Renard Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Jag är ute efter ett nytt spel att nöta på min kära gamla konsol. Så jag undrar om någon har testat LAIR, är det någonting att ha? Just nu kostar det bara 150kr på spelbutiken.se, och det ser ut att vara ett spel i min smak. Men det verkar vara svårt att hitta recensioner på det. Som sagt, någon som har testat? Är det värt 150kr? Det måste det väl nästan vara? http://www.gamerankings.com/ps3/929230-lair/index.html En hel drös med recensioner Redigerad 5 mars, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Mjo, det verkar som många ogillar spelet. Men av alla recensioner jag läst som gett dåligt betyg så har det till stor del varit på grund av kontrollen. Man var ju tvungen att styra med six axis till en början, men det är pachat nu så man kan styra med analogerna. Då verkar det som många blivit mycket mer positiva. Hmm, jag vet inte riktigt, men å andra sidan så är ju 150kr ingenting. Det kan kanske ge mig några timmars underhållning i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Jag är ute efter ett nytt spel att nöta på min kära gamla konsol. Så jag undrar om någon har testat LAIR, är det någonting att ha? Just nu kostar det bara 150kr på spelbutiken.se, och det ser ut att vara ett spel i min smak. Men det verkar vara svårt att hitta recensioner på det. Som sagt, någon som har testat? Är det värt 150kr? Det måste det väl nästan vara? Har för mig det fått rätt låga betyg, omkring 4/10. Jag är rätt säker på att ett demo borde finnas. Hmm, jag vet inte riktigt, men å andra sidan så är ju 150kr ingenting. Det kan kanske ge mig några timmars underhållning i alla fall. Lägg 75 kronor på Super Stardust HD istället, det är jäkligt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Har för mig det fått rätt låga betyg, omkring 4/10. Jag är rätt säker på att ett demo borde finnas. Lägg 75 kronor på Super Stardust HD istället, det är jäkligt roligt. Jag gillar inte dem där arkadspelen, varför spendera pengar på det när man kan ha "lika roligt" med att spela gratisspel på internet. Redigerad 5 mars, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Jag gillar inte dem där arkadspelen, varför spendera pengar på det när man kan ha "lika roligt" med att spela gratisspel på internet. För att det är snyggt och ambitiöst gjort, det är ingen skitproduktion till skillnad från de flesta PSN-arkadspel som de tar 90 spänn för men man inte får ut mer nöje än ur mobilens Snake. Redigerad 6 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Super Stardust HD är faktiskt riktigt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Lägg 75 kronor på Super Stardust HD istället, det är jäkligt roligt. Jag kan inte köpa via PSN än. När jag har skaffat ett visakort så kommer jag förmodligen att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Tack för varningen vice. Såg dock detta för någon timme sedan då en av mina kompisar som beställde ett ps3 därifrån sade det till mig. Nu anmälda. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4574703.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 För att det är snyggt och ambitiöst gjort, det är ingen skitproduktion till skillnad från de flesta PSN-arkadspel som de tar 90 spänn för men man inte får ut mer nöje än ur mobilens Snake. Det är säkert sant, men jag har svårt att greppa tanken på att jag skulle spendera pengar på någonting som ser så simpelt ut. Om du tycker det är kul så sweetcakes för dig men jag skulle nog köpa ett vanligt spel som har DLC att skaffa så jag får mer ut av det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag kan inte köpa via PSN än. När jag har skaffat ett visakort så kommer jag förmodligen att testa det. Demot kräver inga kontouppgifter, det är fritt att ladda ner. Läs nästa quotesvar Det är säkert sant, men jag har svårt att greppa tanken på att jag skulle spendera pengar på någonting som ser så simpelt ut. Om du tycker det är kul så sweetcakes för dig men jag skulle nog köpa ett vanligt spel som har DLC att skaffa så jag får mer ut av det spelet. Jag förstår vad du menar, jag begriper inte hur folk kan finna nöje i nåt så simpelt som... ja, att levla i WoW till exempel. Slå på saker i evigheter tills man ser lite siffror öka. Yee fucking haa. Men ladda ner demot och spela tills de tio minuterna är slut, och om du raderar spelet direkt så visst. Men om du direkt efter de tio minuterna startar om spelet och försöker komma längre än första gången, ja, då har du din förklaring till varför det är så jäkla roligt. Testa. Det tar tio minuter att köra igenom hela demot, för det är tidsbegränsat. I värsta fall har du förlorat tio minuter, men förmodligen kommer du förstå varför jag och andra tycker det är roligt. I "bästa" fall slutar det med att du själv köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag förstår vad du menar, jag begriper inte hur folk kan finna nöje i nåt så simpelt som... ja, att levla i WoW till exempel. Slå på saker i evigheter tills man ser lite siffror öka. Yee fucking haa. Men ladda ner demot och spela tills de tio minuterna är slut, och om du raderar spelet direkt så visst. Men om du direkt efter de tio minuterna startar om spelet och försöker komma längre än första gången, ja, då har du din förklaring till varför det är så jäkla roligt. Testa. Det tar tio minuter att köra igenom hela demot, för det är tidsbegränsat. I värsta fall har du förlorat tio minuter, men förmodligen kommer du förstå varför jag och andra tycker det är roligt. I "bästa" fall slutar det med att du själv köper det. Jag håller med dig 110% i att det inte finns något nöja i att lvl'a i sånna spel, Däremot så skulle det nog vara kul om man hade något slags combat system med olika combos och attacker istället för att bara stå och slå som en idiot. Jag har laddat ner demot förut och spelat, visst det kanske inte sög men jag känner att jag får inte ut någonting av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gustavr Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag har tänkt att köpa ett nytt ps3 spel men har ingen aning om vilket. Har ni något spel att rekommendera? Vet någon nrä Gudfadern 2 släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Jag har tänkt att köpa ett nytt ps3 spel men har ingen aning om vilket. Har ni något spel att rekommendera? Vet någon nrä Gudfadern 2 släpps? Fallout 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 (redigerad) Hm.. jag är fan jävligt glad att jag fått min PS3 tillbaka men jag är fan lite grinig över att dem raderade allt. Jag hade fan gjort allt man kan göra, skaffat allt man kan skaffa, alltså jag hade "100%" på alla spel jag har och nu ha jag ingenting förutom mina GTA och Uncharted troféer och såklart mitt acount så jag har fortfarande mina stats och ranks i CoD4 men det svider ändå. Om ni hade gått igenom Ratchet & Clank och fått varenda typ av fiende att dansa eller spenderat många timmer att sammla flaggor i Assassins Creed skulle ni förstå. Edit: jag ska fan hooka en backup hårddisk till min PS3. Redigerad 6 mars, 2009 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Hm.. jag är fan jävligt glad att jag fått min PS3 tillbaka men jag är fan lite grinig över att dem raderade allt. Jag hade fan gjort allt man kan göra, skaffat allt man kan skaffa, alltså jag hade "100%" på alla spel jag har och nu ha jag ingenting förutom mina GTA och Uncharted troféer och såklart mitt acount så jag har fortfarande mina stats och ranks i CoD4 men det svider ändå. Om ni hade gått igenom Ratchet & Clank och fått varenda typ av fiende att dansa eller spenderat många timmer att sammla flaggor i Assassins Creed skulle ni förstå. Hade mina xbox achievements försvunnit hade boxen flugit ut genom fönstret, utan att tveka : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Hade mina xbox achievements försvunnit hade boxen flugit ut genom fönstret, utan att tveka : > Dem är knutna till ditt acount som troféerna är till PS3 right?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 6 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2009 Dem är knutna till ditt acount som troféerna är till PS3 right?! Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Demot kräver inga kontouppgifter, det är fritt att ladda ner. Läs nästa quotesvar Nope, men nu pratade ju du och jag om att köpa ett nytt spel. Att sitta och fråga folk om man ska testa ett demo eller inte gör man ju bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 (redigerad) Nope, men nu pratade ju du och jag om att köpa ett nytt spel. Att sitta och fråga folk om man ska testa ett demo eller inte gör man ju bara inte. Hehu. Har testat Race Driver: Grid och visst verkar det nice, men det är mer en arkadkänsla jag vill ha tror jag, och då är väl Sega Rally det jag söker. Speciellt eftersom det är så billigt, jag tror det var 250 spänn nu. By the way, är LBP verkligen så bra som det hypats om? Den här reklamen kanske får mig på andra tankar, det kanske ÄR värt att kolla in ändå. http://www.youtube.com/watch?v=ajo4zLLD_Dc Redigerad 8 mars, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 By the way, är LBP verkligen så bra som det hypats om? Den här reklamen kanske får mig på andra tankar, det kanske ÄR värt att kolla in ändå. http://www.youtube.com/watch?v=ajo4zLLD_Dc Haha precis som dig. Jag överväger det starkt faktiskt. De pratas om det på alla forum, hyllas över allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts