Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Norrmannen fick jag aldrig tag på. :confused:

Jag min nyckel av en klasskompis.

Han hade bara en nyckel över tyvärr.

Hur funkar det då, ser inte särskilt positivt till Home, det jag vill kunna använda Home till är att i princip; gå in, hitta sina homies och sedan kunna starta ett onlinespel tillsammans. Ser inte det stora annars, liksom jag kommer inte hålla på att dekorera mitt 'Home' elr sådant, jag vill bara ha ett enkelt sätt att kunna möta polare och starta spel tillsammans, sen såg jag att det finns massa minispel (ex schack) och det kan ju vara najs om man väntar in polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något märkligt hände precis på min ps3:a

Jag var inne i Home betan och tryckte på PS knappen, skulle läsa ett meddelande. Men som det brukar bli så segade det med att ladda upp meddelandena så jag valde att trycka på PS knappen för att gå tillbaka till Home. Då blev allt svart och 1sec senare så kom det upp ett meddelande att programvaran inte kunde köras rätt, kunde knappt läsa blev skit skraj att ps3:an skulle dö eller något. Men så stod det att jag skulle försöka trycka på PS knappen för att starta om ps3:an. Och det gick och allt blev normalt. Men what the hell happend?

Har aldrig hänt förr, tänkte bara höra ifall någon visste vad som orsakade detta liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Något märkligt hände precis på min ps3:a

Jag var inne i Home betan och tryckte på PS knappen, skulle läsa ett meddelande. Men som det brukar bli så segade det med att ladda upp meddelandena så jag valde att trycka på PS knappen för att gå tillbaka till Home. Då blev allt svart och 1sec senare så kom det upp ett meddelande att programvaran inte kunde köras rätt, kunde knappt läsa blev skit skraj att ps3:an skulle dö eller något. Men så stod det att jag skulle försöka trycka på PS knappen för att starta om ps3:an. Och det gick och allt blev normalt. Men what the hell happend?

Har aldrig hänt förr, tänkte bara höra ifall någon visste vad som orsakade detta liksom.

Bugg i Home?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu är jag med i betan! :) Norrmannen var så hjälpsam att jag satt och småpratade lite med honom, det uppskattades från hans sida. "Det är så många som skriker högt och sen springer ifrån fortast möjligt".

Men Home är lite "meh" än så länge, det finns inget att välja på i möbelshoppen och jag har inte hittat nåt mer än skrikiga reklamfilmer till spel som redan varit ute i åratal. Letade efter Uncharted 2-info men fick höra att det inte fanns nåt nytt material till nåt nytt spel över huvud taget. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor