenting kul alls. Tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2009 Hittar ingenting kul alls. Tips? Massa demon på listan till höger. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Får väl köpa mig en svensk med garanti då... TIPS OM BILLIG tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 Får väl köpa mig en svensk med garanti då... TIPS OM BILLIG tack! Why ? Vill du ha en ny eller beg, eller det kanske inte spelar någon roll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) 1. Why ? 2. Vill du ha en ny eller beg, eller det kanske inte spelar någon roll ? 1. Som du ser kanske mitt tålamod är lite för litet (Själva skakmotorerna gick av ><) 2. Spelar ingen roll, om den är välskött och något av garantin kvar. (Ett måste om den är svenskköpt väl?) Varför har du inte varit inne på PSN över de senaste 3 månaderna? edit: garanti är ju såklart bra om min nästa skulle falla ihop lika lätt som denna. Redigerad 20 maj, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 För er som innehar ett amerikanskt PSN-konto. Gå in på US Playstation Store, där är Rag Doll Kung Fu: Fists of Plastic gratis till den 21. Med europeiskt konto kostar det 90 sek. In å tanka med er! Edit: Glömde nämna att de faktiskt är gratis.. Vill tacka för tipset och uppmana andra att skaffa spelet! Jag kan tänka mig att det här kan vara jäkligt roligt med en, två eller tre kompisar i samma soffa. Jag har lyckligtvis tre kontroller och om jag bara lär upp nån att använda teknikerna så kan det bli jäkligt roligt. 12 troféer finns också, dessvärre ingen platinum (men å andra sidan ska såna medaljer kräva en hel del). Jag har skaffat 8 st väldigt lätt. De flesta var busenkla men de sista fyra kommer nog kräva en del. Trophies Annoying Acrobat (Bronze) - Swing from one place to another and damage an opponent in between Bully (Hidden Silver) - Defeat and opponent who is Grabbed by your team-mate Combo Meal (Silver) - Hit an opponent in the air with all three special attacks before the opponent lands Fishy Billiards (Silver) - Score a goal by shooting the fish into the basket with a Lightning Ball Learning the Ropes (Bronze) - Play all four Multiplayer Game Modes Let Me Down! (Bronze) - Hit an airborne player with three consecutive Lightning Balls Mover and Shaker (Bronze) - Execute every motion sensor-based move Offside! (Hidden Bronze) - Throw the fish to a team-mate who then scores within one second Rag Doll Apprentice (Bronze) - Earn bronze on all challenges Rag Doll Expert (Silver) - Earn Silver on all challenges Rag Doll Master (Gold) - Earn Gold on all challenges Room Clearer (Hidden Bronze) - Damage three opponents with a single attack Jag har kvar "klara alla på silver" och "...guld", plus Combo Meal och Let Me Down!. Kul spel, till en början skrattretande och sedan bara väldigt underhållande. Livslängden kanske däremot inte är jättelång om man bara spelar mot dator, men hittills ett väldigt kul spel Ska nog skriva recension på det nån gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 TIPS OM BILLIG tack! Haha, känner igen mig lite när det gäller tålamod. Tur nog, så har min kontroll hållit ihop sedan jag köpte den. Drygt ett halvår, haha. Bland de billigaste jag kunde hitta, var wesellcd.com Dual Shock 3 för 428:- Kan inte länka av någon anledning... ¬¬ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 (redigerad) Vill tacka för tipset och uppmana andra att skaffa spelet! Jag kan tänka mig att det här kan vara jäkligt roligt med en, två eller tre kompisar i samma soffa. Jag har lyckligtvis tre kontroller och om jag bara lär upp nån att använda teknikerna så kan det bli jäkligt roligt. 12 troféer finns också, dessvärre ingen platinum (men å andra sidan ska såna medaljer kräva en hel del). Jag har skaffat 8 st väldigt lätt. De flesta var busenkla men de sista fyra kommer nog kräva en del. Jag har kvar "klara alla på silver" och "...guld", plus Combo Meal och Let Me Down!. Kul spel, till en början skrattretande och sedan bara väldigt underhållande. Livslängden kanske däremot inte är jättelång om man bara spelar mot dator, men hittills ett väldigt kul spel Ska nog skriva recension på det nån gång. Jo, det äger. MEN GE MIG ONLINE! :rant: @Nonja: Tack, helst fysisk butik bara. >> Hde inga problem med att länka http://se.wesellcd.dk/?page=products&product_id=1941 Redigerad 20 maj, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 20 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2009 @Nonja: Tack, helst fysisk butik bara. >> Hde inga problem med att länka http://se.wesellcd.dk/?page=products&product_id=1941 Ah, den här burken säckar ihop när som ... Hmm, har ingen koll alls på fysiska butiker, vet bara att det bra mycket dyrare än på nätet. =P Iallafall här jag bor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts