JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Beställde just den här sköna DVD boxen på Discshop: Länk En 12 disc DVD box med Family Guy säsong 1-4 för bara 1145 (fraktfritt). Det finsn två kvar i lager om någon mer vill slå till. Det enda dåliga är att jag inte får lön förrän den 25:e så jag kan inte hämta ut den innan dess. :\ Edit: Glömmde säga, det är import. Det är region 2 så den funkar på europeiska DVD spelare, men det finns förmodligen ingen svensk underteck. Men det har man väl ändå inte på när man kollar, det är bara störigt. Man kan väl engelska, eller hur? Redigerad 13 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja låter fett men ganska dyrt Har inte råd att lägga ut så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, det blir en del, men tänk på att det är tolv skivor med fyra hela säsonger, plus extramatrial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja låter fett men ganska dyrt Har inte råd att lägga ut så mycket DYRT? Vad fan, tror du det ska vara gratis eller? Visst, det är en del pengar, men det är fan prisvärt. Tänk på att boxarna är importerade också. Du behöver varken betala tull eller frakt. Annars kan man köpa alla säsongerna separat för sammanlang 906 kronor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Utan extramatrial, hur kul är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Utan extramatrial, hur kul är det?Otroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Inte för ett Family Guy fan, som mig själv. Eller en DVD samlare, också som mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Inte för ett Family Guy fan, som mig själv. Eller en DVD samlare, också som mig själv. Missade att det ingick extramaterial i dne boxen du beställt. Självklart ska man välja den isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Två discar extramatrial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 (redigerad) DYRT? Vad fan, tror du det ska vara gratis eller? Visst, det är en del pengar, men det är fan prisvärt. Tänk på att boxarna är importerade också. Du behöver varken betala tull eller frakt. Annars kan man köpa alla säsongerna separat för sammanlang 906 kronor. De borde vara billigare om man köper flera säsonger istället för bara en. I snitt det vill säga. Om du köper fler saker av en sak i affär så är det oftast att det blir ett billigare snittpris om du köper flera. Om man kan spara 250 på att köpa de separat så är det ganska solklart att man köper de separat, speciellt om det är fri frakt. Redigerad 14 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Jag hade nog handlat det om jag hade pengar. Men tack för tipset... synd man inte var lite rikare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Om jag var rik skulle jag köpt massvis med DVD boxar. Men det är jag inte, så jag får nöja mig med en. Men när det är en så bra box så duger det mer än nog. Edit: Den ligger på postaen, men jag kan inte hämta den förrän jag får pengar, nästa fredag. Orka vänta! Redigerad 16 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Om jag var rik skulle jag köpt massvis med DVD boxar. Men det är jag inte, så jag får nöja mig med en. Men när det är en så bra box så duger det mer än nog. Edit: Den ligger på postaen, men jag kan inte hämta den förrän jag får pengar, nästa fredag. Orka vänta! Sms:a låna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 W00t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 W00t? http://www.mobillan.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 19 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Tror inte det behövs i det här fallet. Bara 6 dagar kvar tills jag får råd att hämta ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Skulle hämtat ut det igår, men så började mitt bankkort krångla (igen) så jag kunde inte hämta ut pengar. Ska gå till banken på måndag och fixa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Om jag var rik skulle jag köpt massvis med DVD boxar. Men det är jag inte, så jag får nöja mig med en. Men när det är en så bra box så duger det mer än nog. Edit: Den ligger på postaen, men jag kan inte hämta den förrän jag får pengar, nästa fredag. Orka vänta! Dom ligger inte kvar i all evighet du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Jag kan hämta den senast den 14 september, så jag har gott om tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 DYRT? Vad fan, tror du det ska vara gratis eller? Ja förutom bredbandskostnaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts