Pixiegnom Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Btw jag har Quest for booty på mitt account, kanske går att hustla din väg på nått sätt? Jag tar gärna emot, om det är möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Hur mycket vill du ha? Beror på vad det kostade. Vi säger 100kr. Tror ändå att det är rätt mycket billigare än vad det egentligen skulle gått på. Edit: Eller vi sa väl att vi skulle dela på kostnaden? Annars, om du har något spel så tar jag gärna något av dig istället. Men helst pengar. Redigerad 31 mars, 2009 av Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Super Stardust HD med två tilläggspaket (tot 140) samt ett GH3-paket med tre Coldplaylåtar är allt jag har att erbjuda. Annars är 100 kr en schysst summa. Tanken var från början att priset för GH:DM skulle delas på tre (mig, kattälskaren och dig) eller så många vi fick ihop. Men eftersom jag skaffade WH-addons för totalt 110 kr så blev det annorlunda. I vilket fall är 100 billigt och bra. Redigerad 31 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Super Stardust HD med två tilläggspaket (tot 140) samt ett GH3-paket med tre Coldplaylåtar är allt jag har att erbjuda. Annars är 100 kr en schysst summa. Tanken var från början att priset för GH:DM skulle delas på tre (mig, kattälskaren och dig) eller så många vi fick ihop. Men eftersom jag skaffade WH-addons för totalt 110 kr så blev det annorlunda. I vilket fall är 100 billigt och bra. Okej, 100kr bjudet! Ska jag ge dig mitt kontonummer så du sätter in pengarna eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Okej, 100kr bjudet! Ska jag ge dig mitt kontonummer så du sätter in pengarna eller? Gör så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Finns det något sätt man kan spara sina sparfiler på ett USB-minne eller ett sånt där kort-minne man har till mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Finns det något sätt man kan spara sina sparfiler på ett USB-minne eller ett sånt där kort-minne man har till mobilen? Visst. Bara att välja sparfil och trycka kopiera. FW 2.70 ute nu, med avancerad copypaste, snabbare XMB, DET GAMLA HEDERLIGA skrivsättet ser jag nu ( ), textchatt och crossgame röstchatt. Nice, men röstchatt kräver att man köpt kamera. Patetiskt. Dessutom kan jag fortfarande inte se BR-filmer i färg. Fortfarande samma kassa musikmeny dessutom Två andra dåliga grejer är censur i textchatten, även för ordet "japp", samt en maxlängd på ca 50 tecken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Visst. Bara att välja sparfil och trycka kopiera. Thank you henki, you're like the brother i didn't want, got stuck with and learned to love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Thank you henki, you're like the brother i didn't want, got stuck with and learned to love. Tack... eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Fasen f*n. Min router fick en knäpp och vägrade acceptera steam. Så igår hjälpte en polare mig över telefon, vi skriv in en massa ipn och var inne och routade i portforward-nått. Så fick vi igång det. Men nu hittar inte det där programmet man har när man skall se film på PS3an från datorn, PS3an. Så troligtvis hindrar nått den. Någon som vet hur man gör för att det skall funka igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Fasen f*n. Min router fick en knäpp och vägrade acceptera steam. Så igår hjälpte en polare mig över telefon, vi skriv in en massa ipn och var inne och routade i portforward-nått. Så fick vi igång det. Men nu hittar inte det där programmet man har när man skall se film på PS3an från datorn, PS3an. Så troligtvis hindrar nått den. Någon som vet hur man gör för att det skall funka igen? Det är väl inte datorn som ska hitta PS3an utan PS3an som ska hitta mediaservern = datorn? Så är det iaf med TVersity. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2009 Fasen f*n. Min router fick en knäpp och vägrade acceptera steam. Så igår hjälpte en polare mig över telefon, vi skriv in en massa ipn och var inne och routade i portforward-nått. Så fick vi igång det. Men nu hittar inte det där programmet man har när man skall se film på PS3an från datorn, PS3an. Så troligtvis hindrar nått den. Någon som vet hur man gör för att det skall funka igen? 1. PS3 Media Server does not appears on XMB ------------------------------------------- First of all, you need to make sure UPNP network discovery is enabled on your computer. On Windows XP, it's a service called "SSDP Network Discovery", on Vista, it's just called "Network Discovery". More infos here: http://www.mydigitallife.info/2007/02/12/t...-windows-vista/ http://www.bitwiseim.com/wiki/index.php?ti...P_in_Windows_XP If it's the case, you may have a problem with your router, have you enabled port forwarding ? The default port of the application is 5001. You can also try to change this default port, or force the IP of your computer in the "General configuration" Tab (you need to restart, after modified and saved values) Also, the application isn't exempt of bug, see Help at the end of this file. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 9 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2009 (redigerad) Yoyo. Nu har man skaffat sig en stabil anslutning till PS3'an och kan vara med och lira lite då och då PSN: Addeproffs Army of Two Gta IV Skate MGS4 Fifa 08 Uncharted Ratchet & Clank Ska köpa Resistance 2, KZ2 eller LPB nästa månad. Vilket av dem? Redigerad 9 april, 2009 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Ska köpa Resistance 2, KZ2 eller LPB nästa månad. Vilket av dem? Uteslut Resistance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Haffade UT3 och Splinter Cell Double Agent här om dagen, någon som har något av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Haffade UT3 och Splinter Cell Double Agent här om dagen, någon som har något av dem? Yukoai har UT3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Yukoai har UT3. Yepp! 99kr på GameStop. Helsjysst med Titan Pack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Jag har också UT3, fast på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Har ni några bra tips på spel som är kul att lira med en kompis på split screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2009 Haffade UT3 och Splinter Cell Double Agent här om dagen, någon som har något av dem? Jag har splinter cell, det är coolio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts