VaXXoR Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Snubben som ringde igår kommer ikväll och kollar på det. Hoppas bara han inte är en såndär petig människa som klagar på repor/fingeravtryck på plasten eller damm i typ usb portarna. Blåste av den med tryckluft lite försiktigt nyss. Hoppas han köper den för 7000 nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Du kan trycka på en "glömt lösenord"-knapp så får du mail. Får logga ur och testa det då. =) Tack så jätte mycket för norrmans-tipset!!! Home är underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Får logga ur och testa det då. =) Tack så jätte mycket för norrmans-tipset!!! Home är underbart! Det är han du ska tacka inte oss Förresten så borde vi ha en Gtasajtenträff i home! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag vill också ha Home. När är betan slut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Jag vill också ha Home. När är betan slut? Tror den öppna betan kommer innan betan är slut över huvudtaget. Men jag vet ju inte säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Vem vill komma och hälsa på mig och titta på min bubbelmaskin som jag har i lägenheten? :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) Vem vill komma och hälsa på mig och titta på min bubbelmaskin som jag har i lägenheten? :w000t: Jag! Redigerad 3 december, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Någon som vet vart man kan hitta en lista, som är uppdaterad, på alla spel som stödjer thropies? Har googlat runt men alla listor är olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Någon som vet vart man kan hitta en lista, som är uppdaterad, på alla spel som stödjer thropies? Har googlat runt men alla listor är olika. Snabb googling, http://www.thesixthaxis.com/ps3-trophy-faq/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Snabb googling, http://www.thesixthaxis.com/ps3-trophy-faq/ Det var bla. den jag hittade. Men hur vet man att den är uppdaterad. Andra listor har andra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 http://www.ps3trophies.org/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Kolla denna: http://www.allps3trophies.com/trophy-support-list "Last updated: December 3rd" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 For the record så har Home's affärer öppnat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 (redigerad) For the record så har Home's affärer öppnat Ja, men man kan inte ah på sig tjejkläder som kille. Bara köpa dem... >_> Ska ut på home nu. No får gärna besöka min lägenhet! =) Redigerad 4 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 AAAH GE MIG HOME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Du kan trycka på en "glömt lösenord"-knapp så får du mail. Men man måste fortfarande skriva i när man är född va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Ja, men man kan inte ah på sig tjejkläder som kille. Bara köpa dem... >_> Ska ut på home nu. No får gärna besöka min lägenhet! =) Många som springer runt som tjejer ju :/ Fast du kanske menade att ha en killes kropp men en tjejs kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 Många som springer runt som tjejer ju :/ Fast du kanske menade att ha en killes kropp men en tjejs kläder? Ja det menade han. Förresten Vice. hur gick det i schacken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2008 AAAH GE MIG HOME! Du MÅSTE prova! Sjukt ball! Kontakta norrbaggen så fixar han det! =) Många som springer runt som tjejer ju :/ Fast du kanske menade att ha en killes kropp men en tjejs kläder? Japp. Vill ha en kläning, men icke. Köpa går bra men tydligen inte att bära kläderna. =( Ja det menade han. Förresten Vice. hur gick det i schacken? Haha underbart bra. >< När blir jag inbjuden till dig btw...? >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 5 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2008 Haha underbart bra. >< När blir jag inbjuden till dig btw...? >_> Imorgon kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts