SallaD Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Hej,om jag vill skapa ett nytt account och redan har skivorna, kan jag bara köpa ett World of Warcraft 60 Days Game Time Card isåfall ? och skriva in det i cd-key rutorna när jag registrerar ? Istället för att behöva köpa helt nya skivor ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Du är blind, coolt. Officiela tråden plx? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Varför inte posta i WoW tråden? Har du redan skapat ett konto med koden så funkar de inte igen, och du måste köpa ett nytt spel... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Varför inte posta i WoW tråden? Har du redan skapat ett konto med koden så funkar de inte igen, och du måste köpa ett nytt spel... Förlåt att jag inte skrev i WoW tråden, men jag ville ha svar snabbt, Grejen är det att. Jag ska göra ett nytt account, måste jag köpa spelet en gån till då ? eller kan jag bara köpa ett World of Warcraft 60 Days Game Time Card ? Om ni undrar varför så ska jag byta PGA av att det har blivit bannat, vet ej varför. Redigerad 12 augusti, 2006 av SallaD Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Förlåt att jag inte skrev i WoW tråden, men jag ville ha svar snabbt, Grejen är det att. Jag ska göra ett nytt account, måste jag köpa spelet en gån till då ? eller kan jag bara köpa ett World of Warcraft 60 Days Game Time Card ? Om ni undrar varför så ska jag byta PGA av att det har blivit bannat, vet ej varför. Du måste köpa nytt spel om ditt account har blivit bannad helt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej du måste inte köpa nytt. Gå inn på Eu wows hemsida och leta runt lite efter en trial sida. Där får du en trial account cd-key 10dagar. När dom 10 dagarna är slut så kan du lägga på ditt 60days game card. Och då har du ett nytt konto. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej du måste inte köpa nytt. Gå inn på Eu wows hemsida och leta runt lite efter en trial sida. Där får du en trial account cd-key 10dagar. När dom 10 dagarna är slut så kan du lägga på ditt 60days game card. Och då har du ett nytt konto. Det är nog mycket smidigare att köpa ett helt nytt, kostar bara 30 kr mer, och så slipper jag köra på trial acc i 10 dagar. Tack för alla svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Det är nog mycket smidigare att köpa ett helt nytt, kostar bara 30 kr mer, och så slipper jag köra på trial acc i 10 dagar. Tack för alla svar Smidigare? På vilket sätt? Jämför dessa två: Du får World of Warcraft skivorna med en gratis månad gametime eller Du får World of Warcraft (utan skivor) fast med tillsammans 70 dagars gametime Jag skulle kört 70 dagars gametime iallafall... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Nej du måste inte köpa nytt. Gå inn på Eu wows hemsida och leta runt lite efter en trial sida. Där får du en trial account cd-key 10dagar. När dom 10 dagarna är slut så kan du lägga på ditt 60days game card. Och då har du ett nytt konto. Det funkar inte, man måste uppgradera med hela spelet om man vill fortsätta spela på sitt trailacc. Trial accounts can be upgraded to full accounts through the Account Management page by purchasing a new set of game CDs. Once upgraded, all features of the full game become available. All characters created during the trial phase will be carried over to the full account on completion of the upgrade. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...p;tmp=1#post121 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Köp ett acc Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 *p00ned* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts