MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Vad betalar du för det? ^^ Nej men seriöst en av mina kompisar skulle kunna fixa det till mig men då var jag tvungen att logga in på hans konto och göra något men eftersom jag inte kan mitt eget lösenord så vågar jag inte logga ut Men om du vill så kan jag fråga honom om han kan hjälpa dig. Är du seriös? Vet du hur gärna jag hade velat få chansen att testa det? Nu vill jag inte verka helt koko men jag personlig tycker det verkar grymt och ja jag hade gärna velat testa det, Men du kan få ditt lösen skickat till dig om du gör det på psn.se eller något för det fick jag göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Vad betalar du för det? ^^ Nej men seriöst en av mina kompisar skulle kunna fixa det till mig men då var jag tvungen att logga in på hans konto och göra något men eftersom jag inte kan mitt eget lösenord så vågar jag inte logga ut Men om du vill så kan jag fråga honom om han kan hjälpa dig. Du kan ju göra en ny användare på PS3an och logga in med din polares konto där, för att sedan dra ner Home. Då slipper du ta bort inloggningsuppgifterna till ditt konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Du kan ju göra en ny användare på PS3an och logga in med din polares konto där, för att sedan dra ner Home. Då slipper du ta bort inloggningsuppgifterna till ditt konto. Ha där har du en poäng men om jag skapar en ny användare är du säker på att lösenordet sparas? Vill inte göra något dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Ha där har du en poäng men om jag skapar en ny användare är du säker på att lösenordet sparas? Vill inte göra något dumt Det ska inte vara något problem. Gör en ny användare, välj "Registrera dig för Playstation Network" eller liknande, där väljer man bara "Jag har redan ett konto" och sen är det bara att mata in din kompis användaruppgifter. Din andra användare påverkas inte det minsta. Redigerad 26 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Det ska inte vara något problem. Gör en ny användare, välj "Registrera dig för Playstation Network" eller liknande, där väljer man bara "Jag har redan ett konto" och sen är det bara att mata in din kompis användaruppgifter. Din andra användare påverkas inte det minsta. Har du Home-Betan Yukoai? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Någon som kört resistance 2? Spelet är sjukt snyggt och mycket bra so far, det enda minus är att det är svenska röster och tänk er ratchet and clank rösterna, hmm. Passar inte i detta spel enligt mig, hade gärna haft det i amerikanska istället :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Har du Home-Betan Yukoai? Nä tyvärr.. Men nu är det nog inte så långt kvar tills det släpps åt alla. Verkar bli före årets slut iallafall. Är det NÅN här som provat betan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Någon som kört resistance 2? Spelet är sjukt snyggt och mycket bra so far, det enda minus är att det är svenska röster och tänk er ratchet and clank rösterna, hmm. Passar inte i detta spel enligt mig, hade gärna haft det i amerikanska istället :/ Bara att ändra systemspråket på PS3'an innan du startar så har du Resistance 2 à Anglais. Krångligt men ska funka. @Yukoai, det var synd... Redigerad 26 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Är du seriös? Vet du hur gärna jag hade velat få chansen att testa det? Nu vill jag inte verka helt koko men jag personlig tycker det verkar grymt och ja jag hade gärna velat testa det, Men du kan få ditt lösen skickat till dig om du gör det på psn.se eller något för det fick jag göra Oj såg inte detta inlägget Ja jag är seriös addade dig på MSN. Hoppas du kan norska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Bara att ändra systemspråket på PS3'an innan du startar så har du Resistance 2 à Anglais. Krångligt men ska funka. Det går alltså, fan vad nice =D Men jag kan väl bara avsluta spelet nu och ändra och sen gå in och fortsätta och då ha den på engelska ? Tackar alltså du är min ängel Orkar inte spela detta underbara spel med ratchet and clank röster =P Oj såg inte detta inlägget Ja jag är seriös addade dig på MSN. Hoppas du kan norska Norska? Varför ska jag kunna norska =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Det går alltså, fan vad nice =D Men jag kan väl bara avsluta spelet nu och ändra och sen gå in och fortsätta och då ha den på engelska ? Tackar alltså du är min ängel Orkar inte spela detta underbara spel med ratchet and clank röster =P Norska? Varför ska jag kunna norska =P Joorå. Klart du kan. Tror det var så han menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Joorå. Klart du kan. Tror det var så han menade. Hehe =) Jo det funkade utmärkt iaf, nu känns spelet hundra gånger bättre när det är bättre röstskådespel, Love it Tackar så mycket för tipset/hjälpen =D Redigerad 26 november, 2008 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Norska? Varför ska jag kunna norska =P För att min kompis som har betan är norsk. Har frågar honom på psn men han har inte svarat ännu han är dock inte inloggad men jag säger vad han svarar så fort som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 För att min kompis som har betan är norsk. Har frågar honom på psn men han har inte svarat ännu han är dock inte inloggad men jag säger vad han svarar så fort som möjligt. Ah okej, men norska kan väl inte vara så svårt Men ja det är lugnt, säg bara till om du får tag i han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Kul att det hjälpte, hoppas jag får bra respons nästa gång jag ställer fråga nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 detta snacket om betan på HOME. hur får man tag i den? liksom varför är de bara vissa som fått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 detta snacket om betan på HOME. hur får man tag i den? liksom varför är de bara vissa som fått det? Gissar på att betan är stängd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Gissar på att betan är stängd Precis, ett begränsat antal nycklar har delats ut. Endast dom aktivare användarna har fått tagit del av betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Precis, ett begränsat antal nycklar har delats ut. Endast dom aktivare användarna har fått tagit del av betan. Kommer Home vara gratis sen när det släpps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 (redigerad) Precis, ett begränsat antal nycklar har delats ut. Endast dom aktivare användarna har fått tagit del av betan. Det förklarar varför inte jag fått någon nyckel. @Fiskaren. Ja det kommer vara gratis En anledning till att det blivit så efterlängtat. Redigerad 26 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts