Henkibojj Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Warhawk för 199 spänn på PSStore!?! Hög köprisk Förut var det ju 350 eller ännu mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Har det kommit något demo på skate 2? Någon annan som väntar på detta underbara spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Har det kommit något demo på skate 2? Någon annan som väntar på detta underbara spel? No demo, men jag längtar sjukt efter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Visste ni att man kan använda en sorts mus när man spelar ps3 spel? http://www.youtube.com/watch?v=LpM9MYtOXes...feature=related http://www.splitfish.se/page.php?id=4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Visste ni att man kan använda en sorts mus när man spelar ps3 spel? http://www.youtube.com/watch?v=LpM9MYtOXes...feature=related http://www.splitfish.se/page.php?id=4 Haha okeej, hade ingen aning faktiskt Undrar om det är lättare eller svårare att spela med det, Tycker det ser lite krångligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Haha okeej, hade ingen aning faktiskt Undrar om det är lättare eller svårare att spela med det, Tycker det ser lite krångligt ut Jag vet det ser svårt ut men det skulle faktiskt vara ganska roligt att testa det till något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Går det att föra över musik, bilder och video från min Ipod Nano till mitt PS3? I så fall, hur gör jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Visste ni att man kan använda en sorts mus när man spelar ps3 spel? http://www.youtube.com/watch?v=LpM9MYtOXes...feature=related http://www.splitfish.se/page.php?id=4 vad tjocka eller svullna hans händer va... anyways, såg klyddigt ut, men kan säkert gå med lite vilja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Är det jag som är blind eller står det inget pris på musen? Skulle vara bra att ha en sån när man spelar CoD, Resistance osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Är det jag som är blind eller står det inget pris på musen? Skulle vara bra att ha en sån när man spelar CoD, Resistance osv.. Alltså jag tror att det där var tillverkarnas hemsida inte någon återförsäljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Alltså jag tror att det där var tillverkarnas hemsida inte någon återförsäljare. Man kunde klicka sig vidare till återförsäljare. Såg priset nu, 650:-, känns lite som ett överpris tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Man kunde klicka sig vidare till återförsäljare. Såg priset nu, 650:-, känns lite som ett överpris tycker jag. 579:- på misco.se men det är fortfarande dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nyss spelat igenom Army of two och det var minst sagt skitkul när man spelade med en polare. Finns det några andra liknande spel till ps3 som man nästa måste vara 2 för att spela igenom storyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nyss spelat igenom Army of two och det var minst sagt skitkul när man spelade med en polare. Finns det några andra liknande spel till ps3 som man nästa måste vara 2 för att spela igenom storyn? Army of 2 kanske men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Army of 2 kanske men jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Nyss spelat igenom Army of two och det var minst sagt skitkul när man spelade med en polare. Finns det några andra liknande spel till ps3 som man nästa måste vara 2 för att spela igenom storyn? Haze kan man ju lira Co-Op, om det är kul vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2009 Army of 2 kanske men jag vet inte. Läste du ens posten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Haze kan man ju lira Co-Op, om det är kul vet jag inte. Spelet är fail på skit många sätt inget man ska rekommendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Någon som vet när drakes fortune 2 släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 2 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2009 Någon som vet när drakes fortune 2 släpps? Hösten 2009 har jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts