Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Kommer Home vara gratis sen när det släpps? Självklart! Dock kommer en del extramaterial kosta en slant. Till exempel kläder, möbler och liknande. EDIT: Damn you Adrian_G! Redigerad 26 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Okok tack för 2 snabba svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Självklart! Dock kommer en del extramaterial kosta en slant. Till exempel kläder, möbler och liknande. EDIT: Damn you Adrian_G! You be damned! Jag ska pwna dig online. Nu när jag sitter på projektor är internet utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Köpte Midnight Club LA igår och Rockstar har gjort det igen, grymt bilspel, än så länge det bästa jag spelat till PS3. Grafiken är hur snygg som helst, körkänslan är på topp, racen är anpassade efter bilen och det finns olika svårighetsgrader på dom ju starkare bil du får och vilken sorts bil man har, det finns vanliga tuners, muskelbilar, sportbilar, lyxbilar, motorcyklar osv, ju mer respekt du får, ju mer bilar och delar till bilarna låser man upp. Dom har även fångat Los Angeles som stad väldigt bra tycker jag. Spelet har ett riktigt bra (som vanligt när det gäller Rockstars spel) soundtrack, med bla Nine Inch Nails, MGMT, Bloc Party, Nas, Eagles of Death Metal, Primal Scream, The Chemical Brothers, Ice Cube, Snoop Dogg m.m Så är ni ute efter ett riktigt bra bilspel så lägg pengarna på Midnight Club LA [youtube-old]_Z-syA_0gqo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 *finfin recension* Musiken i trailern var det i alla fall inget fel på Det kanske blir ett köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Köpte Midnight Club LA igår och Rockstar har gjort det igen, grymt bilspel, än så länge det bästa jag spelat till PS3. Grafiken är hur snygg som helst, körkänslan är på topp, racen är anpassade efter bilen och det finns olika svårighetsgrader på dom ju starkare bil du får och vilken sorts bil man har, det finns vanliga tuners, muskelbilar, sportbilar, lyxbilar, motorcyklar osv, ju mer respekt du får, ju mer bilar och delar till bilarna låser man upp. Dom har även fångat Los Angeles som stad väldigt bra tycker jag. Spelet har ett riktigt bra (som vanligt när det gäller Rockstars spel) soundtrack, med bla Nine Inch Nails, MGMT, Bloc Party, Nas, Eagles of Death Metal, Primal Scream, The Chemical Brothers, Ice Cube, Snoop Dogg m.m Så är ni ute efter ett riktigt bra bilspel så lägg pengarna på Midnight Club LA Det har jag gått och trånat efter ett tag, det blir kanske mitt nästa köp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Ser grymt läckert ut, verkligen! Jag har gått och letat efter ett bra bilspel länge, hur är styrningen? Multiplayer, är det splitscreen (gärna med flera spelare än två?) och/eller online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Någon som kört resistance 2? Spelet är sjukt snyggt och mycket bra so far, det enda minus är att det är svenska röster och tänk er ratchet and clank rösterna, hmm. Passar inte i detta spel enligt mig, hade gärna haft det i amerikanska istället :/ Snälla, säg att du skämtar! SVENSKA RÖSTER??? Går det inte att välja Engelska? Isåfall köper jag spelet från England istället. Verkar som att det drar hop sig tills Home släpps. Enligt John Koller så släpps Home till almänheten innan årsshiftet. Ser grymt bra ut och jag gillar att de verkligen tar sin tid att göra det klart riktigt och då att det är gratis. The New XBox Experience gjorde mig grymt besviken (även då det i grunden är rätt coolt och bättre än det gammla) då man måste ha Gold för att kunna gå på Party där ens avatarer träffas. Många hade ju spekulerat att M$ skulle sluta med Gold nu iställetr eftersom det är den ända konsollen som tar betalt för den tjänsten men nej, tvärt om så satsar de på att mjölka ut mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 (redigerad) EDIT: Sorry för dubbelpost Redigerad 27 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Snälla, säg att du skämtar! SVENSKA RÖSTER??? Går det inte att välja Engelska? Isåfall köper jag spelet från England istället. Det går att ställa om till Engelska. Spelet ställer in sig efter språket man har i XMB. Har man XMB på engelska, blir även spelet på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Snälla, säg att du skämtar! SVENSKA RÖSTER??? Går det inte att välja Engelska? Isåfall köper jag spelet från England istället. Verkar som att det drar hop sig tills Home släpps. Enligt John Koller så släpps Home till almänheten innan årsshiftet. Ser grymt bra ut och jag gillar att de verkligen tar sin tid att göra det klart riktigt och då att det är gratis. Så reagerade jag också på spelet när det var svenska röster, lirar med engelska nu dock =D Och jag sitter och testar Home just nu, och det är grymt, Längtar tills hela släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 27 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2008 Så reagerade jag också på spelet när det var svenska röster, lirar med engelska nu dock =D Och jag sitter och testar Home just nu, och det är grymt, Längtar tills hela släpps Utloggade norska spelgeeks ftl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Ser grymt läckert ut, verkligen! Jag har gått och letat efter ett bra bilspel länge, hur är styrningen? Multiplayer, är det splitscreen (gärna med flera spelare än två?) och/eller online? Styrningen är som sagt riktigt bra, och bli bättre ju bättre delar du köper, har inte testat multiplayer än, men den stödjer det upp till 16 pers, man kan dessvärre inte spela fler än en person, så det är inget spel man kan dra fram när polarna hälsar på, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Styrningen är som sagt riktigt bra, och bli bättre ju bättre delar du köper, har inte testat multiplayer än, men den stödjer det upp till 16 pers, man kan dessvärre inte spela fler än en person, så det är inget spel man kan dra fram när polarna hälsar på, tyvärr. Då är jag inte lika säker på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Har inte följt tråden på ett tag nu. Men är Home igång nu alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Har inte följt tråden på ett tag nu. Men är Home igång nu alltså? Betan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Betan Fett. Då skall jag logga in igen. En fråga till: Jag har ingen sådan där "specialsladd" i min tv. En sådan som gör så att bilden blir bättre. Har en full 42"´s HD tv. Kopplat PS3:an med de tre sladdarna, gul, röd och vit in i tvn. Men tydligen får man inte ut maxbild då. Vad skall man köpa och hur kopplar man? Är det hdmi kabel som skall köpas. Finns det olika varianter på denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Fett. Då skall jag logga in igen. En fråga till: Jag har ingen sådan där "specialsladd" i min tv. En sådan som gör så att bilden blir bättre. Har en full 42"´s HD tv. Kopplat PS3:an med de tre sladdarna, gul, röd och vit in i tvn. Men tydligen får man inte ut maxbild då. Vad skall man köpa och hur kopplar man? Är det hdmi kabel som skall köpas. Finns det olika varianter på denna? Sorry om jag fick dig att missförstå men Betan har sony gett till folk som varit mest aktiva, finns inte att ladda ner för alla, not yet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Sorry om jag fick dig att missförstå men Betan har sony gett till folk som varit mest aktiva, finns inte att ladda ner för alla, not yet. Va! Vaddå mest aktiva? Som spelat mest menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Va! Vaddå mest aktiva? Som spelat mest menar du? skulle väl tippa på ngt sånt.. och spelar mest online kanske. men hela ska släppas snart så och sen de du fråga ang. teven så är det en HDMI sladd du ska ha ! men gå inte till en butik och fråga för dom försöker bara smälla på dig en för 600:- dom finns billiga och är exakt lika bra. kan säkert hittas för 200, högst 300;- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts