Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Prata om spelet här! Själv började jag lira igår kväll och har kommit till Tier 10 och tycker det är skit kul o köra Monster truck, Formel1 (fast jag suger med dom ), Muscle car och dom andra är väl också roliga . Min kompis sa att det finns gräsklippare i det, nån som kan bekräfta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, det finns gräsklippare i Hondas cuper. Spelade spelet max några timmar, sen var det skittrist, för många olika fordonstyper, men för få bilar inom varje, till exempel i DTM där det är 3 stycken (en Audi, en Mercedes och en Opel, som förövrigt hade exakt likadana prestanda allihopa) om jag inte misstar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, det finns gräsklippare i Hondas cuper. Spelade spelet max några timmar, sen var det skittrist, för många olika fordonstyper, men för få bilar inom varje, till exempel i DTM där det är 3 stycken (en Audi, en Mercedes och en Opel, som förövrigt hade exakt likadana prestanda allihopa) om jag inte misstar mig. Kasst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Jag tycker det äger de flesta, om man har ratt o predal dvs. Görfräna sorter. Monstertruck och gocart Går ju trimma nu med, asfränt. Redigerad 13 augusti, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag tycker det äger de flesta, om man har ratt o predal dvs. Görfräna sorter. Monstertruck och gocart Går ju trimma nu med, asfränt. , men Muscle car så j*vla sköna när man trycker på lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 , men Muscle car så j*vla sköna när man trycker på lite Mm Resersig tillochmed! Har hör att man kan ändra i spelfilerna så man kan trimma hur mkt som hälst, då lär han ju resa sig änumer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) *Borta* Redigerad 14 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Nu har jag inte skivan här så min kompis skickade en fil som skulle mountas, men det funka inte så jag undrar om nån vet vad som är fel ? Edit: glömde bilden Inget snack om Warez, det borde du fatta som vart medlem sedan -03. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Inget snack om Warez, det borde du fatta som vart medlem sedan -03. Klassas det som warez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts