Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...

RE5-demot ska tydligen vara ute i PSN shoppen och Killzone 2 kommer på torsdag har jag hört. :D

Jag saknar min PS3:a. När får jag tillbaka den!? :D:)

HUR, lyckas jag ta mig förbi spamskyddet? Den där gränsen på 40 sek som finns?

Det är inte första gången, och det är bara på jobbets dator det funkar?

Klickar add reply, sidan laddar inte, jag klickar igen och när det laddas finns det 2 poster...

Sjukt underligt.

Sorry för dubbelposten i alla fall. =/ Inte meningen som sagt var.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FEAR 2 verkar floppa enligt mig. Finns inte spikpistolen?!

Det är ju det absolut bästa som hänt i FEAR :D

Sen var det inte speciellt läskigt, inte demot iaf.

Inget jag fastnade för iaf.

Är det nån som hört om det kommer demo till Uncharted: Among thieves?

Det är ett spel jag verkligen ser fram emot. Detsamma med Mafia II,

trailern var underbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FEAR 2 verkar floppa enligt mig. Finns inte spikpistolen?!

Det är ju det absolut bästa som hänt i FEAR :)

Sen var det inte speciellt läskigt, inte demot iaf.

Inget jag fastnade för iaf.

Är det nån som hört om det kommer demo till Uncharted: Among thieves?

Det är ett spel jag verkligen ser fram emot. Detsamma med Mafia II,

trailern var underbar.

Inget som sagts, men jag utgår ifrån det. Första spelet hade ju ett demo ganska tidigt, kanske innan det släpptes till och med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Killzone 2 demo! :w000t:

Går dock toksegt att ladda ner.

Ligger på 10% efter en halvtimmes väntan. :w000t:

Vet inte om det är servern som är överbelastad eller om det är nätverket som krånglar..

Någon som testat demot?

Jag hade inga problem, jag låg gott och väl över 1 MB/s. Har inte provat än, men det blir väl av nån gång. Har köpt Resistance 2 och väntar på leverans, hoppas jag gjorde ett klokt impulsköp. Körde ut sista banan på R:FOM med brorsan häromdagen, så jag blev lite sugen på en tvåa trots allt och så har den ju fått rätt höga betyg. Trots att ettan var helt okej, det vill säga väldigt roligt och omväxlande men grått och fantasilöst, så fick det bara sexor som betyg. Att tvåan fått både åttor och nior kan väl inte vara så tokigt? :w000t:

Btw, vill tipsa om http://www.youtube.com/tv för PS3-youtubare. Funkar enbart på PS3 och Wiis webbläsare, plus FF om man fixar ett plugin. Vad adressen gör är att leverera en helt ny interface specialgjord för tevesurfning med stora knappar och smartare menyer. Inte så mycket bludder överallt som på huvudsidan. Själv tycker jag den är okej, men jag föredrar ändå vanliga huvudsidan eftersom man då kan köra med &fmt=18 -tricket för att få bättre kvalitet, bland annat. Kommentarer etc visas inte i /tv-versionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, vill tipsa om http://www.youtube.com/tv för PS3-youtubare. Funkar enbart på PS3 och Wiis webbläsare, plus FF om man fixar ett plugin. Vad adressen gör är att leverera en helt ny interface specialgjord för tevesurfning med stora knappar och smartare menyer. Inte så mycket bludder överallt som på huvudsidan. Själv tycker jag den är okej, men jag föredrar ändå vanliga huvudsidan eftersom man då kan köra med &fmt=18 -tricket för att få bättre kvalitet, bland annat. Kommentarer etc visas inte i /tv-versionen.

Provade för några veckor sedan.

Föredrar vanliga Youtube.

Fiskaren:

Nej, jag bestämde mig för att spela så nedladdningen har varit pausad på 52% ett tag nu. :w000t:

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen så att man kan snylta Sony på pengar genom att låta person 1 köpa ett PSN-spel för PSN-pengar, sedan lämna ut lösenordet till person 2, 3, osv. och låta dessa logga in med person 1:s mailadress, tanka spelet gratis och sedan få spelet att funka perfekt även på ens egna inloggningskonto (användare på PS3-burken, vill säga) och PSN-konto (=mailadress)?

I så fall kanske kattälskaren och jag går med på Adriians Guitar Hero 3: Death Magnetic-addon och betalar knappa 60 kr var. Om vi får med en eller flera till blir det ännu billigare. Intresserade?

Om det funkar, ens? :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen så att man kan snylta Sony på pengar genom att låta person 1 köpa ett PSN-spel för PSN-pengar, sedan lämna ut lösenordet till person 2, 3, osv. och låta dessa logga in med person 1:s mailadress, tanka spelet gratis och sedan få spelet att funka perfekt även på ens egna inloggningskonto (användare på PS3-burken, vill säga) och PSN-konto (=mailadress)?

I så fall kanske kattälskaren och jag går med på Adriians Guitar Hero 3: Death Magnetic-addon och betalar knappa 60 kr var. Om vi får med en eller flera till blir det ännu billigare. Intresserade?

För varje grej man betalar för får man 5 dl utav den produkten på kontot tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För varje grej man betalar för får man 5 dl utav den produkten på kontot tror jag.

Men om det registreras att det är samma IP och samma PS3a (de har uppgifter för sånt) borde jag väl inte få avdrag på de där fem DL's om jag råkat ta bort till exempel Warhawk-fullversionen från min hårddisk, när det är jag som köpt det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaså, nu var aktuellt igen! Köpte det liksom i oktober. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor