Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag köpte Gta:sa för något år sedan och jag tänkte spela det nu igen. Men det var någon repa på skivan så installationen avslutades efter ungefär 60%. Problemet är bara att det inte går att avinstallera spelet på datorn, detta meddelande kommer upp då. Det är säkert ingenting som är speciellt svårt. Men som ni kanske vet är jag ingen vidare på datorer, så jag skulle verkligen bli glad om någon kunde hjälpa mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Weird. :\ Jag har aldrig sett något sånt, så jag kan inte hjälpa dig, men det är onekligen ett konstigt fel. Anyways, om du skickar in skivan till Take2 eller nåt så får du nog en ny, mot en administrationavgift förstås. Det står nog om det i manualen tror jag. Redigerad 13 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jaså? Men jag orkar inte ta mig tiden att göra det. Någon som har någon lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men vafan, har mött flera som stött på det där felet Start > Kör > Regedit Sök igenom HKEY_LOCAL_MACHINE efter GTA San Andreas eller GTA SA, ta bort alla nycklarna. Sen är det bara att gå till SA:s folder och ta bort det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag brukar också få dem där. I lol sa det. Följ hans guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts