Pixiegnom Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ville bara berätta att jag fortfarande väntar på att StellHell, Felshoe och Weener ska acceptera min vänförfrågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ville bara berätta att jag fortfarande väntar på att StellHell, Felshoe och Weener ska acceptera min vänförfrågan. Jag har kopplat ur min internetkabel till konsolen, så det lär nog dröja innan jag gör det, tyvärr. Spelar online väldigt sällan nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nu är jag med Home-betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Nu är jag med Home-betan. Hur? Kontaktat norrmannen eller? Gief! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hur? Kontaktat norrmannen eller? Gief! Tror du inte på mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Hur? Kontaktat norrmannen eller? Gief! Norrmannen fick jag aldrig tag på. Jag min nyckel av en klasskompis. Han hade bara en nyckel över tyvärr. Redigerad 29 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Norrmannen fick jag aldrig tag på. Jag min nyckel av en klasskompis. Han hade bara en nyckel över tyvärr. Hur funkar det då, ser inte särskilt positivt till Home, det jag vill kunna använda Home till är att i princip; gå in, hitta sina homies och sedan kunna starta ett onlinespel tillsammans. Ser inte det stora annars, liksom jag kommer inte hålla på att dekorera mitt 'Home' elr sådant, jag vill bara ha ett enkelt sätt att kunna möta polare och starta spel tillsammans, sen såg jag att det finns massa minispel (ex schack) och det kan ju vara najs om man väntar in polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Jag fick det på samma sätt som man delar demos/spel etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hur ser det ut på homebrew-fronten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hur ser det ut på homebrew-fronten? Verkar rätt dött för tillfället. Sony stoppade möjligheten att köra homebrews via BD-J i firmware 2.50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har också Home Betan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Har också Home Betan nu You like? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Hur får ni tag i betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 (redigerad) You like? Har inte hunnit testa det så mycket men så här långt verkar det vara helt ok. Redigerad 30 november, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Något märkligt hände precis på min ps3:a Jag var inne i Home betan och tryckte på PS knappen, skulle läsa ett meddelande. Men som det brukar bli så segade det med att ladda upp meddelandena så jag valde att trycka på PS knappen för att gå tillbaka till Home. Då blev allt svart och 1sec senare så kom det upp ett meddelande att programvaran inte kunde köras rätt, kunde knappt läsa blev skit skraj att ps3:an skulle dö eller något. Men så stod det att jag skulle försöka trycka på PS knappen för att starta om ps3:an. Och det gick och allt blev normalt. Men what the hell happend? Har aldrig hänt förr, tänkte bara höra ifall någon visste vad som orsakade detta liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Något märkligt hände precis på min ps3:a Jag var inne i Home betan och tryckte på PS knappen, skulle läsa ett meddelande. Men som det brukar bli så segade det med att ladda upp meddelandena så jag valde att trycka på PS knappen för att gå tillbaka till Home. Då blev allt svart och 1sec senare så kom det upp ett meddelande att programvaran inte kunde köras rätt, kunde knappt läsa blev skit skraj att ps3:an skulle dö eller något. Men så stod det att jag skulle försöka trycka på PS knappen för att starta om ps3:an. Och det gick och allt blev normalt. Men what the hell happend? Har aldrig hänt förr, tänkte bara höra ifall någon visste vad som orsakade detta liksom. Bugg i Home? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Nu är jag med i betan! Norrmannen var så hjälpsam att jag satt och småpratade lite med honom, det uppskattades från hans sida. "Det är så många som skriker högt och sen springer ifrån fortast möjligt". Men Home är lite "meh" än så länge, det finns inget att välja på i möbelshoppen och jag har inte hittat nåt mer än skrikiga reklamfilmer till spel som redan varit ute i åratal. Letade efter Uncharted 2-info men fick höra att det inte fanns nåt nytt material till nåt nytt spel över huvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Men af*n!? HUR får ni tag i betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Men af*n!? HUR får ni tag i betan? Man kan göra på samma sätt som när man delar spel med andra, du får ens uppgifter och loggar in med dom och drar ner Home till din ps3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Men af*n!? HUR får ni tag i betan? Kontakta norrmannen, han var grymt trevlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts