samuelszon Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag bara undrar om det är någon av er medlemmar på detta forum som känner till nåt skönt och bra ställe att skata på, helst i Stockholm? Och svar som 'Fryshuset' vill jag gärna undvika. Jag söker alltså 'skatespots' runt om i Stockholm. Nån gömd park eller så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag vet inte mycket om Stockholm, men i Skellefteå så skulle väl gågatan på västra sidan om "Brinken" vara bra (mellan Storgatan och Strandgatan vid Stadshuset "Brinken"). Hoppas ev. Skelleftebor vet var jag menar. Bra plats i alla fall, tycker jag. Annars finns gården utanför "Svandammen", Nordanå (utanför muséet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag bara undrar om det är någon av er medlemmar på detta forum som känner till nåt skönt och bra ställe att skata på, helst i Stockholm? Och svar som 'Fryshuset' vill jag gärna undvika. Jag söker alltså 'skatespots' runt om i Stockholm. Nån gömd park eller så? Det är ingen skate park, men vid älvsjö mässan brukar mina polare och jag åka Fast du kanske gillar ramper å sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Det är ingen skate park, men vid älvsjö mässan brukar mina polare och jag åka Fast du kanske gillar ramper å sånt ? Nja, faktum är att jag hade ett jäkla självförtroende för några år sedan, men sedan insåg jag att jag inte var så bra men nu har det vänt igen. Miniramp i sådana fall, men åker helt street och små rails och så, så jag kan träna upp mig från grunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Medborgarplatsen. björns trädgård bättre ställen får du leta ordentligt efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nja, faktum är att jag hade ett jäkla självförtroende för några år sedan, men sedan insåg jag att jag inte var så bra men nu har det vänt igen. Miniramp i sådana fall, men åker helt street och små rails och så, så jag kan träna upp mig från grunden. Ähh, man ska aldrig ge upp. Kan inte säga att jag är någon skte gud heller Men det är bara träna så kan man bli Konstapeln: Bor du i skellefteå ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ähh, man ska aldrig ge upp. Kan inte säga att jag är någon skte gud heller Men det är bara träna så kan man bli Konstapeln: Bor du i skellefteå ? Jepp, jag bor i Skellefteå. Har gjort det hela mitt liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jepp, jag bor i Skellefteå. Har gjort det hela mitt liv. Najjs, har släkt där I Innervik bor mina kusiner. Min farmor och farfar bor nära Anderstorp om du vet vart det är ? Nu går jag lite off topic men men Ska nog ta me brädan nästa gång jag åker upp dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Tack för alla tips, ska fan ut och utforska någon dag. Jag gissar väl att jag blir någorlunda bra nån gång i alla fall. Men det gäller att ha tålamod, jag menar jag kan stå och åka på en bräda och det är inte många nybörjare som kan. Kul att det finns sk8are här, trodde inte det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Skatar jag med. Var bra för 5 år sedan, men la av då. Började nu igen i sommar. Men just nu har jag en spricka i nåt ben i foten, så inte mkt skatande för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Skatar jag med. Var bra för 5 år sedan, men la av då. Började nu igen i sommar. Men just nu har jag en spricka i nåt ben i foten, så inte mkt skatande för mig. Varför la du av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Varför la du av? Vet ej. Bara blev så, hade ingen lust längre. När jag la av hade jag skatat i 4 år, ångrar idag att jag la av då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Hm, okej. Jag antar att du var ganska bra? Jag blev trött på dessa blåmärken på benen, fyfan vad ont det kunde göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TKKN Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Kon ner till malmö, där finns bryggeriet och stapelbäddsparken. Stapel är skitkul, jag har varit där. Bowl heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Åker jag ner till Skåne någon gång ska jag defenetivt besöka det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Humlegården har en ramp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Najjs, har släkt där I Innervik bor mina kusiner. Min farmor och farfar bor nära Anderstorp om du vet vart det är ? Nu går jag lite off topic men men Ska nog ta me brädan nästa gång jag åker upp dit. Jadå. Anderstorp är just efter du passerat Viktoriabron (söderut). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 Rålambshovsparken finns det någon ramp. I gångtunneln mellan gullmarsplan och globen har någon snickrat ihop en n00bcurb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Hade en efterlängtad skateramp här i Ödeshög en gång, men dom monterade ner den på grund av alla som urinerade, sprayade och sparkade och slog på den. Edit. Använde fel ord. Redigerad 3 september, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 3 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2006 (redigerad) Jag skejtar jag med. Kon ner till malmö, där finns bryggeriet och stapelbäddsparken. Stapel är skitkul, jag har varit där. Bowl heaven Bor du i malmö eller? Edit: föresten, om du fortfarande söker så kan du ju kolla på tacky om där står något om spots i stockholm. Redigerad 3 september, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts