Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Det du tänker på är Gran Turismo HD Concept.

Prologuen har 70 bilar och 6 banor och är ialafall värt att kallas för riktigt spel.

Dock så kan det inte jämföras med det riktiga GT5 (2010?) som då lär innehålla mångdubbelt med bilar och banor.

Men det är det spelet iallafall, fast såklart med många banor och bilar? Mja. Jag är mer sugen på andra spel isf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick mitt PS3 idag och jag har hookat Bioshock. Det är kul, otroligt skumt but i like it.... hittills.

Btw så är jag lite pissy för att mitt GTAIV hade fastnat i PS3'an så jag var tvungen att lämna med den och nu är den borta. jag ska ta ett snack med webhallen mañana. Nu ska jag sova.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick mitt PS3 idag och jag har hookat Bioshock. Det är kul, otroligt skumt but i like it.... hittills.

Btw så är jag lite pissy för att mitt GTAIV hade fastnat i PS3'an så jag var tvungen att lämna med den och nu är den borta. jag ska ta ett snack med webhallen mañana. Nu ska jag sova.

Haha.

Bitches stole mah game!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Länk?

Hittade bara tripletags.com, men där var man ju tvungen att lägga till manuellt. :wub:

Sorry, det är Playfire jag talar om. Just nu är det förstås överbelastat eftersom alla deras medlemmar vill internet-synka samtidigt nu när det är nytt, så du får mail när det är färdigt.

Här är min:

PS3 Trophies

Den här:

är Fly The Co-op från GTA IV. *Schtollt* :teehee:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Neeeeeeeeeeeeeeeeej. :teehee:

Doch!

Review scores

Publication Score

1UP.com A-

Famitsu 36/40

Game Informer 8.75/10

GamePro 4.25/5

GameSpot 8.0/10

GameSpy 4.5/5

IGN 9.1/10

Aggregate scores

Aggregator Score

Game Rankings 90%

Metacritic 88/100

MobyGames 89/100

Jacker, va? :wub: Skaffa demot då åtminstone. Tjugo minuters underhållning, minst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill också, om du orkar fixa det igen. :wub:

Vi fixade ju Hangman's N.O.O.S.E., och kvällen efter fixade jag Deal Breaker efter cirka femton försök med en riktigt schysst australiensare. Jag kom in på 7:00:393 :teehee: Senare på kvällen fixade sig Bomb Da Base II ganska snabbt efter att ha använt buggen, det blev dödsenkelt. Allt flöt på perfekt, vi hade mycket tid kvar.

Du behöver inte fixa alla tre i rad, utan att ens avbryta. Tiderna sparas och sålänge alla tider är under kravtiden så är det lugnt. Du behöver alltså förmodligen bara fixa Deal Breaker och BDB II. Kolla http://socialclub.rockstargames.com/ och logga in, gå till multiplayer och leta upp dina tider. Annars gör du det i spelmenyn -> stats -> network.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ute efter ett nytt spel att nöta på min kära gamla konsol. Så jag undrar om någon har testat LAIR, är det någonting att ha? Just nu kostar det bara 150kr på spelbutiken.se, och det ser ut att vara ett spel i min smak. Men det verkar vara svårt att hitta recensioner på det.

Som sagt, någon som har testat? Är det värt 150kr? Det måste det väl nästan vara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är ute efter ett nytt spel att nöta på min kära gamla konsol. Så jag undrar om någon har testat LAIR, är det någonting att ha? Just nu kostar det bara 150kr på spelbutiken.se, och det ser ut att vara ett spel i min smak. Men det verkar vara svårt att hitta recensioner på det.

Som sagt, någon som har testat? Är det värt 150kr? Det måste det väl nästan vara?

Från det jag har hört är det ett riktigt tråkigt spel. Försökte leta upp en review på Youtube men det verkar som att skaparen av den har fått sitt konto spärrat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor