Fiskaren Skrivet 28 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2009 (redigerad) Vice du kan ju testa detta också och se om det hjälper: För er som inte får det riktiga flytet i filmerna (pga lite för slö dator), kan CoreAVC användas som encoder istället: Ladda hem CCCP (lr bara ffdshow) Avisynth CoreAVC professional edition VobSub Installera programen Öppna CCCP settings och kryssa UR h.264/avc (vi vill att coreAVC skall användas) Öppna Configure CoreAVC och kryssa i "preferred decoder" (så att coreAVC alltid används) Men här kommer det en liten bugg...för att få undertexter att fungera måste du kopiera filen VSFilter.dll från program/combined community Coded Pac/filters till ---- > program/aviSynth2.5/plugins NU går vi in i PMS markera aviSynth/FFmpeg och gör den till prefered engine dvs FET STIL här ställer du även in kvaliten : -g 1 -qscale 1 -qmin 2 är default - ändra till -g 1 -qscale 1 -qmin 1 för lossless Nu äre bara till att spela upp och avnjuta 1080 filmer i lossless. Sj har jag en dual core 2.4mhz - dvs inte en allt för vass maskin EDIT: KillZone.2.Asian.PS3-NCC Redigerad 29 mars, 2009 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Norrmannen sa att speldelning definitivt funkar, och att jag måste fått eller skrivit fel lösen när jag försökt. Så Pixie och Adriian, kan vi försöka igen nån dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Så Pixie och Adriian, kan vi försöka igen nån dag? Ehm, vad var det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Ehm, vad var det om? MM9 för din del och GH: Death Magnetic för Adriian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Har ps3 blivit knäckt ännu? Scenen har i alla fall börjat släppa ps3 spel... Show me. KillZone.2.Asian.PS3-NCC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) MM9 för din del och GH: Death Magnetic för Adriian Jag har inte köpt MM9, så du kan inte få av mig. KillZone.2.Asian.PS3-NCC http://nfo.ps3news.com/index.php?do=date_text Redigerad 29 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag har inte köpt MM9, så du kan inte få av mig. http://nfo.ps3news.com/index.php?do=date_text Vem var det då då? Troxie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) Jag fick det av Troxie, iallafall. Redigerad 29 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Jag fick det av Troxie, iallafall. Klarade du det någongång då? ; ) Henki fick det precis med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Klarade du det någongång då? ; ) Har inte klarat en enda bana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 http://nfo.ps3news.com/index.php?do=date_text Wow, torrents har legat uppe sen 2007. Inga nyheter där. Det skulle även komma en ISOloader men det har vi inte sett skymten av. Det närmaste vi kommit var ett USB-minne som körde en exe-bild, en exploit som aldrig kom längre än till en NES-emulator innan den spärrades. Klarade du det någongång då? ; ) Henki fick det precis med Jupp, det funkar! Tackar! Adriian nästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Ger dig lösen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) GH: Death Magnetic var en sweet treat, ger bra försmak inför GH:M i sommar Warhawk-paketen var lite keff, man kan inte köra med de respektive tilläggen på andra banor än de de härstammar från. Det kan man först i triple pack, jag blev lite ledsen EDIT: Jo, det gick. Men man kan inte blanda de olika tilläggspaketen med varandra. Man kan dessutom bara krydda originalbanorna med nåt av de tre paketen, inte flera på samma gång. Redigerad 31 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nytt Ratchet & Clank i år... awesome! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Nytt Ratchet & Clank i år... awesome! Mjeh, testade demot till det förra (Quest For Booty?) och det var snyggt och säkert kul, men inte för mig. Längtar mer efter Uncharted 2: http://www.youtube.com/watch?v=ptbNNMkwi30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 Mjeh, testade demot till det förra (Quest For Booty?) och det var snyggt och säkert kul, men inte för mig. Längtar mer efter Uncharted 2: http://www.youtube.com/watch?v=ptbNNMkwi30 Quest for booty var ett DLC och bara innehöll Ratchet som spelare, när clank är med så kan man flyga och hålla på med sånna grejer (har inte spelat Quest for Booty än), jag ahr följt serien så det blir ett klart köpa för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2009 (redigerad) För er som inte har sett teasern för Ratchet and Clank: A Crack in time. http://www.youtube.com/watch?v=BGdUGVl4xow Jag kan inte låta bli att tänka på vem lombaxen i slutet är. Är inte Ratchet den sista av sin art? Kan det vara en framtida version av Ratchet? Kanske inte helt omöjligt med tanke på spelets undertitel. Någon som har någon idé? Edit: Kanske ska lombaxerna slå tillbaka och rädda sig själva genom att på något sätt vrida tillbaka tiden? Redigerad 30 mars, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 GH: Death Magnetic var en sweet treat, ger bra försmak inför GH:M i sommar Warhawk-paketen var lite keff, man kan inte köra med de respektive tilläggen på andra banor än de de härstammar från. Det kan man först i triple pack, jag blev lite ledsen Oj, glömde att kolla här. Hur gör vi med betalningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 Oj, glömde att kolla här. Hur gör vi med betalningen? Hur mycket vill du ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 31 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2009 (redigerad) Nytt Ratchet & Clank i år... awesome! Yesnayah! Ratchet & clank > Uncharted. Naughty Dog har inte gjort nått bra sen Jak & Daxter 1. Bumbaclaat Btw jag har Quest for booty på mitt account, kanske går att hustla din väg på nått sätt? Redigerad 31 mars, 2009 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts