Vice. Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Detta är helt underbart! Springer runt och fular mig med folk. Just nu raggar jag pojkvänner. Så sjukt kul. xD Vissa fattar komiken i det hela och spelar med vilket är sjukt kul, andra blir sjukt sura, vilket är sjukt kul det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Du MÅSTE prova! Sjukt ball! Kontakta norrbaggen så fixar han det! =) Japp. Vill ha en kläning, men icke. Köpa går bra men tydligen inte att bära kläderna. =( Haha underbart bra. >< När blir jag inbjuden till dig btw...? >_> Vad är Home? Berätta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Hur kollar man hur mycket ledigt som finns på ens hårddisk? Hittar inte det... Fylls inte hårddisken snabbt med tanke på alla uppdateringar man laddar ner? Home, etc... Eller skrivs det bara över befintlig data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2008 Hur kollar man hur mycket ledigt som finns på ens hårddisk? Hittar inte det... Fylls inte hårddisken snabbt med tanke på alla uppdateringar man laddar ner? Home, etc... Eller skrivs det bara över befintlig data? Kolla under systeminställningar tror jag det heter, sen typ längst ner systeminfo där står hur mycket ledigt du har =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Jag har ingen aning om hur många olika storlekar PS3 kan ha, men jag undrar vilken som är bäst. Jag funderar på att önska mig 80 giggaren då den är billig. Men är den lika bra som PS3 med större hårddisk? För 80 giggaren har väl hårddisk? Det är inte memorycard? Kan något PS3 frälst förklara närmare please Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Har skaffat Naruto Ultimate Ninja Storm, och man ska tydligen kunna ladda ner Naruto med pyjamas och nån mer karaktär, men jag har letat och letat och jag hittar det inte nånstans i shoppen. Är det nån som har spelet och vet hur/vart jag hittar Naruto DLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Jag har ingen aning om hur många olika storlekar PS3 kan ha, men jag undrar vilken som är bäst. Jag funderar på att önska mig 80 giggaren då den är billig. Men är den lika bra som PS3 med större hårddisk? För 80 giggaren har väl hårddisk? Det är inte memorycard? Kan något PS3 frälst förklara närmare please Har för mg att det släppts en 160-giggare i Sverige också, strunta i 80 och ta den istället. Alla PS3or har hårddisk, hur stor den är hör du på modellnamnet. Om du med memory card menar minneskortläsare så finns det bara i 60 GB-varianten som slutade säljas för ett år sen. Har skaffat Naruto Ultimate Ninja Storm, och man ska tydligen kunna ladda ner Naruto med pyjamas och nån mer karaktär, men jag har letat och letat och jag hittar det inte nånstans i shoppen. Är det nån som har spelet och vet hur/vart jag hittar Naruto DLC? Kollat de amerikanska/japanska affärerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Har för mg att det släppts en 160-giggare i Sverige också, strunta i 80 och ta den istället. Alla PS3or har hårddisk, hur stor den är hör du på modellnamnet. Om du med memory card menar minneskortläsare så finns det bara i 60 GB-varianten som slutade säljas för ett år sen. Kollat de amerikanska/japanska affärerna? Vadå amerikanska/japanska affärerna? Har alla land olika saker dom kan ladda ner? eller va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Vadå amerikanska/japanska affärerna? Har alla land olika saker dom kan ladda ner? eller va? :> Skapa en ny PSN-användare och fyll i att du bor i USA eller Japan. Sen är det bara att gå in på Playstation Store. Det händer att Jappsarna och Amerikanarna ibland får saker som vi blir utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Hur många spel ryms det på en 80 G? Jag kanske kommer skaffa 20 spel på sin höjd under min livstid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Hur många spel ryms det på en 80 G? Jag kanske kommer skaffa 20 spel på sin höjd under min livstid. Det varierer. Vissa spel kan installera under 10MB, medans andra som t.ex Oblivion och MGS4 tar 5GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 En snabb fråga.. Har laddar ner några demos och sånt, och nu vill jag gärna ta bort det men hittar ingenstans att ta bort det? Hur gör jag? Förlåt för mina noobfrågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lochness1 Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 gå till settings sen typ memory setting eller något sen trycker du på demot du vill ta bort och delete eller så går du till demot och trycker på triangel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Gå till demot, tryck /\, välj Radera. Piece o' cake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Det varierer. Vissa spel kan installera under 10MB, medans andra som t.ex Oblivion och MGS4 tar 5GB. VA!? Fem jävla gig? Är du säker på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 VA!? Fem jävla gig? Är du säker på det? Oblivion GOTY: 5400MB minimum MGS4: 4600MB minimum Säg nu inte att jag omvandlar fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2008 Oblivion GOTY: 5400MB minimum MGS4: 4600MB minimum Säg nu inte att jag omvandlar fel. Nej du har rätt. I alla fall enligt http://webdeveloper.earthweb.com/repositor...teconverter.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Längtar! http://ca.youtube.com/watch?v=1Hq7-n9SZTs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Vad är egentligen Platinum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 15 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2008 Vad är egentligen Platinum? Vilket sammanhang? Spel släpps ibland som platinum och då ser fodralet och skivan annorlunda ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts