Lajnux Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Läste att det var några som funderade på Little Big Planet, spelet finns för blyga 299:- på CDON just nu. Blyga 299:-, kanske man ska slå till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Nje jag trivs som singel men det är lugnt. HAAA Du hade inte hittat en kärring även fall du velat tihihi För att inte vara helt off topic så... Köp cod 5 Redigerad 11 mars, 2009 av BlackJack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) HAAA Du hade inte hittat en kärring även fall du velat tihihi För att inte vara helt off topic så... Köp cod 5 Ja köp cod5 för alla vet ju att WWII spel är sååå orginella. (jag köpte Brothers In Arms igår) Redigerad 11 mars, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Cod 4 är helt klart bättre än 5an. Slutet var rätt fräkt, men annars gillade jag Cod 4s multiplayerläge mycket mer. Har även hört rykten om att det kommer en "tvåa" av Cod 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Cod 4 är helt klart bättre än 5an. Slutet var rätt fräkt, men annars gillade jag Cod 4s multiplayerläge mycket mer. Har även hört rykten om att det kommer en "tvåa" av Cod 4 Skulle nog kalla Call of duty moder warefare 2 för lite mer än bara rykten. Fast cod5 var ju faktiskt bättre än fyran. Fu svartejack!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Skulle nog kalla Call of duty moder warefare 2 för lite mer än bara rykten. Fast cod5 var ju faktiskt bättre än fyran. Fu svartejack!11 För mig var det rykten, eftersom att jag hörde det idag av en klasskompis. Tycker wwII är lite uttjatat så det var kul med omväxling (modern warfare). Men sånt är en smaksak så det är inget att diskutera Blir nog att köpa 2an för mig iaf. ^^ Redigerad 11 mars, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Skulle nog kalla Call of duty moder warefare 2 för lite mer än bara rykten. Fast cod5 var ju faktiskt bättre än fyran. Fu svartejack!11 Jag träffade visst ett ömt ställe moehaha Jag gillade femman mer än fyran.. men warfare 2 lär ju piska allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Jag träffade visst ett ömt ställe moehaha Jag gillade femman mer än fyran.. men warfare 2 lär ju piska allt Hmm du är ändå inte rätt person att säga att jag inte har haft så många tjejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 (redigerad) Apropå Modern Warfare 2 så hoppas jag att spelet inte alltför mycket utspelar sig i mellanöstern som så många andra krigsskjutarspel har gjort de senaste åren.. Var riktigt skoj att springa omkring i Östeuropa i Modern Warfare som är relativt ovanligt. Tycker att mellanöst-temat är jäkligt kul men skulle som sagt bli ännu bättre med något "nytt". Därför tycker jag att östasien och indonesien skulle vara rätt nice. Eller varför inte också i centralamerika i djupa junglar omkring där aztekerna bodde (Mexiko). Kanske träffar man på en och annan guerilla grupp. Redigerad 11 mars, 2009 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Hmm du är ändå inte rätt person att säga att jag inte har haft så många tjejer. Vem är den rätta personen att säga det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2009 Vem är den rätta personen att säga det då? Någon som har flickvän? Nu när vi ändå pratar om modern warefare 2 så är jag övertygad om att det kommer bli helt underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Apropå Modern Warfare 2 så hoppas jag att spelet inte alltför mycket utspelar sig i mellanöstern som så många andra krigsskjutarspel har gjort de senaste åren.. Var riktigt skoj att springa omkring i Östeuropa i Modern Warfare som är relativt ovanligt. Tycker att mellanöst-temat är jäkligt kul men skulle som sagt bli ännu bättre med något "nytt". Därför tycker jag att östasien och indonesien skulle vara rätt nice. Eller varför inte också i centralamerika i djupa junglar omkring där aztekerna bodde (Mexiko). Kanske träffar man på en och annan guerilla grupp. Är det meningen att ditt namn ska utalas EAT FUCK eller är det bara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Är det meningen att ditt namn ska utalas EAT FUCK eller är det bara jag Dunno, men det är en gitarr iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BlackJack Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Någon som har flickvän? Nu när vi ändå pratar om modern warefare 2 så är jag övertygad om att det kommer bli helt underbart. Dummaste jag hört! "Underbart" Låter som du planerar dig att gifta dig med spelet Det kommer bli roligt förhoppningsvis synd att dom tar med fordon på detta med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 Dunno, men det är en gitarr iallafall. Useless information... love it! När Bioshock kom till X360 var det ett av spelen jag kunde tänka mig köpa en xbox för, jag köpte aldrig boxen men nu har jag köpt det till PS3 och klarat det (ska bara klara på svåraste så har jag alla trophys också). Det är ett kul och bra spel men det är över allt för fort och jag tycker det är lite pinsamt för alla xbox fanboys på andra forum som typ dissade Sony med hjälp av deras "awesome" exklusiva spel för så jävla grymt var det inte (imo). Anywhoo så borde ni ändå plocka upp detta spel för det är värt att spendera tid på iaf, MEN om ni någonsin köper det så se till att ni tar er tid med det för det har ju lite RPG element i sig och jag ångrar lite att jag gick igenom det så jävla fort första gången. Har också hookat Brothers In Arms Hell's Highway, det är najs att avancera framåt genom att med strategi placera sina trupper på olika platser och ge "suppressing fire" medans man själv flankar tyskarna och tar ut dem. Däremot så har spelet åkt på en snyting med dålig kontroll och en bunt buggar samt dålig framerate på vissa ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 till vice: haha äenga problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Dunno, men det är en gitarr iallafall. Helt korrekt båda två. Sök på "eet fuk" på google och kolla på bilderna högst upp så förstår ni.. För att inte vara totalt OT så ställer jag frågan om vilket spel som är mest köpvärdigt, Uncharted eller Assassins Creed? Skriv gärna på ett ungefär hur lång story delen är (utan att stressa igenom den) och vad som finns att göra efter. Har testat Uncharted demot, riktigt skoj och galet bra grafik. Tacksam för svar! Redigerad 12 mars, 2009 av EET FUK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2009 (redigerad) Helt korrekt båda två. Sök på "eet fuk" på google och kolla på bilderna högst upp så förstår ni.. För att inte vara totalt OT så ställer jag frågan om vilket spel som är mest köpvärdigt, Uncharted eller Assassins Creed? Skriv gärna på ett ungefär hur lång story delen är (utan att stressa igenom den) och vad som finns att göra efter. Har testat Uncharted demot, riktigt skoj och galet bra grafik. Tacksam för svar! Assassins creed blev verkligen enformigt, enformigt och enformigt. Det var coolt i början att man kunde hoppa å skutta mellan hus och så, men det blir tråkigt i längden. Man spanar ut över torn för att se en liten bit av staden, och så upprepas det flera gånger om. Sen ska man rädda folk för att få information, många gånger om. Storyn var lite rolig, men vägen var enformig. Lång var den i alla fall eftersom det finns så många sidoquest, tyvärr är dem alla samma fast på andra ställen. Uncharted är helt klart roligt! Lite tänkande då och då, mycket action, verkligen ett bra spel. Jag ser fram emot Uncharted: Among thieves. Ett underbart spel med skön story och stil. Det är få spel som har det "temat" och gjort det så bra. Storyn klarade jag ut på en helg, men då satt jag verkligen och nötte för att jag inte kunde slita mig från det. Så du kan nog hålla på ett tag med en passande svårighetsgrad. Redigerad 12 mars, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) Helt korrekt båda två. Sök på "eet fuk" på google och kolla på bilderna högst upp så förstår ni.. För att inte vara totalt OT så ställer jag frågan om vilket spel som är mest köpvärdigt, Uncharted eller Assassins Creed? Skriv gärna på ett ungefär hur lång story delen är (utan att stressa igenom den) och vad som finns att göra efter. Har testat Uncharted demot, riktigt skoj och galet bra grafik. Tacksam för svar! Jag har inte kört Assassins Creed men de recensioner jag läst och hört från folk är att det är fantastiskt coolt - de första 45 minuterna. Sen är det bara samma sak hela tiden. Uncharted däremot brukar jag numera säga är det bästa moderna spel (dvs ungefär 2005 och framåt) jag nånsin spelat. Inte ens GTA IV klår det. Jag har skrivit en recension av spelet som jag tror skulle kunna övertyga dig Det är sanslös grafik, rolig avvägning med vapen, smart coversystem och en väldigt spännande historia som berättas med helt makalösa cutscenes. Tveklöst ger jag spelet toppbetyg, trots att det saknar multiplayer. Om det bara är två spel jag vet att jag kommer skaffa inom ett år så är det Guitar Hero: Metallica och Uncharted: Among Thieves. DO IT FAGGOT!! Redigerad 13 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2009 (redigerad) Har en fråga jag frågat innan tror jag, men jag komemr inte ihåg. Jag har en 42" tv full HD. Nu när jag fick ett ytt PS3, måste man göra någon inställning på PS3an för att den skall veta att det är en HD tv eller det är förinställt? Om inte, var gör man inställningen och vad skall det stå på? Samt: Skall köpa en sådan där "bättre bild sladd" idag. Är det bara att ta bort den där gul/röd/vita sladden och ersätta med den nya? Har för mig att man skulle hålla inne nån kanpp på PS3an så den började sända nått som gjorde bilden bättre. Vill ha maxbild nu när jag skall börja spela Uncharted igen, som henki pratar så gott om. =) Redigerad 13 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts