ZinteX Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hittade en film där cj rappar till introt http://www.youtube.com/watch?v=69UuaqI_SBA...ted&search= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Han heter Young Maylay och dehär e Old News tyvär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 12 augusti, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hmm, är inte det intro videon till spelet? Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, det är introt till San Andreas men där rappar inte Young Maylay som gör rösten till CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Ja, det är introt till San Andreas men där rappar inte Young Maylay som gör rösten till CJ. Ah ok, jag brukar aldrig kolla på Intro filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför då? En del introfilmer är ju riktigt bra. För lat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varför då? En del introfilmer är ju riktigt bra. För lat? Haha, njaaa. Vill bara lira Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Samma här, men jag brukar se de minst en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kul å skippa alla filmer å inte fatta nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nonanin Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Kul å skippa alla filmer å inte fatta nånting Duuh, SA så säger ju CJ vad som händer/hänt. Jag gör som JohnnyH87, kollar en gång. Sen kollar jag aldrig mer. EDIT: Glömde nämna det i min andra post. Redigerad 13 augusti, 2006 av Nonanin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Fan va cool, den har inte jag sett tidigare. Finns låten i mp3-format? Redigerad 13 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Inte lagligt vad jag vet. Köp Young Maylays CD, den ska vara med på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Fan va cool, den har inte jag sett tidigare. Finns låten i mp3-format? Menar du den när han Rappae eller när utan... Tror jag kan fixa det.... Inte lagligt vad jag vet. Köp Young Maylays CD, den ska vara med på den. Nja, Jag har ett program så jag kan Spela in låten från filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Menar du den när han Rappae eller när utan... Tror jag kan fixa det.... Nja, Jag har ett program så jag kan Spela in låten från filmen... What the hell heter det programmet? (programmet är väl helt lagligt antar jag) Nåå? Edit: Redigerad 15 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 What the hell heter det programmet? (programmet är väl helt lagligt antar jag) Nåå? Edit: Creative Recorder Det fick jag med mitt ljud kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Creative Recorder Det fick jag med mitt ljud kort Sweet, hoppas det är gratis. Fast jag vet att man kan spela in ljud från datorn med "Ljudinspelaren" som finns i Windows. Men jag vet inte hur. Redigerad 16 augusti, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Sweet, hoppas det är gratis. Fast jag vet att man kan spela in ljud från datorn med "Ljudinspelaren" som finns i Windows. Men jag vet inte hur. Ja, Jag fick det ju med mitt Ljud kort. På Cd:n... Det vet jag ej... Tror inte det... Do.c finns det ett Freeware i Downloads.com som låter dig spela in ljud från datan. Men du måste få betala för att ha en viss kvalitet.. Sök på Audio Recorder i Download.com och så kanske du hittar nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ja, Jag fick det ju med mitt Ljud kort. På Cd:n... Det vet jag ej... Tror inte det... Do.c finns det ett Freeware i Downloads.com som låter dig spela in ljud från datan. Men du måste få betala för att ha en viss kvalitet.. Sök på Audio Recorder i Download.com och så kanske du hittar nåt... Thanks, ska snoka lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Hittade en film där cj rappar till introt http://www.youtube.com/watch?v=69UuaqI_SBA...ted&search= Kewlt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts