RadiuZ Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Finns säkert svar på detta i tråden men orka läsa igenom 12 sidor... Finns det något säkert svar på hur stor hårdisken kommer att vara. Hörde igår att den "bara" skulle vara på 60 gigg och det är väl inte så himmla mycket...!? Finns två modeller av PS3. En 5000 kr-version med 20GB hårddisk och en 6000 kr-version med 60GB. Men som tur är passar alla 2,5'' SATA-hårddiskar så du kan lätt uppgradera hårddisken till mer än det dubbla. Och på tal om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 6000 kr-versionen får också lite extra portar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 6000 kr-versionen får också lite extra portar. Vad är och vad används portar till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vad är och vad används portar till? Läsa olika kort, som sådana man har i kameror t. ex. För att lätt kunna lägga in foton, musik och filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 När jag var på GAME nyligen så sade dem att deras nya pris var 6700 60Gb är mer tillräkligt stort för en konsoll. Om man vill så kan man koppla in en egen hårdisk (extern) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Vad är och vad används portar till? I det här fallet Memory stick, Compact flash och SD card. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Det är så synd att det ska vara så dyrt, annars hade jag lätt skaffat Ps3 vid releasen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Nu närmar sig realisen, en månad kvar(?)! Är det någon som har förhandsbokat? Redigerad 20 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nu närmar sig realisen, en månad kvar(?)! Är det någon som har förhandsbokat? Haha, nej. Det får bli en julklapp i år + GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Jag ska göra det i veckan. Tror ni att det är för sent? Edit: Har Sony sagt hur många PS3:or som kommer till Europa på releasen? Redigerad 20 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Jag ska göra det i veckan. Tror ni att det är för sent? Nej. Listorna har precis kommit sa de när jag frågade i Fredags. Ja runt 2 tusen tror jag! Men vet inte säkert. Redigerad 20 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Nej. Listorna har precis kommit sa de när jag frågade i Fredags. Okej bra. *pustar ut* Kolla editen på förra posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Okej bra. *pustar ut* Kolla editen på förra posten. Lättare att editera denna posten istället?! Kolla editen i förra posten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag har hört om att man köper ett bilspel till PS3 att man ska få betala för varje bil man vill ha i spelet. Att varje bil kostar typ en krona. Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Lättare att editera denna posten istället?! Kolla editen i förra posten. 2000! :'( Det blir ju i princip omäjligt att få tag på nån. Det blir väl typ 50st till Sverige? Edit: @_Emil_: På Gran Turismo HD är det så. Inget annat än så länge. Redigerad 20 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 2000! :'( Det blir ju i princip omäjligt att få tag på nån. Det blir väl typ 50st till Sverige? Edit: @_Emil_: På Gran Turismo HD är det så. Inget annat än så länge. Ok Tack för dittsvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 2000 till Sverige alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 2000 till Sverige alltså. Det skulle vara 2 miljoner eller nått om jag förstått rätt till Europa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Jaha. En bild säger mer än tusen ord! JÄTTEGLAD! Redigerad 20 januari, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jag har förhandsbokat den hell yeah ,är det säkert att jag får den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts