Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Hur mycket vill du ha?

:cry:

Beror på vad det kostade. :D Vi säger 100kr. Tror ändå att det är rätt mycket billigare än vad det egentligen skulle gått på. ;)

Edit: Eller vi sa väl att vi skulle dela på kostnaden? Annars, om du har något spel så tar jag gärna något av dig istället. Men helst pengar. :(

Redigerad av Adriian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Super Stardust HD med två tilläggspaket (tot 140) samt ett GH3-paket med tre Coldplaylåtar är allt jag har att erbjuda. Annars är 100 kr en schysst summa.

Tanken var från början att priset för GH:DM skulle delas på tre (mig, kattälskaren och dig) eller så många vi fick ihop. Men eftersom jag skaffade WH-addons för totalt 110 kr så blev det annorlunda. I vilket fall är 100 billigt och bra. :cry:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Super Stardust HD med två tilläggspaket (tot 140) samt ett GH3-paket med tre Coldplaylåtar är allt jag har att erbjuda. Annars är 100 kr en schysst summa.

Tanken var från början att priset för GH:DM skulle delas på tre (mig, kattälskaren och dig) eller så många vi fick ihop. Men eftersom jag skaffade WH-addons för totalt 110 kr så blev det annorlunda. I vilket fall är 100 billigt och bra. :cry:

Okej, 100kr bjudet! Ska jag ge dig mitt kontonummer så du sätter in pengarna eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det något sätt man kan spara sina sparfiler på ett USB-minne eller ett sånt där kort-minne man har till mobilen?

Visst. Bara att välja sparfil och trycka kopiera.

FW 2.70 ute nu, med avancerad copypaste, snabbare XMB, DET GAMLA HEDERLIGA skrivsättet ser jag nu ( ^_^ ), textchatt och crossgame röstchatt. Nice, men röstchatt kräver att man köpt kamera. Patetiskt. Dessutom kan jag fortfarande inte se BR-filmer i färg.

Fortfarande samma kassa musikmeny dessutom :D

Två andra dåliga grejer är censur i textchatten, även för ordet "japp", samt en maxlängd på ca 50 tecken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen f*n.

Min router fick en knäpp och vägrade acceptera steam. Så igår hjälpte en polare mig över telefon, vi skriv in en massa ipn och var inne och routade i portforward-nått.

Så fick vi igång det.

Men nu hittar inte det där programmet man har när man skall se film på PS3an från datorn, PS3an.

Så troligtvis hindrar nått den. Någon som vet hur man gör för att det skall funka igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen f*n.

Min router fick en knäpp och vägrade acceptera steam. Så igår hjälpte en polare mig över telefon, vi skriv in en massa ipn och var inne och routade i portforward-nått.

Så fick vi igång det.

Men nu hittar inte det där programmet man har när man skall se film på PS3an från datorn, PS3an.

Så troligtvis hindrar nått den. Någon som vet hur man gör för att det skall funka igen?

Det är väl inte datorn som ska hitta PS3an utan PS3an som ska hitta mediaservern = datorn? Så är det iaf med TVersity.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fasen f*n.

Så fick vi igång det.

1. PS3 Media Server does not appears on XMB

-------------------------------------------

First of all, you need to make sure UPNP network discovery is enabled on your computer.

On Windows XP, it's a service called "SSDP Network Discovery", on Vista, it's just called "Network Discovery".

More infos here:

http://www.mydigitallife.info/2007/02/12/t...-windows-vista/

http://www.bitwiseim.com/wiki/index.php?ti...P_in_Windows_XP

If it's the case, you may have a problem with your router, have you enabled port forwarding ?

The default port of the application is 5001. You can also try to change this default port,

or force the IP of your computer in the "General configuration" Tab (you need to restart, after modified and saved values)

Also, the application isn't exempt of bug, see Help at the end of this file.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yoyo.

Nu har man skaffat sig en stabil anslutning till PS3'an och kan vara med och lira lite då och då :w000t:

PSN: Addeproffs

Army of Two

Gta IV

Skate

MGS4

Fifa 08

Uncharted

Ratchet & Clank

Ska köpa Resistance 2, KZ2 eller LPB nästa månad. Vilket av dem? :P

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor