Vice. Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 7 tusen, kanske mer, det finns folk som säljer BARA en PS3 60GB för typ 5 tusen Nej. Ingen skulle köpa det. 2 papp kanske. Siba säljer PS3 160 gig med 4 spel för 4990:- just nu. Funderar på att sälja min 60 gigare och köpa detta istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Säljer nog! Glömde bort att jag har Battlefield: Bad company också. Så det blir 13 spel. Säger nog upp priset 8000. Får se om någon nappar eller inte. Redigerad 23 november, 2008 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Säljer nog! Tja, du kan ju ha flyt. Som den här killen. Har säljer ju sitt PS3 för 400-tusen. xD För att inte snacka om denna snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Dum fråga kanske men har hårddisken någon USB port Nej. Serial ATA är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Tja, du kan ju ha flyt. Som den här killen. Har säljer ju sitt PS3 för 400-tusen. xD För att inte snacka om denna snubben. Jag tycker jag ska få 8000 för mina saker. 13 spel, det är väldigt mycket. Sen 60GB som inte ens görs längre. Och får man med guitar hero med 2 gitarrer. Om man tänker på vilka pengar jag lagt ner så är 8000 inte ens i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) Jag tycker jag ska få 8000 för mina saker. 13 spel, det är väldigt mycket. Sen 60GB som inte ens görs längre. Och får man med guitar hero med 2 gitarrer. Om man tänker på vilka pengar jag lagt ner så är 8000 inte ens i närheten. 60GB är värd skapligt med pengar. På Blocket ligger dom för mellan 4,5-6 tusen (utan spel). Redigerad 23 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Dum fråga kanske men har hårddisken någon USB port Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Någon som vet/hört något mer om Home? Har sett att många har betan men borde det inte vara rätt nära för oss andra också då? Har inte hittat så mycket info, är dock väldigt intresserad av att se om vi alla kommer få ta del av det inom en snar framtid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Någon som vet/hört något mer om Home? Har sett att många har betan men borde det inte vara rätt nära för oss andra också då? Har inte hittat så mycket info, är dock väldigt intresserad av att se om vi alla kommer få ta del av det inom en snar framtid Kan fråga några på min friendslist som har betan om dom vet något. Annars så har jag hört att det ska släppas nu under vintern. Förresten vet någon om det finns någon sorts adapter som gör så man kan koppla in ett vanligt headset (ej usb) till sitt ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Kan fråga några på min friendslist som har betan om dom vet något. Annars så har jag hört att det ska släppas nu under vintern. Förresten vet någon om det finns någon sorts adapter som gör så man kan koppla in ett vanligt headset (ej usb) till sitt ps3? Tack, säg till om du fått nån info Hade hoppats på release nu i vinter men tror inte vi kommer få, men vem vet =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Nej. Ingen skulle köpa det. 2 papp kanske. Siba säljer PS3 160 gig med 4 spel för 4990:- just nu. Funderar på att sälja min 60 gigare och köpa detta istället. seriöst? tycker ni de är värt att sälja mitt ps3 60gb och köpa detta ist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Varför sälja en fullt fungerande, högst eftertraktad 60 GB PS3 för att få 160 GB hårddisk men ingen minneskortläsare, PS2-kompabilitet eller diverse andra features, plus två USB-portar färre? Köp en extern hårddisk istället, eller köp en separat 2,5". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Varför sälja en fullt fungerande, högst eftertraktad 60 GB PS3 för att få 160 GB hårddisk men ingen minneskortläsare, PS2-kompabilitet eller diverse andra features, plus två USB-portar färre? Köp en extern hårddisk istället, eller köp en separat 2,5". varför? jo för att jag har ingen garanti mer. jag har aldrig någonsin användt minneskortlärare,ps2spel eller mer än 2 usb portar på snart 2 år? så jag ser bara vinst i detta egentligen för ja förlorar inget på det egentligen plus så får jag garanti...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Någon som vet exakt sida man kan köpa en ps3 hårddisk till? Har letat runt men hittar ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tack, säg till om du fått nån info Han visste inte när det skulle komma men vi får hoppas att det kommer snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Någon som vet exakt sida man kan köpa en ps3 hårddisk till? Har letat runt men hittar ingen Här? http://www.webhallen.com/list.php?avd=3&am...&genre=1778 Tror att den använder sata 2,5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Här? http://www.webhallen.com/list.php?avd=3&am...&genre=1778 Tror att den använder sata 2,5 S-ATA 2,5" it is. Dustin kanske har något passande annars? http://www.dustin.se/lp_5315_2679.aspx Redigerad 25 november, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Här? http://www.webhallen.com/list.php?avd=3&am...&genre=1778 Tror att den använder sata 2,5 Tack så mycket, tänker aldrig på webbhallen. Men ni som vet, kommer denna: http://www.webhallen.com/prod.php?id=79527 funka i ps3:an? Är inte alls kunnig om sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tack så mycket, tänker aldrig på webbhallen. Men ni som vet, kommer denna: http://www.webhallen.com/prod.php?id=79527 funka i ps3:an? Är inte alls kunnig om sådant varför köper du bara inte en större hårddisk för nästan samma pris?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 Tack så mycket, tänker aldrig på webbhallen. Men ni som vet, kommer denna: http://www.webhallen.com/prod.php?id=79527 funka i ps3:an? Är inte alls kunnig om sådant Den borde funka fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts