JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) Jag laddar ner alla avsnitt så fort de kommer, men det kan ju vara kul att ha de på DVD också. Sen får man ju extramatrial också. Redigerad 26 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag laddar ner alla avsnitt så fort de kommer, men det kan ju vara kul att ha de på DVD också. Sen får man ju extramatrial också. Japp, plus en fin box med fina skivor. Original är godast när det gäller film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 (redigerad) W0rd! Redigerad 26 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Japp, plus en fin box med fina skivor. Original är godast när det gäller film. Inte samma uppfattning. känner ingen extra njutning av att veta att skivan är orginal när jag tittar på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Håller med Johhny här, tycker att det är skönare med köpta filmer. men när man kollar på en, hm, "annan" film så är det ju ingen större skillnad. men det är alltid skönast att ha en fet DVD samling i hyllan emd massa boxar o sånt godis:) Finns ju delade meningar om detta, jag säger inte att man MÅSTE köpa alla filmer, kan va kul o kolla på nån som inte kommit ut än oxå. vet ej hur det är med warez o sånt i detta inlägget, men det får la gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hämtade ut den i måndags, och det är verkligen en otroligt bra box! Extramatrialet är expetionellt bra och avsnitten är precis lika bra som de alltid har varit. Jag har många DVD boxar (Star Wars, Indiana Jones, Gudfadern mm.) men den här är helt klart min favorit i samlingen. Bästa köpet jag gjort på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Hämtade ut den i måndags, och det är verkligen en otroligt bra box! Extramatrialet är expetionellt bra och avsnitten är precis lika bra som de alltid har varit. Jag har många DVD boxar (Star Wars, Indiana Jones, Gudfadern mm.) men den här är helt klart min favorit i samlingen. Bästa köpet jag gjort på länge! Var nakenscenen med? Den när Peter and Louise ska kolla på en film och kvinnan (Louise) ombeds att lämna rummet och kvinnan på bandet börjar strippa och slicka på brösten. Är den scenen med? Bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Var nakenscenen med? Den när Peter and Louise ska kolla på en film och kvinnan (Louise) ombeds att lämna rummet och kvinnan på bandet börjar strippa och slicka på brösten. Är den scenen med? Bara undrar. Haha, det avsnittet är så jäkla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Den scenen är av självklara själ INTE med. Däremot finns det andra bortklippta scener, och i säsong 4 är svordommarna inte censurerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts