Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Någon annan som ska köpa det? Är faktiskt lite sugen på att testa det synd att det inte har kommit ut något demo.

Awesome vapen

60 spelare online

Co-op campain upp till 8 spelare

Jag tycker Insomniac har levererat jävligt mycket för pengarna.

Blir ett självklart köp när ps3'an kommer hem från sin operation.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är rätt sugen.

Men kommer inte köpa det inom den närmsta framtiden.

Har så många andra kick-ass spel att lira just nu. :(

Awesome vapen

60 spelare online

Co-op campain upp till 8 spelare

Jag tycker Insomniac har levererat jävligt mycket för pengarna.

Blir ett självklart köp när ps3'an kommer hem från sin operation.

Okej okej, ettan var riktigt bra så jag hoppas tvåan också är bra.

Funderar på att önska mig spelet i julklapp så om ni skaffar det innan så får ni skriva hur ni tycker det är.

Redigerad av Fiskaren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man om man vill ha större hårddisk? Skall man sätta i den själv? Jag menar, garantin gäller ju inte då.(?)

Man öppnar den lilla luckan på vänster sida.

Skruvar bort den lilla blå skruven, viker ut "handtaget" och drar släden åt sidan.

Sen är det bara att dra ut hela släden. Disken sitter monterad på den med 4 skruvar.

Bara att skruva bort den och skruva dit en ny disk. Sen trycker man in hela släden igen, skjuter den åt sidan och skruvar fast den blå skruven. Sen är det bara att sätta tillbaka luckan och starta upp.

Garantin påverkas inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man öppnar den lilla luckan på vänster sida.

Skruvar bort den lilla blå skruven, viker ut "handtaget" och drar släden åt sidan.

Sen är det bara att dra ut hela släden. Disken sitter monterad på den med 4 skruvar.

Bara att skruva bort den och skruva dit en ny disk. Sen trycker man in hela släden igen, skjuter den åt sidan och skruvar fast den blå skruven. Sen är det bara att sätta tillbaka luckan och starta upp.

Garantin påverkas inte.

Wow. Tack

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag gillar ettan också men det leverarade inte så jävla mycket, iaf inte allt dem lovade när det låg i produktion.

Nä okej jag förstår dig, men jag hade inte ens tanke på att köpa ps3 när 1:an kom ut, köpte det en tid efter min ps3:a och hade inte mycket förväntningar så därför blev jag positivt överraskad :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej :ermm: Hade sjukt gärna velat ha den =P

Vad betalar du för det? ^^

Nej men seriöst en av mina kompisar skulle kunna fixa det till mig men då var jag tvungen att logga in på hans konto och göra något men eftersom jag inte kan mitt eget lösenord så vågar jag inte logga ut :lol: Men om du vill så kan jag fråga honom om han kan hjälpa dig. :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor