Pixiegnom Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 varför köper du bara inte en större hårddisk för nästan samma pris?? Det är ju det hon ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tack så jätte mycket för hjälpen killar, nu känner jag mig lite säkrare, kommer köpa antingen från webhallen eller dustin ( tack för tipsen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Mañana kommer Resistance 2, synd att min PS3 är kaputt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Mañana kommer Resistance 2, synd att min PS3 är kaputt. Någon annan som ska köpa det? Är faktiskt lite sugen på att testa det synd att det inte har kommit ut något demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Någon annan som ska köpa det? Är faktiskt lite sugen på att testa det synd att det inte har kommit ut något demo. Jag är rätt sugen. Men kommer inte köpa det inom den närmsta framtiden. Har så många andra kick-ass spel att lira just nu. Redigerad 25 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Det är ju det hon ska göra? hahaha, skrev nog för hastigt xD menade att varför inte köpa en EXTERN hårddisk som är större än den hon länkat. måste ju lätt finnas externa 250gb för en 600;- ?! och en extern har man mer nytta av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Någon annan som ska köpa det? Är faktiskt lite sugen på att testa det synd att det inte har kommit ut något demo. Awesome vapen 60 spelare online Co-op campain upp till 8 spelare Jag tycker Insomniac har levererat jävligt mycket för pengarna. Blir ett självklart köp när ps3'an kommer hem från sin operation. Redigerad 25 november, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 hahaha, skrev nog för hastigt xD menade att varför inte köpa en EXTERN hårddisk som är större än den hon länkat. måste ju lätt finnas externa 250gb för en 600;- ?! och en extern har man mer nytta av... Men hon vill ju kunna spara speldata, spel och demos på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Jag är rätt sugen. Men kommer inte köpa det inom den närmsta framtiden. Har så många andra kick-ass spel att lira just nu. Awesome vapen 60 spelare online Co-op campain upp till 8 spelare Jag tycker Insomniac har levererat jävligt mycket för pengarna. Blir ett självklart köp när ps3'an kommer hem från sin operation. Okej okej, ettan var riktigt bra så jag hoppas tvåan också är bra. Funderar på att önska mig spelet i julklapp så om ni skaffar det innan så får ni skriva hur ni tycker det är. Redigerad 25 november, 2008 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Jag tänker köpa resistance 2 imorgon Hoppas att det levererar lika bra som ettan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Hoppas att det levererar lika bra som ettan Wow, jag vene hur jag ska ta det där. tycker inte Resistance FoM levererade så mycket bortsätt från awesome vapen. men bra var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hur gör man om man vill ha större hårddisk? Skall man sätta i den själv? Jag menar, garantin gäller ju inte då.(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hur gör man om man vill ha större hårddisk? Skall man sätta i den själv? Jag menar, garantin gäller ju inte då.(?) Man öppnar den lilla luckan på vänster sida. Skruvar bort den lilla blå skruven, viker ut "handtaget" och drar släden åt sidan. Sen är det bara att dra ut hela släden. Disken sitter monterad på den med 4 skruvar. Bara att skruva bort den och skruva dit en ny disk. Sen trycker man in hela släden igen, skjuter den åt sidan och skruvar fast den blå skruven. Sen är det bara att sätta tillbaka luckan och starta upp. Garantin påverkas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Man öppnar den lilla luckan på vänster sida. Skruvar bort den lilla blå skruven, viker ut "handtaget" och drar släden åt sidan. Sen är det bara att dra ut hela släden. Disken sitter monterad på den med 4 skruvar. Bara att skruva bort den och skruva dit en ny disk. Sen trycker man in hela släden igen, skjuter den åt sidan och skruvar fast den blå skruven. Sen är det bara att sätta tillbaka luckan och starta upp. Garantin påverkas inte. Wow. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Wow, jag vene hur jag ska ta det där. tycker inte Resistance FoM levererade så mycket bortsätt från awesome vapen. men bra var det iaf. Hehe, jag tyckte faktiskt att ettan var väldigt bra Har mitt ex av R2 här, ska snart sätta mig ner o testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Hehe, jag tyckte faktiskt att ettan var väldigt bra Har mitt ex av R2 här, ska snart sätta mig ner o testa Ja jag gillar ettan också men det leverarade inte så jävla mycket, iaf inte allt dem lovade när det låg i produktion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Ja jag gillar ettan också men det leverarade inte så jävla mycket, iaf inte allt dem lovade när det låg i produktion. Nä okej jag förstår dig, men jag hade inte ens tanke på att köpa ps3 när 1:an kom ut, köpte det en tid efter min ps3:a och hade inte mycket förväntningar så därför blev jag positivt överraskad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 MiRRe du har inte betan av home eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 MiRRe du har inte betan av home eller? Nej Hade sjukt gärna velat ha den =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 26 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2008 Nej Hade sjukt gärna velat ha den =P Vad betalar du för det? ^^ Nej men seriöst en av mina kompisar skulle kunna fixa det till mig men då var jag tvungen att logga in på hans konto och göra något men eftersom jag inte kan mitt eget lösenord så vågar jag inte logga ut Men om du vill så kan jag fråga honom om han kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts