Karatemorfar Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Har du ingen som helst stolthet i kroppen, eller vad är det frågan om, du låtsaspatriotiska, Al jazira-stöttande Michael Moore-fan till kommunistisk halvungrare? Att kalla mig för idiot när du har noll fakta på bordet – vad är det? Skaffa Fox News – skaffa sanningen. --- OBSERVERA ATT DET JAG JUST SKREV/IBLAND SKRIVER ÄR SARKASM/IRONI. SKAFFAR DU/NI/NÅGON FOX NEWS PÅ RIKTIGT, SKICKAR JAG USAMA PÅ DIG/ER/DEN. FÖRSTÅTT/CAPICHE/ DID I MAKE MYSELF FUCKING CLEAR? Det är väl jag som har all fakta på bordet, right ? Det är jag som vet vad Langos är och varifrån det kommer .. Och så qoutar du mig med något jävla totallt meningslöst bara för att få lite respekt för att du kan så många ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Av de där... Kebab. Men det är en tråkig rätt. Vill äta roligare mat på festivaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Det är väl jag som har all fakta på bordet, right ? Det är jag som vet vad Langos är och varifrån det kommer .. Och så qoutar du mig med något jävla totallt meningslöst bara för att få lite respekt för att du kan så många ord.. Grejen är ju den att han skämtade/var ironisk från första början, och drev med vissa andra här på sajten.. Corleone är bland de minst främlingsfientliga, generaliserande och fördomsfulla här på forumet.. Så allt var i onödan, ni tycker samma sak. Fan vad du blir missförstådd hela tiden, Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Det är väl jag som har all fakta på bordet, right ? Det är jag som vet vad Langos är och varifrån det kommer .. Och så qoutar du mig med något jävla totallt meningslöst bara för att få lite respekt för att du kan så många ord.. Det är du som råder över all langos-fakta, javisst. Jag svarade ditt förra inlägg med att förklara att jag var sarkastisk. -- Sarkastisk, som i att håna en åsikt, ett synsätt, beteende eller liknande genom att själv uppdikta sig som en anhängare eller sympatisör till saken i fråga. Jag var alltså inte allvarlig, vilket du tydligen missade. Ironi Sarkasm Vad gäller storleken på ens vokabulär, ens ordförråd, så spelar den ingen roll för huruvida man står i begrepp att tjäna respekt eller inte. Det är hur man använder orden som gör skillnad. Grejen är ju den att han skämtade/var ironisk från första början, och drev med vissa andra här på sajten.. Corleone är bland de minst främlingsfientliga, generaliserande och fördomsfulla här på forumet.. Så allt var i onödan, ni tycker samma sak. Fan vad du blir missförstådd hela tiden, Corleone Tack för att du håller upp min rygg. Det uppskattas. Nåväl, till saken: Folk här är alldeles för naiva – något som gör det svårt att vinna politiska poäng om man spelar på sarkasm. Synd och skam och fnyst och frust för den sakens skull... Och det var saken. Redigerad 17 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Pizza. Mmmm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Pizza är inte direkt något man kan gå runt och äta på en festival? Inte heller hamburgare och kebab. Dom 3 alternativen är dock dom godaste om det finns ett bord till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Pizza är inte direkt något man kan gå runt och äta på en festival? Inte heller hamburgare och kebab. Dom 3 alternativen är dock dom godaste om det finns ett bord till hands. Hamburgare går väl? Men inte med pommes frites kanske. Kebab med bröd går väl det med? Vad menas med festivalmat egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 ...Vad menas med festivalmat egentligen? Enligt mig, så speciell mat som möjligt. Älgkött, kängru burgare osv. Vill fortfarande prova att äta en hund. Men jag tror inte att det dyker upp på årets festival heller. Får väl vänta tills jag kommer till kina... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kebab måste ju vara det ultimata! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Langos Levde på Langos under förra årets malmö festival. " *Urk* där kom löken upp* " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
petx Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Eftersom att jag lider av koprofagi tycker jag att bajs är smaskens. billigt och bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Eftersom att jag lider av koprofagi tycker jag att bajs är smaskens. billigt och bra Jahaja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Kebab pizza,blandad sås für alle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts