Troxie Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Hur gör man? Jag lyckades inte logga in på hans konto trots att han gav mig ett (temporärt) lösenord och mailadressen. Det stod att jag inte fick logga in med nån annans ID. Försökte göra en ny User (dvs offline-PS3-konto på själva hårddisken där man får egna sparfiler etc), men när jag skulle koppla den nya usern till ett PSN-konto ville de ha födelsedatum och grejer. Jag har ju själv lyckats tanka Home-betan på det här sättet, men då var det med sub accounts. Måste man skapa ett sub account på en dator och sen ge mail+lösen till Mister Snylter? Fråga pixiegnom, han var den senaste som snyltade. Jag gav bara ut ID och pw. Har nog en nedladdning kvar på MM 9 ifall någon är sugen : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Fråga pixiegnom, han var den senaste som snyltade. Jag gav bara ut ID och pw. Har nog en nedladdning kvar på MM 9 ifall någon är sugen : > Pax! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 1. Skapa en ny användare på PS3an. 2. Välj att registrera PSN-konto 3. Välj att logga in med ett existerande konto 4. Skriv in mail och lösenord Sen bör det funka att gå in på PSS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 1. Skapa en ny användare på PS3an. 2. Välj att registrera PSN-konto 3. Välj att logga in med ett existerande konto 4. Skriv in mail och lösenord Sen bör det funka att gå in på PSS. Har inte riktigt hängt med här... Vad håller ni på med? Fixar ni så att folk får ett gratisspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Har inte riktigt hängt med här... Vad håller ni på med? Fixar ni så att folk får ett gratisspel? 1. Skapa en ny användare på PS3an. 2. Välj att registrera PSN-konto 3. Välj att logga in med ett existerande konto 4. Skriv in mail och lösenord 5. Gå in på PSS när du är inloggad. 6. Tryck på "View downloads" 7. Välj det du vill ha. Du behöver inte vara inloggad på användaren under nedladdningen, utan du kan starta nedladdningen och sedan logga in på din vanliga användare. Ja, precis, Vice. Redigerad 11 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 1. Skapa en ny användare på PS3an. 2. Välj att registrera PSN-konto 3. Välj att logga in med ett existerande konto 4. Skriv in mail och lösenord 5. Gå in på PSS när du är inloggad. 6. Tryck på "View downloads" 7. Välj det du vill ha. Du behöver inte vara inloggad på användaren under nedladdningen, utan du kan starta nedladdningen och sedan logga in på din vanliga användare. Ja, precis, Vice. Får jag med ett gratisspel? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sonho Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Får jag med ett gratisspel? =D nej, alla förutom du vice får ett gratisspel. du får en sked istället. Redigerad 11 februari, 2009 av Sonho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 nej, alla förutom du vice får ett gratisspel. du får en sked istället. Yeye håll du till din fläskbox. Du ser, detta är ytterligare en anledning till att man skall ha PS3. Ta med skeden på min födelsedag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Yeye håll du till din fläskbox. Du ser, detta är ytterligare en anledning till att man skall ha PS3. Ta med skeden på min födelsedag. Du kan få en socka av mig. Förresten har du fått tillbaka ditt ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 Du kan få en socka av mig. Förresten har du fått tillbaka ditt ps3? Nej! Och det kan ta 2, TVÅ, månader!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 11 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2009 (redigerad) Jag kan bjuda på skräckspelet Siren om någon vill byta lite spel. Enda spelet jag köpt från PSN tror jag. Kanske e bäst att va lite mer diskret med det här, vi skriver ju på ett offentligt forum. Redigerad 11 februari, 2009 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) http://pfcdn.net/site/trophy_widget/psn/Henkibojj.png PS3 Trophies Börjar ta sig Tror faktiskt jag kan ta en Platinum i Resistance 2, enda problemen är bara att man måste få 10 000 kills och det betvivlar jag att man kommer orka med. Måste bli en jäkla massa frags per match om man ska få det innan sommaren är slut ens. Borde kunna få en Platinum i SSHD också om man bara orkar försöka nån gång, de är knepiga. I Warhawk lär det inte bli nån, dels för att man måste göra så sjukt mycket för de större troféerna men också för att man måste köpa deras expansions för att få de sista tio troféerna, och det vet jag inte att jag vill. Att få Platinum i GTA IV är väldigt lockande, men man måste dels fixa Auf Wiedersehen Petrovic, Fly The Coop och att gå upp till level 10 i multiplayer. Usch. Hur blev det med Megaman 9? Har fortfarande inte lyckats med Adriians GH3-DM än, hur ska man göra? För mig verkar det som att lösenordet inte funkar trots att han sa att han just bytt till ett som han gav mig. Redigerad 18 februari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) http://ps3trophiesguides.wordpress.com/200...details-leaked/ Bara rykten som sagt, och källan är väl inte den säkraste direkt. Men det låter lovande om det är sanning i påståendet. - Internet Browser can now be accessed while in-game. - Voice messaging and voice chat options can be used while in-game. Låter onekligen jätteintressant! Redigerad 19 februari, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 http://ps3trophiesguides.wordpress.com/200...details-leaked/ Bara rykten som sagt, och källan är väl inte den säkraste direkt. Men det låter lovande om det är sanning i påståendet. - Internet Browser can now be accessed while in-game. - Voice messaging and voice chat options can be used while in-game. Låter onekligen jätteintressant! Fy f*n vilken abstinens jag har. Har varit utan PS3 i snart 5 veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Låter onekligen jätteintressant! Jadå, speciellt eftersom jag ska börja jaga Platinum med diverse walkthroughs De där brukar stämma, btw. QJ går att lita på eftersom de vet vad som ska litas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Jadå, speciellt eftersom jag ska börja jaga Platinum med diverse walkthroughs De där brukar stämma, btw. QJ går att lita på eftersom de vet vad som ska litas på. Men det där är ju inte QJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Men det där är ju inte QJ? Häpp, nej, det såg jag nu, men det postades på QJ också och det var från den person man brukar höra såna här saker ifrån. Har jag för mig iaf, jag minns inte exakt vad han hette. Fast Q2? Då blir det ju tidigast den första april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 (redigerad) Häpp, nej, det såg jag nu, men det postades på QJ också och det var från den person man brukar höra såna här saker ifrån. Har jag för mig iaf, jag minns inte exakt vad han hette. Fast Q2? Då blir det ju tidigast den första april Aha då hänger jag med, och då låter det ju ännu bättre, om det är en person som brukar gissa bra. Mjo, men du får se det som så att februari snart är slut, då är det bara en månad kvar. Satt och läste på flashback och snubblade över den här tråden! Haha, spelet verkar ju helt sinnessjukt, är det någon som har testat det? Jag funderar allvarligt på att köpa det och testa. Kolla in filmerna! När jag såg moroten komma inrullandes på fyrkantiga hjul så brast jag ut i skratt! Redigerad 20 februari, 2009 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Hmm, btw så var det inte alls den det brukar vara. De brukar hänvisa till en moderator på PS officiella forum och då brukar det vara 95% rätt, men det här var nån på GTforums som hade en kompis som jobbar på Sony. Men men, listan är inte osannolik ändå eftersom det är saker vi bett om länge och de egentligen tänkte ha med från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 http://www.playzone.se någon som har någon erfarenhet av den butiken? Ps3 för 3000 sjukt billigt plus att de har 40% på alla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts