Adrian G Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 När vi är inne på detta med PS3´s webbläsare: Ser du å ä och ö på forumet? När jag surfar på internet ser alla Å Ä och Ön ut som £# eller nått liknande. Typ: "Jag #lskar det spelet! Det #£r s£ j#tte bra". Går detta att fixa? Tror det beror på någon web-kodning som du kan ställa in på Ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Slog på hårt och köpte tre stycken spel igår. Midnight Club: LA Tomb Raider: Underworld (Kommer bli intressant som fan!) Far Cry 2 Hur är Far Cry 2 och Midnight Club: LA? Kan inte spela förrens senare ikväll då jag är hos min flickvän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Slog på hårt och köpte tre stycken spel igår. Midnight Club: LA Tomb Raider: Underworld (Kommer bli intressant som fan!) Far Cry 2 Hur är Far Cry 2 och Midnight Club: LA? Kan inte spela förrens senare ikväll då jag är hos min flickvän. Far Cry 2 ska tydligen vara oerhört enformigt och drygt. Midnight Club: LA ska tydligen vara grymt. Betalade du fullpris för alla, eller var det något erbjudande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 När vi är inne på detta med PS3´s webbläsare: Ser du å ä och ö på forumet? När jag surfar på internet ser alla Å Ä och Ön ut som £# eller nått liknande. Typ: "Jag #lskar det spelet! Det #£r s£ j#tte bra". Går detta att fixa? Det ser normalt ut för mig på alla andra platser än gtasajtens forum. Det såg även normalt ut här tills vi bytte till den nya jultemat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Far Cry 2 ska tydligen vara oerhört enformigt och drygt. Midnight Club: LA ska tydligen vara grymt. Betalade du fullpris för alla, eller var det något erbjudande? Okej, tack så mycket! Bara testa och se. Betalade 599:- per spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Har 2 användare på mitt PS3, och det är "jobbigt" att välja användare i början, så jag undrar om det går att ta bort ett nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 (redigerad) Har 2 användare på mitt PS3, och det är "jobbigt" att välja användare i början, så jag undrar om det går att ta bort ett nånstans? Var inloggad på din användare och tryck TREKANT när du har den markerad, så kan du välja automatisk inloggning. Redigerad 26 december, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 När vi är inne på detta med PS3´s webbläsare: Ser du å ä och ö på forumet? När jag surfar på internet ser alla Å Ä och Ön ut som £# eller nått liknande. Typ: "Jag #lskar det spelet! Det #£r s£ j#tte bra". Går detta att fixa? Det ser normalt ut för mig på alla andra platser än gtasajtens forum. Det såg även normalt ut här tills vi bytte till den nya jultemat. Det är jultemats fel. Tryck triangel, välj Visa längst upp, teckenkodning, välj Västerländsk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Det är jultemats fel. Tryck triangel, välj Visa längst upp, teckenkodning, välj Västerländsk. AH, det skall jag. Tack. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Blir mer och mer sugen på att köpa en Ps3 och skita i min 360 (Sälja den). Tänkte bara att ni skulle få veta. Alla spel jag har och vill ha till Xbox 360 finns ju på Ps3. Gears of War serien gillas inte alls av mig. MGS4 ser tusen gånger bättre ut, och Little Big Planet ägde. Men jag ska vänta tills åtminstone 8 mars då jag fyller år. Då har jag spelat alla spel jag kommer att köpa inom dom två kommande månaderna tillräckligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Blir mer och mer sugen på att köpa en Ps3 och skita i min 360 (Sälja den). Tänkte bara att ni skulle få veta. Alla spel jag har och vill ha till Xbox 360 finns ju på Ps3. Gears of War serien gillas inte alls av mig. MGS4 ser tusen gånger bättre ut, och Little Big Planet ägde. Men jag ska vänta tills åtminstone 8 mars då jag fyller år. Då har jag spelat alla spel jag kommer att köpa inom dom två kommande månaderna tillräckligt. Jag gick från xbox 360 till PS3 för några månader sen och jag är hur nöjd som helst. Ser inte varför jag inte gjorde det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Vet ni vad jag tycker är konstigt? Jag har en gammal Panasonic SDTV köpt för ca: 13-14 år sedan. Trots detta så är bilden när jag kör PS3 knivskarp som på en HDTV! Jag kan läsa all text oavsett storlek och jag kan se alla detaljer hur bra som helst! Hur kommer det sig? Har jag en väldigt bra tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag har fått lite pengar i julklapp så ni får gärna rekommendera mig några spel som är värda att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag har fått lite pengar i julklapp så ni får gärna rekommendera mig några spel som är värda att köpa. Det som jag fick rekommenderat för mig i den andra tråden: Fallout 3 Sedan som vi sagt innan: Silent hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag har fått lite pengar i julklapp så ni får gärna rekommendera mig några spel som är värda att köpa. Jag hade nog sparat dom till Jan/Feb då kommer det sjukt många bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Jag har fått lite pengar i julklapp så ni får gärna rekommendera mig några spel som är värda att köpa. Skate 2. Kommer ut 22/23 Januari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Jag hade nog sparat dom till Jan/Feb då kommer det sjukt många bra Som? Mirre: Btw, tusen tack för tipset om sant row 2 eller vad det heter! Kollad in det i butik och det blir ett köp nästa vecka. hade helt missat det. Redigerad 28 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Som? Mirre: Btw, tusen tack för tipset om sant row 2 eller vad det heter! Kollad in det i butik och det blir ett köp nästa vecka. hade helt missat det. Som sagt Skate 2, Killzone 2, F.E.A.R 2,Godfather 2 ( för dom som gillade 1:an ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Som sagt Skate 2, Killzone 2, F.E.A.R 2,Godfather 2 ( för dom som gillade 1:an ) Många tvåor där och jag har inte lirat ettan av någon Skate har jag hört ska vara bra men hur är dom andra? Alltså ettorna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 (redigerad) Många tvåor där och jag har inte lirat ettan av någon Skate har jag hört ska vara bra men hur är dom andra? Alltså ettorna då. Haha tvåor is the shit Skate är otroligt bra kan jag säga. Killzone 1, No idea. För det har jag inte kört, har dock velat ha det under den tid man hade ps2:an. F.E.A.R är ju bara bäst, Love it. Absolut ett spel du måste om inte annat testa iaf Gudfadern har jag bara hört ska vara bra, aldrig lirat. Redigerad 28 december, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts