felshoe Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag gick från xbox 360 till PS3 för några månader sen och jag är hur nöjd som helst. Ser inte varför jag inte gjorde det tidigare. Woot, det har jag missat totalt. Är du vän med mig på Psn? Vi borde spela tillsammans. Du, jag och Weener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag funderar starkt på att införskaffa mig ett ps3. Men då jag är alldeles för lat för att springa runt och kolla i alla affärer tänkte jag fråga här om vart det är absolut billigast att köpa ett ps3 och om man ska satsa på en 80GB version eller en 120GB version. Vad finns det mer att tänka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Jag funderar starkt på att införskaffa mig ett ps3. Men då jag är alldeles för lat för att springa runt och kolla i alla affärer tänkte jag fråga här om vart det är absolut billigast att köpa ett ps3 och om man ska satsa på en 80GB version eller en 120GB version. Vad finns det mer att tänka på? Doesn't matter really du kan alltid köpa hårddisk till din ps3, köpte en 320gb hårddisk hade 60gig innan. Så köp en 40gig ps3 imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Doesn't matter really du kan alltid köpa hårddisk till din ps3, köpte en 320gb hårddisk hade 60gig innan. Så köp en 40gig ps3 imo Är det bara att köpa vilken hdd som helst o koppla in? Eller behöver jag hålla på o fiffla med det där själv? För jag är inte sådär jättesugen på att förstöra nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Woot, det har jag missat totalt. Är du vän med mig på Psn? Vi borde spela tillsammans. Du, jag och Weener. Jag tror inte det. Adda iLinus så kan vi ta och lira någongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Är det bara att köpa vilken hdd som helst o koppla in? Eller behöver jag hålla på o fiffla med det där själv? För jag är inte sådär jättesugen på att förstöra nåt. Tror det är 2,5" SATA-diskar som gäller. Och har för mig att det inte är så svårt att koppla in dem. Edit: Wow, 1337! Redigerad 29 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Är det bara att köpa vilken hdd som helst o koppla in? Eller behöver jag hålla på o fiffla med det där själv? För jag är inte sådär jättesugen på att förstöra nåt. Pilla upp plastluckan med en platt mejsel eller liknande, ta en liten stjärnmejsel och skruva bort den blå skruven. Grabba tag i stålfliken, dra försiktigt till höger och sen utåt. Sen är hårddisken ute och du behöver bara göra tvärtom för att sätta dit den eller en ny igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 SÅ pass. Det va ju jedra enkelt. Då är ju dessa frågor lite intressanta att få svar på antar jag: 1. Behöver man inte flytta över några slags grundfiler till hårddisken? 1.5. Till exempel ett os? 2. Är det ingen skillnad på 40, 80 och 160 versionen (kom på att jag skrev 120 förut tack för att ingen gnällde ) förutom storleken på hårddisken? 2.5. Till exempel att man får med nåt speciellt för att spela online eller nåt liknande. Som till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) SÅ pass. Det va ju jedra enkelt. Då är ju dessa frågor lite intressanta att få svar på antar jag: 1. Behöver man inte flytta över några slags grundfiler till hårddisken? 1.5. Till exempel ett os? 2. Är det ingen skillnad på 40, 80 och 160 versionen (kom på att jag skrev 120 förut tack för att ingen gnällde ) förutom storleken på hårddisken? 2.5. Till exempel att man får med nåt speciellt för att spela online eller nåt liknande. Som till Xbox. 1. Nej, operativsystemet lagras på ett flashchip på PS3'an. 2. Det medföljer fyra nedladdningsbara spel till 160GB-versionen (Ratchet & Clank: Quest For Booty, Gran Turismo 5 Prologue, The Last Guy och Super Stardust HD). Annars är det ingen skillnad på dom. Redigerad 29 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 1. Nej, operativsystemet lagras på ett flashchip på PS3'an. 2. Det medföljer fyra nedladdningsbara spel till 160GB-versionen (Ratchet & Clank: Quest For Booty, Gran Turismo 5 Prologue, The Last Guy och Super Stardust HD). Annars är det ingen skillnad på dom. 40gb ps3 här kommer jag (och köper dig)!!!! Tack alla som orkat svara på mina frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) 40gb ps3 här kommer jag (och köper dig)!!!! Tack alla som orkat svara på mina frågor Jag kom på en sak. 80GB-versionen skeppas med en Dualshock 3-kontroll istället för 40GB'arns Sixaxis. Är prisskillnaden liten så tycker jag du ska satsa på 80GB. Redigerad 29 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Köp 80GB-modellen. Det är värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Kan PS3'an spela DVD? Redigerad 29 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Kan PS3'an spela DVD? Ja. Redigerad 29 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Ja. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Ja. Kan man? På 80 gigaren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Kan man? På 80 gigaren? Alla ps3 modeller kan spela DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) Yääs. Alla PS3or kan spela upp DVD-filmer. EDIT: Upps! Redigerad 29 december, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 Bara Laptop harddrives som funkar, köpte Western Digital Scorpio 320GB 5400RPM + måste vara 5400rpm på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 + måste vara 5400rpm på dom. Va?! Jag kör ju med en WD Scorpio Black Edition på 7200RPM i min utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts