Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Så, tänkte beställa en ny hårddisk till min ps3:a idag, men som ni vet sen innan så var jag osäker på både det ena och det andra :(

Men denna: http://www.dustin.se/pd_5010198305.aspx Den kommer funka och så? Är inte alls kunnig på sådant

Och vet någon var man kan köpa så man kan få den som sitter i att fungera som en backup hårddisk, så den blir som en extern?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det går men om du kan få in den i datorn och sen formatera om den till FAT32 så skulle det funka. Men det är bara en teori. :P

Är dom inte i FAT32 format redan? För ps3:an kunde väl inte ta NTFS? Kanske har fel för mig men :)

För det är ju så att jag har allt på hårddisken som sitter i nu, men jag har verkligen inget sätt att ta backup på det jag har i den, så jag tänkte att om man sätter i den nya, om jag sen kan få den andra till en extern så jag kan föra över det på det sättet ist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är dom inte i FAT32 format redan? För ps3:an kunde väl inte ta NTFS? Kanske har fel för mig men :)

Helt riktigt ps3 stödjer bara formatet FAT32 så därför så borde den redan vara FAT32. Har själv testat att använda mitt USB-minne som jag formaterade om till NTFS men det funkade inte på ps3:an.

Tack. =)

Men vem är denna norrman?

Hur kan han dela ut betor? O.o

Nåja, tusen tack i alla fall. Hoppas han svarar. =D

Vem han är vet jag inte riktigt. Det jag dock vet är att han har fått betan och genom att man loggar in på hans konto så kan man ladda ner betan därifrån till sitt eget ps3 och sedan logga in på sitt konto.

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor