Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Hehu.

Har testat Race Driver: Grid och visst verkar det nice, men det är mer en arkadkänsla jag vill ha tror jag, och då är väl Sega Rally det jag söker. Speciellt eftersom det är så billigt, jag tror det var 250 spänn nu.

By the way, är LBP verkligen så bra som det hypats om? Den här reklamen kanske får mig på andra tankar, det kanske ÄR värt att kolla in ändå.

:innocent:

Fuck! Längesen jag lirade, blev jävligt sugen nu. Jag fick det i julklapp och kan säga att JA, det är lika bra som det sägs. Underbart, helmysigt feelgood spel. Sjukt jävla bra på alla sätt och vis. Hilarous att spela med en vän också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Välkommen tillbaka Vice. :innocent:

Tack tack!!! :rolleyes:

It's back?

Efter 7 veckor och en dag!!!!!!!!

Någon som vet hur man hämtar filmer på datorn emd hjälp av PS3an

Jag har satt min mapp på "dela" och jag har sökt efter mediaserver på ps3an. Och ps3an hittar men den vägrar släppa in mig och frågar om mediaservern har blivit registrerad. Och att jag bör kolla inställningarna i mediaserver. men är finns inget, bara aktivera eller avaktiver...? =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack tack!!! :rolleyes:

Efter 7 veckor och en dag!!!!!!!!

Gött! Fick du någon kompensation som jag?

Tre spel och förnyad garanti :doh: Farsan är grym!

Jag har satt min mapp på "dela" och jag har sökt efter mediaserver på ps3an. Och ps3an hittar men den vägrar släppa in mig och frågar om mediaservern har blivit registrerad. Och att jag bör kolla inställningarna i mediaserver. men är finns inget, bara aktivera eller avaktiver...? =/

Står nere till höger vid statusfältet någon ikon tror jag om att det är någon som vill komma åt datorn :innocent: Bara att tillåta. Funkade asbra för mig. Längesedan dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gött! Fick du någon kompensation som jag?

Tre spel och förnyad garanti :rolleyes: Farsan är grym!

Står nere till höger vid statusfältet någon ikon tror jag om att det är någon som vill komma åt datorn :innocent: Bara att tillåta. Funkade asbra för mig. Längesedan dock.

Inget. =(

Statusfältet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder du Ps3 mediaserver eller streamar du utan något särskilt program?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Använder du Ps3 mediaserver eller streamar du utan något särskilt program?

Jag klickade i min mapp på hårdisken, "dela". Sen sökte jag efter mediserver (tror jag det hette) på ps3an. Då hitatde den en, men det står att den inte är registrerad. kan kolla närmare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte varför du inte bara använder en PS3 Mediaserver. :P

Hur?

Jag har filmer i mappen downloads som ligger i c:/downloads Jag högerklickade på mappen och klickade på "dela..."

Sedan i Ps3 menyn: Viceo-->Sök mediaservrar---En mediaservervrar hittades.

Nu lägegr sig en ikon under video: Victora:dator-vice:

När jag sedan klickar på den får jag: Åtkomst till mediaservern är förbjuden. Det är möjligt att systemet för detta PS3system "PS3-925" inte har registrerats. Kontrollera inställningar för mediaservern.

Och det är detta jag finner underligt. Det finns inga direkta inställningar, vad jag kan hitta, för mediaservern. =/

Vad göra? Hade uppskattat som fasen om ni hade kunnat hjälpa mig lösa det.

Tack på förhand//Vice

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar mappen med ala filmerna nu, men i filmappen så finns det bara sample. Och den går inte att spela. Hörde att man skulle lägga till .iso på namnet, och då hittas filen, men den går inte heller att spela upp. =/

Ingen inställning i själva programmet? Jag har bara installerat det på dator.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar mappen med ala filmerna nu, men i filmappen så finns det bara sample. Och den går inte att spela. Hörde att man skulle lägga till .iso på namnet, och då hittas filen, men den går inte heller att spela upp. =/

Ingen inställning i själva programmet? Jag har bara installerat det på dator.

Är det film du vill spela upp?

Isåfall: Vad är filmen i för format?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor