Jump to content

Playstation 3

Fisken
 Share

Recommended Posts

Tja, du kan ju ha flyt. Som den här killen. Har säljer ju sitt PS3 för 400-tusen. xD

För att inte snacka om denna snubben. :unsure:

Jag tycker jag ska få 8000 för mina saker.

13 spel, det är väldigt mycket. Sen 60GB som inte ens görs längre.

Och får man med guitar hero med 2 gitarrer.

Om man tänker på vilka pengar jag lagt ner så är 8000 inte ens i närheten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker jag ska få 8000 för mina saker.

13 spel, det är väldigt mycket. Sen 60GB som inte ens görs längre.

Och får man med guitar hero med 2 gitarrer.

Om man tänker på vilka pengar jag lagt ner så är 8000 inte ens i närheten.

60GB är värd skapligt med pengar.

På Blocket ligger dom för mellan 4,5-6 tusen (utan spel).

Redigerad av Yukoai
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som vet/hört något mer om Home? Har sett att många har betan men borde det inte vara rätt nära för oss andra också då?

Har inte hittat så mycket info, är dock väldigt intresserad av att se om vi alla kommer få ta del av det inom en snar framtid :P

Kan fråga några på min friendslist som har betan om dom vet något. Annars så har jag hört att det ska släppas nu under vintern.

Förresten vet någon om det finns någon sorts adapter som gör så man kan koppla in ett vanligt headset (ej usb) till sitt ps3?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan fråga några på min friendslist som har betan om dom vet något. Annars så har jag hört att det ska släppas nu under vintern.

Förresten vet någon om det finns någon sorts adapter som gör så man kan koppla in ett vanligt headset (ej usb) till sitt ps3?

Tack, säg till om du fått nån info :P

Hade hoppats på release nu i vinter men tror inte vi kommer få, men vem vet =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför sälja en fullt fungerande, högst eftertraktad 60 GB PS3 för att få 160 GB hårddisk men ingen minneskortläsare, PS2-kompabilitet eller diverse andra features, plus två USB-portar färre? Köp en extern hårddisk istället, eller köp en separat 2,5".

varför? jo för att jag har ingen garanti mer. jag har aldrig någonsin användt minneskortlärare,ps2spel eller mer än 2 usb portar på snart 2 år? så jag ser bara vinst i detta egentligen för ja förlorar inget på det egentligen plus så får jag garanti...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor