Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Kan vara rätt, endorphin används rätt mycket i CGI-industrin. T.ex pepsi-reklamen då han "ramlar" ner för en skyskrapa var gjord i endorphin. Den finns till och med i Learning Edition, i Sample Scenes. (Sticky Boy) Redigerad 14 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vissa av dom filerna från "JojjesEndorphinScenePack" gick inte att öppna. Eller...dom gick att öppna men sedan sa programet något och stängdes av igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) Konstigt. Jag kan öppna dom alldeles fint. EDIT: Jag har gjort en film. Redigerad 14 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 När jag har följt Jojje's guide om hur man lägger in animationer står gubben bara kvar och ser ut som ett T. Hur "sätter man på" dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 När jag har följt Jojje's guide om hur man lägger in animationer står gubben bara kvar och ser ut som ett T. Hur "sätter man på" dom? Almost done! The only thing you have to change is the "AUTO MOTION TRANSFER". Make sure it is the same as the directory you took the run anim from! In this case, Audiomotion1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Klart, och sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Vet inte om det skrivits, men den här teknologin ska bl.a. det kommande Indiana Jones- spelet använda sig av istället för klassisk ragdoll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Problem #2; när jag trycker på "Simulate", så står det "endorphin has performed an illegal operation." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Domino! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Domino! LoL! Nice jobb. EDIT: Haha, kolla vad som hände här! Märkte det nyss xD http://img141.imageshack.us/img141/8450/lolsechsid6.png Redigerad 15 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Konstigt, det händer aldrig för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Hade vart kul om man hade kunnat texturera gubbarna och lägga in en simpel bakgrundsbild i programmet. Så hade man ju kunnat göra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Mmm, det skulle vara roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Kanske i fulla versionen av Endorphin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Ser kul ut. Tankar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Kanske i fulla versionen av Endorphin? Tror inte det. Programmet är ju inte till för att göra animerade filmer, utan att göra animeringarna bara, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Uppdatera drivrutinera till Graffekort Installera microsoft.NET Framework (kan vara viktigt till vissa program) Installera DirectX 9c Tanka och installera Endorphin Learning Edition 6.1 (blev nyligen tillgängligt) Hoppas något av dom där hjälper dig, kattälskare! Jojje, kan du förklara detta? När jag släpper ner någon låda eller nåt som jag lagt dit så faller alltid halva igenom marken. Redigerad 15 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXon Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Uppdatera drivrutinera till Graffekort Installera microsoft.NET Framework (kan vara viktigt till vissa program) Installera DirectX 9c Tanka och installera Endorphin Learning Edition 6.1 (blev nyligen tillgängligt) Hoppas något av dom där hjälper dig, kattälskare! Jojje, kan du förklara detta? När jag släpper ner någon låda eller nåt som jag lagt dit så faller alltid halva igenom marken. Vart hittar du version 6.1, den nyaste verkar vara 2.6...eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vart hittar du version 6.1, den nyaste verkar vara 2.6...eller? WooPs my bad 1.6.1 Det frågade när jag öppnade programmet om jag ville tanka nyaste versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts