illus Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag undrar om det finns någon map med utmärkta ställen som man kan besöka, t.ex. strippklubbar. Länk någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag undrar om det finns någon map med utmärkta ställen som man kan besöka, t.ex. strippklubbar. Länk någon? Kartan du fick med när du köpte spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Testa http://www.gtasanandreas.net/sam/ En bra karta där du finner nästan allt. En titt i användbara länkar kanske hjälper dig nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
illus Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Kartan du fick med när du köpte spelet! Ja just det, köpte spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varit och fiskat i buskarna? Men allvarligt, du borde verkligen köpa spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
illus Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Varit och fiskat i buskarna? Men allvarligt, du borde verkligen köpa spelet. Faktum är att jag faktiskt köpte spelet, men på www.importspel.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts