Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Hösten 2009 har jag hört Jaha, trodde typ det var nu. Snart, i januari. =/ Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Läste du ens posten? Delar av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Någon som vet när drakes fortune 2 släpps? Var inte Drakes Fortune undertiteln på det första spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Var inte Drakes Fortune undertiteln på det första spelet? Jopp. Nya heter Uncharted: Among Thieves. --- Försöker köpa Warhawk men jag kan inte ladda min PSN-Wallet. Jag hade 65 kr först, sen tänkte jag tanka med 40+100 kr för att få 205 som jag skulle dra 199 av för spelet. Man kan ju som bekant inte ladda med valfria summor. Jag har lyckats tanka över 40 kr utan problem men sen ville den inte ta samma kreditkortsnummer för nästa överföring. "Jaja, det beror väl på att jag använder e-kort" tänkte jag och genererade ett nytt. Men då står det "The transaction could not be made" eller nåt när jag försöker. Har raderat alla e-kort och tagit nya, jag tröttnade till slut på meddelandet och tog mitt riktiga kortnummer till PSN trots att jag brukar vara väldigt försiktig med sånt, men då står det att kontots siffror inte är giltiga?! Nån som haft liknande problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jopp. Nya heter Uncharted: Among Thieves. --- Försöker köpa Warhawk men jag kan inte ladda min PSN-Wallet. Jag hade 65 kr först, sen tänkte jag tanka med 40+100 kr för att få 205 som jag skulle dra 199 av för spelet. Man kan ju som bekant inte ladda med valfria summor. Jag har lyckats tanka över 40 kr utan problem men sen ville den inte ta samma kreditkortsnummer för nästa överföring. "Jaja, det beror väl på att jag använder e-kort" tänkte jag och genererade ett nytt. Men då står det "The transaction could not be made" eller nåt när jag försöker. Har raderat alla e-kort och tagit nya, jag tröttnade till slut på meddelandet och tog mitt riktiga kortnummer till PSN trots att jag brukar vara väldigt försiktig med sånt, men då står det att kontots siffror inte är giltiga?! Nån som haft liknande problem? Jag skulle ladda min wallet med pengar för att köpa låtar till Rock Band men det kvittade hur många gånger jag försökte, jag hade skrivet rätt alla gånger, kollade noga etc. Det funkade inte och det funkar fortfarande inte. Så min pappa fick ladda min wallet. Förstår inte varför mitt vägrade att funka :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Jag skulle ladda min wallet med pengar för att köpa låtar till Rock Band men det kvittade hur många gånger jag försökte, jag hade skrivet rätt alla gånger, kollade noga etc. Det funkade inte och det funkar fortfarande inte. Så min pappa fick ladda min wallet. Förstår inte varför mitt vägrade att funka :/ Ungdomskort/konto? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Ungdomskort/konto? Nope. Det vill helt enkelt inte funka, verkar inte finnas någon direkt orsak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Vilka spel ser ni mest fram emot detta år? Mafia 2, Resident Evil och L.A. Noire är nog dom spelen som jag längtar efter mest. Street Fighter 4 ska jag kolla upp också (mest av nostalgiskäl) L.A. Noire är nog det jag ser fram mest emot om jag tänker efter, Rockstars nu rätt försenade spel. L.A Noire is an interactive detective story set in the classic noir period of the late 1940’s. L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Jag ser otroligt mycket framemot Skate 2. Resident Evil 5 är också ett längt moment. Sen vet jag inte riktigt men dom två speciellt, och så klart Uncharted 2, fast vet inget datum på det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Resident Evil 5 är också ett längt moment. Sen vet jag inte riktigt men dom två speciellt, och så klart Uncharted 2, fast vet inget datum på det så Du skall med köpa RE 5? Vi MÅSTE spela ihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Du skall med köpa RE 5? Vi MÅSTE spela ihop! :) Japp jag ska köpa Och klart vi ska lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Vilka spel ser ni mest fram emot detta år? - Killzone 2 - Uncharted: Among Thieves - Skate 2 - Resident Evil 5 - Final Fantasy XIII Är dem jag kan komma på just nu. Edit: Slarv :'( Redigerad 3 januari, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Vilka spel ser ni mest fram emot detta år? Mafia 2, Resident Evil och L.A. Noire är nog dom spelen som jag längtar efter mest. Street Fighter 4 ska jag kolla upp också (mest av nostalgiskäl) L.A. Noire är nog det jag ser fram mest emot om jag tänker efter, Rockstars nu rätt försenade spel. Ooh, LA Noire verkar bra. Releasedatum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Ooh, LA Noire verkar bra. Releasedatum? Det skulle komma redan i september 2007 tror jag, sen vart det uppskjutet "On September 10, 2007, as part of their Q3 2007 financial disclosure, Take Two announced the game was delayed until their 2009 fiscal year." Så förhoppningsvis kommer det under 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2009 (redigerad) Lånade brorsans e-kort och då lyckades jag ladda och köpa Warhawk. Startade en klan, GTASajten heter den och har taggen GTAS. Nån som vill joina? Tänk på trofén som delas ut när man startat en klan med 10 pers i. När jag fått den löser jag upp klanen och så får nån annan starta den igen så att även han (hon?) kan få den. Hur många spelar Warhawk här? Vaxxor är den enda jag minns att jag har sett spela det. Nån mer? ...man får ju en trofé när man joinar en klan också By the way, om man är troféhunter kan det vara kul att regga sig på Playfire.com där man kan skapa en såhär tjusig pryl. Lite kul att kanske ha i sin signatur, även om det inte är så stilrent. 98 troféer, snart 100! http://media.playfire.com/site/trophy_widget/psn/Henkibojj.png PS3 Trophies Jag hatar att speltillverkarna sätter troféer till sina expansioner. Då kommer man aldrig kunna få platinum till de spelen utan att köpa skiten. Så var det i Super Stardust, så är det i Warhawk och förmodligen ännu fler. Värst är att de flesta av de högre troféerna kommer först i expansionerna. Oh well, dagens I-landsproblem. Redigerad 5 januari, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 By the way, om man är troféhunter kan det vara kul att regga sig på Playfire.com där man kan skapa en såhär tjusig pryl. Lite kul att kanske ha i sin signatur, även om det inte är så stilrent. 98 troféer, snart 100! http://media.playfire.com/site/trophy_widget/psn/Henkibojj.png PS3 Trophies På den måste man väl själv välja vilka trophies man har fått? Har för mig att jag pillade med det men orkade inte kolla upp namn osv på dom jag har, blev jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 Jag ser verkligen fram emot att Uncharted: Among thieves ska släppas. Har det kommit något nytt material sen trailerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2009 På den måste man väl själv välja vilka trophies man har fått? Har för mig att jag pillade med det men orkade inte kolla upp namn osv på dom jag har, blev jobbigt Ja, precis. Har haft min sen någon månad tillbaka, och det blir rätt drygt i längden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Någon som vet om trofeerna man vinner är permanenta? Om jag raderar mina savefiler för att få mer utrymme, försvinner trofeerna då? Dåligt om det är så. Man borde få behålla sin status. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Någon som vet om trofeerna man vinner är permanenta? Om jag raderar mina savefiler för att få mer utrymme, försvinner trofeerna då? Dåligt om det är så. Man borde få behålla sin status. Troféerna knyts till ditt PSN-konto. Dom försvinner inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts