Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) Hejsan! Ännu en liten röstning, fast nu en Mafia röstning! Vad är egenkligen det roligaste fordonet att åka? Rösta, så får vi se! Röstningen går ut 20 februari klockan 8:00. Med vänliga Mafia-hälsningar, Jojje PS. Ni kan svara på detta brev, om ni vill. DS. Redigerad 6 februari, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 jag gillar bilarna, tryck på c så ändrar du kamera vinkel det är därför jag gillar att åka bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 (redigerad) Jag gillar tågen, som man kan gå på vid stationerna. Det är så roligt att se alla folk som går på. En gång klippte jag till en gammal kärring vid stationen i Little Italy. Redigerad 6 februari, 2003 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 Varför skulle omröstningen sluta den 20:e februari? Ska du be hultan låsa tråden då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2003 den kommer sluta tidigare eftersom det inte var någon intressant omröstning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 spår vagn är också kul man kan stå i bak rutan och skuta mafia bilar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2003 Jälar!! De måste jag testa!!! Låter kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 Jag gillar bil speciellt BLACK DRAGON, DEN FÅR MAN SE RATTEN OCH INSTRUMENTBRÄDAN NÄR MAN KÖR! ingen snygg syn men, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 man kan tjäna en massa kosing på o köra taxi leta bara upp nån som vinkar efter taxi kör fram och ställ dig breve han/hon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2003 favorit car: 1.silver flechter 2.falconer 3.shubert 3.wright 4.crusader 5.shubert six fel topic kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Hur kul är det att åka tåg och spårvagn egentligen? Man står ju bara där och gör ingenting... Nej, bil är självklart det roligaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Hur kul är det att åka tåg och spårvagn egentligen? Man står ju bara där och gör ingenting... Nej, bil är självklart det roligaste! Kan man inte gå omkring i spårvagnen och skjuta passagerare eller skjuta mot folk och bilar på gatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2003 Jo, man kan stå inne i spårvagnen/tåget å skjuta bilar eller passagerare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts