Boomer Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tangentbord borde ju mest användas för att surfa samt att snabbt skriva meddelanden till kompisar online. För vem pallar att sitta i sängen/soffan med ett tangentbord i knät och en datormus jämte sig? Jag är på hålla med humör, så.... Agreed. Det kan man göra med Xlåda tresextio (l33t). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 FirstPersonShooter. Men, jaha... alltså att man ser genom ögonen på gubben?! Det kan man ju göra med handkontroll med!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tangentbord borde ju mest användas för att surfa samt att snabbt skriva meddelanden till kompisar online. För vem pallar att sitta i sängen/soffan med ett tangentbord i knät och en datormus jämte sig? Jag gör det varje dag minnsan, så klaga inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Men, jaha... alltså att man ser genom ögonen på gubben?! Det kan man ju göra med handkontroll med!? Du kan ta det lungt, alla spel är optimerade med handkontrollen i tanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Men, jaha... alltså att man ser genom ögonen på gubben?! Det kan man ju göra med handkontroll med!? Självklart, de menar bara att det skönare att spela FPS med tangentbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Rykten säger att även Mac OS X och Windows går att köra på PS3, men det är inte bekräftat. Jag tvivlar starkt på Windows med tanke på att M$ har förbjudit Sony att låta PS3 vara kompatibelt med något av deras. Men kanske går det fixa på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Problemen fortsätter tydligen för Sony med Playstation 3, nu är det tydligen de äldre spelen som krånglar http://www.e24.se/dynamiskt/efterborsen/did_14061628.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det problemet har XBox 360 med. Ljudet på vissa spel blir ekande och helkonstigt och jag har inte spelat ett XBox spel på mitt XBox 360 utan att hela maskinen har hängt sig. För att inte glömma att bara ett 20 tal spel går att spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Det problemet har XBox 360 med. Ljudet på vissa spel blir ekande och helkonstigt och jag har inte spelat ett XBox spel på mitt XBox 360 utan att hela maskinen har hängt sig. För att inte glömma att bara ett 20 tal spel går att spela. Ok hade ingen aning om att det var ett problem även på Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Xbox 360 kan spela 200-300 spel, som måste emuleras genom att ladda ner patchar och filer på en hårddisk, som inte är standard på Xboxen. PS3 kan spela 99,999% av alla Playstation-spel, vi snackar tiotusentals spel som fungerar genom att bara sätta i skivan. Resterande spel ska fixas med patchar. PS3 har hårddisk som standard så det gör inget. Så det är löjligt att klaga på PS3's bakåtkompatibilitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 PS3 kommer inte med Linux. Dom ändrade sig för nån vecka sen, men det finns ett specialgjort Linux till PS3 som går att hämta på nätet. Tangentbord borde ju mest användas för att surfa samt att snabbt skriva meddelanden till kompisar online. För vem pallar att sitta i sängen/soffan med ett tangentbord i knät och en datormus jämte sig? Så man kan altså få PS3:an att "fungera" som en dator med linux, ungefärt fast linux är "specialgjort" för att passa just PS3? Inkluderar funktionerna som man kan ha bakrundsbild, meny, muspekare och ikoner, nästan som en dator, om man har linux? Kan man installera olika program/vanliga datorspel på PS3:an om man har linux installerat på den måntro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 15 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2006 Muspekare har redan PS3 liksom bakgrundsbilder. Hur resten av Linux kommer funka vet jag inte. Men det är en special version, ja. Vissa program borde gå att ladda ner men andra typer av spel vet jag inte. Har svårt att tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Haha! http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=16389 Go America! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Haha! allt händer i usa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det är så jävla otroligt att folk "donerar" pengar för det här... Nu är det en "unlucky bastard" som inte får sin PS3... Smash my PS3 @ YouTube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det är så jävla otroligt att folk "donerar" pengar för det här... Nu är det en "unlucky bastard" som inte får sin PS3... Smash my PS3 @ YouTube Vilken jävla idiot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det är så jävla otroligt att folk "donerar" pengar för det här... Nu är det en "unlucky bastard" som inte får sin PS3... Smash my PS3 @ YouTube Hahaha YEAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Hahaha YEAH! ... Tycker du det är roligt när folk blir så felaktigt behandlade...? Det var ju tom. folk som blev nerslagna och en blev skjuten i benet för att få tag i en PS3... Så gör vissa människor sådär... Det är väl inge roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 ... Tycker du det är roligt när folk blir så felaktigt behandlade...? Det var ju tom. folk som blev nerslagna och en blev skjuten i benet för att få tag i en PS3... Så gör vissa människor sådär... Det är väl inge roligt? Haha! Jag tycker det är skit kul. Ofta man överreagerar så där för någon förstör ett PS3? Händer samma saker med bilar varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Det är så jävla otroligt att folk "donerar" pengar för det här... Nu är det en "unlucky bastard" som inte får sin PS3... Smash my PS3 @ YouTube Hm, tradition att göra det numera. De har ju gjort det med allt Nintendo DS och PSP till Xbox 360 och nu PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts