Jump to content

Shorts?!

Weener
 Share

Recommended Posts

Eftersom det är Mark Hoppus som har dom på sig, antar jag att det är typ Hurley, Element, DC, Atticus eller Macbeth-shorts. Kolla runt på massa olika skatemärken så hittar du nog ett par tillslut =D. Annars finns väl nästan exakt likadana på Hm skulle jag tro, till ett schysst pris också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom det är Mark Hoppus som har dom på sig, antar jag att det är typ Hurley, Element, DC, Atticus eller Macbeth-shorts. Kolla runt på massa olika skatemärken så hittar du nog ett par tillslut =D. Annars finns väl nästan exakt likadana på Hm skulle jag tro, till ett schysst pris också.

Vilken affär i Göteborgstrakten skulle kunna tänkas sälja märkte Atticus på kläder?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sett ett Atticusplagg i någon svensk affär i mitt liv, så är du ute efter det ska du nog beställa från atticusclothing.com, loserkids.com, t12.se, eller Junkyard, om det finns där.

Junkyard har en affär i något köpcenter i Trollhättan där dom har (säger dom på hemsidan) allt som dom har på internetaffären.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Passar på att låna den här tråden

Jag är ute efter en baseballkeps. En ganska neutral vanlig marinblå med en New York Yankeeslogga i mitten.

Har kollat på sidorna som Pico länkade till men hittade ingen som liknade. Någon som vet vars en sån finns?

Footlocker. Har endel btuiker i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra tråd! Kan också passa på.

Någon som vet var man kan hitta en pikétröja av märket WE som är randig med kulörerna svart, ljusorange och orange. Logotypen sitter på vänster bröst och är i form av två papegojor.

Har väldigt många WE plagg men just detta fattas i min samling. :) Har vart i de två enda WE-affärerna i Stockholm och åker ogärna till någon annan stad för den.

Hade den på NK ett tag tror jag. Den fanns också på Zoovillage för någon vecka sedan dock i en annan färg, svart, turkos och gul.

Observera att det är INTE denna jag söker:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra tråd! Kan också passa på.

Någon som vet var man kan hitta en pikétröja av märket WE som är randig med kulörerna svart, ljusorange och orange. Logotypen sitter på vänster bröst och är i form av två papegojor.

Har väldigt många WE plagg men just detta fattas i min samling. :( Har vart i de två enda WE-affärerna i Stockholm och åker ogärna till någon annan stad för den.

Hahaha, du skämtar?` :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor