Vice. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Kontakta norrmannen, han var grymt trevlig Vem är norrmannen? Skall jag kontakta honom och säga att jag känenr er och fråga efter en beta? =) Vad är hans id? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Vem är norrmannen? Skall jag kontakta honom och säga att jag känenr er och fråga efter en beta? =) Vad är hans id? Fråga Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Fråga Fiskaren Har redan PM:at honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Har redan PM:at honom Mig då? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Tack. =) Men vem är denna norrman? Hur kan han dela ut betor? O.o Nåja, tusen tack i alla fall. Hoppas han svarar. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Ringde en person på min annons nu. Han gav ett bud på 6000 kronor. Men tycker det är lite för allt man får med. Eller vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Ringde en person på min annons nu. Han gav ett bud på 6000 kronor. Men tycker det är lite för allt man får med. Eller vad säger ni? Att du lätt skall sälja det för 6 papp. Redigerad 1 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Att du lätt skall sälja det för 6 papp. Snarare att 7000 är för lite. Tretton fucking spel är det, samt versionen som inte längre produceras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Ringde en person på min annons nu. Han gav ett bud på 6000 kronor. Men tycker det är lite för allt man får med. Eller vad säger ni? Jag tycker att 6000 är alldeles för lite du borde få minst 7000 med tanke på att det är en 60gb med massor med spel plus två gitarrer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Så, tänkte beställa en ny hårddisk till min ps3:a idag, men som ni vet sen innan så var jag osäker på både det ena och det andra Men denna: http://www.dustin.se/pd_5010198305.aspx Den kommer funka och så? Är inte alls kunnig på sådant Och vet någon var man kan köpa så man kan få den som sitter i att fungera som en backup hårddisk, så den blir som en extern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Och vet någon var man kan köpa så man kan få den som sitter i att fungera som en backup hårddisk, så den blir som en extern? Jag vet inte om det går men om du kan få in den i datorn och sen formatera om den till FAT32 så skulle det funka. Men det är bara en teori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Jag vet inte om det går men om du kan få in den i datorn och sen formatera om den till FAT32 så skulle det funka. Men det är bara en teori. Är dom inte i FAT32 format redan? För ps3:an kunde väl inte ta NTFS? Kanske har fel för mig men För det är ju så att jag har allt på hårddisken som sitter i nu, men jag har verkligen inget sätt att ta backup på det jag har i den, så jag tänkte att om man sätter i den nya, om jag sen kan få den andra till en extern så jag kan föra över det på det sättet ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 (redigerad) Är dom inte i FAT32 format redan? För ps3:an kunde väl inte ta NTFS? Kanske har fel för mig men Helt riktigt ps3 stödjer bara formatet FAT32 så därför så borde den redan vara FAT32. Har själv testat att använda mitt USB-minne som jag formaterade om till NTFS men det funkade inte på ps3:an. Tack. =) Men vem är denna norrman? Hur kan han dela ut betor? O.o Nåja, tusen tack i alla fall. Hoppas han svarar. =D Vem han är vet jag inte riktigt. Det jag dock vet är att han har fått betan och genom att man loggar in på hans konto så kan man ladda ner betan därifrån till sitt eget ps3 och sedan logga in på sitt konto. Redigerad 1 december, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Köpte Resistance 2 i onsdags. Kommer hem och ska testa. Vad har hänt? Jo, ps3 är trasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Köpte Resistance 2 i onsdags. Kommer hem och ska testa. Vad har hänt? Jo, ps3 är trasig. Trasig på vilket sätt, är det läsaren som pajat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Ringde en person på min annons nu. Han gav ett bud på 6000 kronor. Men tycker det är lite för allt man får med. Eller vad säger ni? varför ska du sälja det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 varför ska du sälja det? Ska köpa 360 Nu ringde en annan och bjöd 6000 på den. Fan ska man gå med på det kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Ska köpa 360 Nu ringde en annan och bjöd 6000 på den. Fan ska man gå med på det kanske Nej, stick in there.. finns idioter på denna planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Om man glömt sitt lösenord, hur gör man då? Har inte vågat logga ur pga detta. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 Om man glömt sitt lösenord, hur gör man då? Har inte vågat logga ur pga detta. =/ Du kan trycka på en "glömt lösenord"-knapp så får du mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts