Weener Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Jag undrar om någon vet var man kan köpa shorts som ser ut som dessa eller liknande? Dvs långa och gärna grå? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Njet.Det måste vara så att jag är ovanligt dålig på att söka med google idag..Ska göra ett försök till.. Redigerad 12 augusti, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Gör själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Gör själv The power of God compells your posthunting! (I klartext; spammer.) Ween, testa följande: http://www.zoovillage.se http://www.junkyard.se http://www.caliroots.se Och en samlingssida: http://www.klaeder.nu/ Cheers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Eftersom det är Mark Hoppus som har dom på sig, antar jag att det är typ Hurley, Element, DC, Atticus eller Macbeth-shorts. Kolla runt på massa olika skatemärken så hittar du nog ett par tillslut =D. Annars finns väl nästan exakt likadana på Hm skulle jag tro, till ett schysst pris också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Kolla på Loserkids.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Stadium har en hel del sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Eftersom det är Mark Hoppus som har dom på sig, antar jag att det är typ Hurley, Element, DC, Atticus eller Macbeth-shorts. Kolla runt på massa olika skatemärken så hittar du nog ett par tillslut =D. Annars finns väl nästan exakt likadana på Hm skulle jag tro, till ett schysst pris också. Vilken affär i Göteborgstrakten skulle kunna tänkas sälja märkte Atticus på kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vilken affär i Göteborgstrakten skulle kunna tänkas sälja märkte Atticus på kläder? Jag har aldrig sett ett Atticusplagg i någon svensk affär i mitt liv, så är du ute efter det ska du nog beställa från atticusclothing.com, loserkids.com, t12.se, eller Junkyard, om det finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag har aldrig sett ett Atticusplagg i någon svensk affär i mitt liv, så är du ute efter det ska du nog beställa från atticusclothing.com, loserkids.com, t12.se, eller Junkyard, om det finns där. Junkyard har en affär i något köpcenter i Trollhättan där dom har (säger dom på hemsidan) allt som dom har på internetaffären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Junkyard har en affär i något köpcenter i Trollhättan där dom har (säger dom på hemsidan) allt som dom har på internetaffären. FAN vad bra! Såg nämligen en jävligt snygg piké på junkyard.se av märket Atticus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Passar på att låna den här tråden Jag är ute efter en baseballkeps. En ganska neutral vanlig marinblå med en New York Yankeeslogga i mitten. Har kollat på sidorna som Pico länkade till men hittade ingen som liknade. Någon som vet vars en sån finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Passar på att låna den här tråden Jag är ute efter en baseballkeps. En ganska neutral vanlig marinblå med en New York Yankeeslogga i mitten. Har kollat på sidorna som Pico länkade till men hittade ingen som liknade. Någon som vet vars en sån finns? Footlocker. Har endel btuiker i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Footlocker. Har endel btuiker i Sverige. Vars då? Verkar inte direkt sugen på att köpa från deras hemsida. Frakten lär ju bli svindyr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Vars då? Verkar inte direkt sugen på att köpa från deras hemsida. Frakten lär ju bli svindyr Jag har i alla fall sett en i Gallerian i Stockholm, samt en i staden Christchurch i Nya Zealand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Bra tråd! Kan också passa på. Någon som vet var man kan hitta en pikétröja av märket WE som är randig med kulörerna svart, ljusorange och orange. Logotypen sitter på vänster bröst och är i form av två papegojor. Har väldigt många WE plagg men just detta fattas i min samling. Har vart i de två enda WE-affärerna i Stockholm och åker ogärna till någon annan stad för den. Hade den på NK ett tag tror jag. Den fanns också på Zoovillage för någon vecka sedan dock i en annan färg, svart, turkos och gul. Observera att det är INTE denna jag söker: http://se.zoovillage.com/images/product/pi/10020701/10020701_h1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Vars då? Verkar inte direkt sugen på att köpa från deras hemsida. Frakten lär ju bli svindyr http://www.bubbleroom.se/asp/product.asp?id=1751 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Bra tråd! Kan också passa på. Någon som vet var man kan hitta en pikétröja av märket WE som är randig med kulörerna svart, ljusorange och orange. Logotypen sitter på vänster bröst och är i form av två papegojor. Har väldigt många WE plagg men just detta fattas i min samling. Har vart i de två enda WE-affärerna i Stockholm och åker ogärna till någon annan stad för den. Hahaha, du skämtar?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Mm, självklart skämtar jag. Vad fan tror du? Någon kanske har just den tröjan eller vet vart den finns? Spar på onödiga kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts