Fisken Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Som de flesta vet kommer PS3 snart att släppas. Tror DU att det kommer bli någon hit och kommer du köpa denna kosol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 .wtf Ja, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Mazze_ Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag tänker inte köpa om den kommer kosta 6000, fast den verkar bli bra . Dock så kommer Xbox360 ha fler spel verkar det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag kommer att köpa den efter nästa sommar. Sommarjobb vettu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag väntar tills MGS4 släppts innan jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag och brorsan ska köpa den till jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Som de flesta vet kommer PS3 snart att släppas. Tror DU att det kommer bli någon hit och kommer du köpa denna kosol? Nej. Och nej, inte om jag slipper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag väntar tills MGS4 släppts innan jag köper det. Yeah, samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Tror jag väntar ett år eller så innan jag köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ska nog fixa den till premiären, är riktigt sugen på den så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Man måste förhandsboka den om man ska få en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag väntar nog tills nya GTA har kommigt, eftersom den kostar så jävla mycket vid release väntar jag och köper en Wii istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Nej tack, bojkotta PS1, PS2 och Trean. Tror bara att den blir en hit hos alla PS-fanboys. Men i övrigt tror jag inte det blir något vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Nej tack, bojkotta PS1, PS2 och Trean. Tror bara att den blir en hit hos alla PS-fanboys. Men i övrigt tror jag inte det blir något vidare. .... För att...? Adrian G-Addeproffs Alexstance-Vlcty184 Balor-corpsys beta23-plopp1 BTBoresund-Boresund burken12-baran2000 Cheeesybean-Cheeesybean davmann-davmann Easy-A-Amer-163 EET FUK-Whiplash666 emo-erick135 felshoe-felshoe Ferrari-Gurkan_92 Fiskaren-Fiskar Hammarlind-Hammarlind Henkibojj-Henkibojj Hot dog-theking268 kattälskaren-Johan____ KIDDAN-herr-sverige Linus127-Eastlund7 Matteus--Mattehallik MiRRe-tFreak_ Mr.Magic-Drama-D MrNoNja-MrNoN nor_adde-Adriian NoReas0n-Johan__ Pixiegnom-SpajX psponline-Jamath Sikorka-Radioactiveraeka StellHell-StellHell The_KeeperBoy-The_KeeperBoy Tobbzone-Tobbzone tomkar88-godhate-_- VaXXoR-Vaxxor Vice-Vice_c Weener-hugoivarssion Wu Zi Mu-Whylex. Xazzi-Macke462 Yuokai-Bedear yo-yo-Solde45 .ZixX-Pwhheee Mordos-goranstruwe Lajnux-iLinus RavenE - RavvenE Boomer-rockdeejay jojje-Jojje94 comfy-Comfaj Plasir-SavedCarpet Spajdermän-spajder_man Redigerad 2 januari, 2011 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jaaa jaaa och jaaaaaaa!! Playstation är mitt liv ! Hatar x-box rasen, xbox suger. Jag kan inte leva utan playstation! ------------------------------------------- Jag ska köpa playstatin 3, när vet jag ej. När jag kan och har råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jaaa jaaa och jaaaaaaa!! Playstation är mitt liv ! Hatar x-box rasen, xbox suger. Jag kan inte leva utan playstation! ------------------------------------------- Jag ska köpa playstatin 3, när vet jag ej. När jag kan och har råd. Ni ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ni ser. Ord på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ni ser. Ord på det. Waaawwwaaawwwaaaaapowwwaawwwawawa Ni tar allt så jävla seriöst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Jag tror inte precis Vaxxor var så seriös=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Waaawwwaaawwwaaaaapowwwaawwwawawa Ni tar allt så jävla seriöst Jo, jag förstog faktiskt att du skojade, tror nog att SlewMe förstog det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts