SallaD Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hej, när kommer Prison Break sesong 2 ? Del 1, har ju vart stopp nu i sommar. När kommer det komma ut så man kan tanka det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 21 augusti visas första avsnittet av Prison Break Säsong 2 i USA. http://www.undertexter.se/?p=s_lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 21 augusti visas första avsnittet av Prison Break Säsong 2 i USA. http://www.undertexter.se/?p=s_lista omfg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Trailer: http://www.undertexter.se/?p=page&id=9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Trailer: http://www.undertexter.se/?p=page&id=9 Hmm, trailern sätts aldrig igång för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Såg nyss trailern. Fy fan va spännande. Jag kan bara inte vänta!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, näst sista avsnittet i S01 var så jävla fittspännande! Jag fick psyk på den där tjockisen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Äntligen . Tack för trailer länken KalleR, kan knappt vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför startar inte min trailer för ?! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför startar inte min trailer för ?! :'( Har du Quicktime? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Nu gäller det att man kan hålla sej från att se det tills säsongen är slut. Inget går upp mot att ta ledigt 1 eller 2 dagar och plöja igenom en serie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vill bara säga att Säsong 2 är igång ni på Amerikansk TV, Fox Channel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Vill bara säga att Säsong 2 är igång ni på Amerikansk TV, Fox Channel. Du vet att vi inte är i samma tidszon som USA? Förresten, har hört lite rykten om att s1 inte är slut än, utan att avsnittet som kommer imorgon kommer heta s01e23, vet inte om det stämmer dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Borde inte avsnittet släppts nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Borde inte avsnittet släppts nu? Ja, och det har det. Borde vi inte hålla oss till den förra topicen? Edit: Vid din tidpunkt så hade det inte släppts dock. Det brukar komma ut 03:00 på natten ungefär. Redigerad 22 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Nu så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Riktigt bra avsnitt som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Jepp, spoiler:lite oväntat att hon skulle dö dock.. Jag antar att jag får skriva så? Jag menar topicen heter ju trots allt Season 2... Nej. Skriv inte något avslöjande utan spoilervarning, vilken tråd det än är. /KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 Läs inte ifall du inte sett S02E01: I sista avsnittet av S1 när fångarna sprang så var det ju natt, och i början av S2 ser man att natt blir till dag. Och fångarna är inte fast, dom måste ju ha sprungit hela natten? =S hur är det möjligt att dom kan ha klarat det? + att polisen hade helikoptrar, vapen osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 22 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2006 (redigerad) Läs inte ifall du inte sett S02E01: I sista avsnittet av S1 när fångarna sprang så var det ju natt, och i början av S2 ser man att natt blir till dag. Och fångarna är inte fast, dom måste ju ha sprungit hela natten? =S hur är det möjligt att dom kan ha klarat det? + att polisen hade helikoptrar, vapen osv. Tänkte också på det. När S1 var slut så var poliserna 20-30 meter från fångarna, och precis som du sa så hade dom hundar, bilar, helikoptrar och annat. Visserligen är det Hollywood i ett nötskal, men dom borde ändå gjort det lite bättre. Och så var det spoiler som gällde, eller hur?... Vill inte behöva edita fler kommande inlägg.. /A.A Redigerad 22 augusti, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts