Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Vad består den av? Den såg skitläskig ut. Det är onödigt vetande, grabben. Allt du behöver ha i kunskap är att: 1. Den är ifrån utlandet. 2. I utlandet bor muslimer. 3. Muslimer är farliga. Av detta kan man i sin tur dra den slutsatsen att: 1. Ät inte Langos. Redigerad 13 augusti, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vad består den av? Den såg skitläskig ut. Ett bröd, Yoghurt, Kaviar och Creme Fraiche Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Det är onödigt vetande, grabben. Allt du behöver ha i kunskap är att: 1. Den är ifrån utlandet. 2. I utlandet bor muslimer. 3. Muslimer är farliga. Av detta kan man i sin tur dra den slutsatsen att: 1. Ät inte Langos. Hade varit kul om du drev med Moroni_Family eller någon, men nu.. ja... Godfather: Fyfan Redigerad 13 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hade varit kul om du drev med Moroni_Family eller någon, men nu.. ja... Vad säger du? Utlandet är alltid utlandet, för tusan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vad säger du? Utlandet är alltid utlandet, för tusan. Du brukar faktiskt vara rolig men nu blev det bara ännu värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Du brukar faktiskt vara rolig men nu blev det bara ännu värre Fnys och frust för den sakens skull. Nåja. Jag kanske ska spy ur mig mina tankar kring vad jag tråden faktiskt handlar om, skräpmat på festivaler. Here goes: Är varken på festvaler eller festivaler vidare ofta, och har därför inte någon stor erfarenhet av den sortens käk som där erbjuds. Fast hamburgare är gott annars, så voten hamnar la där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kebab..hm...Kebab med bröd, kebab rulle, kebab tallrik, YUMMMIIIEEE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hampurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Tacos... Vote: Annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nummer 4 på Saras utan sparris. D.v.s Inbakad oxfilé pizza med räkor och.. tomatsås? Fan vet jag heller, men det är skit gott. Sällan man får det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 kebab tallrik, YUMMMIIIEEE! Kebab och tallrik är alltid gott! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hade varit kul om du drev med Moroni_Family eller någon, men nu.. ja... Godfather: Fyfan Det är ju inte samma crap på alla. Det beror på vad man tar för sort (Precis som med pizzor!). Langos är en ungersk maträtt som består av friterat bröd och serveras ofta med gräddfil. Jag brukar ha räkor, rom, gräddfil, kräftstjärtar och en massa annat på. Smakar rent kriminellt gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det är ju inte samma crap på alla. Det beror på vad man tar för sort (Precis som med pizzor!). Langos är en ungersk maträtt som består av friterat bröd och serveras ofta med gräddfil. Jag brukar ha räkor, rom, gräddfil, kräftstjärtar och en massa annat på. Smakar rent kriminellt gott. Det där lät gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Oj, allting går ju hem. Men hamburgare är väl en favorit men inget slår pizza, nybakad sådan. Kebab är också gott. Fast jag brukar käka kokt korv med pommes frites för det mesta dock bara där jag vet att korven är god d.v.s. Hallunda Gatukök och Slagstabadet . Kycklingsallad, mmmh.. Kebab, antar att du votar kebab? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Det är onödigt vetande, grabben. Allt du behöver ha i kunskap är att: 1. Den är ifrån utlandet. 2. I utlandet bor muslimer. 3. Muslimer är farliga. Av detta kan man i sin tur dra den slutsatsen att: 1. Ät inte Langos. Lite onödigt där va grabben ? Idiot. Du är inte så speciellt påläst vad det gäller Langos.. Langos kommer från UNGERN och jag är rätt så jävla bombsäker på att det inte bor muslimer där, för min morfar är därifrån och jag är i Ungern varannat år.. Langos är som ett bröd . Först en smet som man friterar och sen har på vad man vill. Men en äkta Ungersk langos stryker man på vitlök, sen salt, ost (så den smälter), creme Fraiche och rödlök.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Du brukar faktiskt vara rolig men nu blev det bara ännu värre Jag fann det amuserande, minsann -- Och ja, jag gillar kebab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Lite onödigt där va grabben ? Idiot. Du är inte så speciellt påläst vad det gäller Langos.. Langos kommer från UNGERN och jag är rätt så jävla bombsäker på att det inte bor muslimer där, för min morfar är därifrån och jag är i Ungern varannat år.. Har du ingen som helst stolthet i kroppen, eller vad är det frågan om, du låtsaspatriotiska, Al jazira-stöttande Michael Moore-fan till kommunistisk halvungrare? Att kalla mig för idiot när du har noll fakta på bordet – vad är det? Skaffa Fox News – skaffa sanningen. --- OBSERVERA ATT DET JAG JUST SKREV/IBLAND SKRIVER ÄR SARKASM/IRONI. SKAFFAR DU/NI/NÅGON FOX NEWS PÅ RIKTIGT, SKICKAR JAG USAMA PÅ DIG/ER/DEN. FÖRSTÅTT/CAPICHE/ DID I MAKE MYSELF FUCKING CLEAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kebab, ingen tvekan. Vote: Kebab . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Annat, Tubost och mackor. Men även massa skräpmat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts