antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Okej... Nu när jag vet att alla spel funkar så behöver jag lite tips från er på sveriges bästa forum Vilket ska jag köpa? Half-Life 2 Oblivion Doom 3 Fear eller Sin episodes Letar bara efter lite tips.... Redigerad 12 augusti, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 1. Half-Life 2 2. F.E.A.R 3. Sin Episodes 4. Doom3 ... och Oblivion har jag aldrig spelat. Det enda i listan som inte är FPS heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vill du ha ett bra FPS-spel så tar du ju Half Life 2. Vill du ha ett enormt rollspel så väljer du Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 (redigerad) Half Life 2 kräver internet anslutning Oblivion är ett bra rollspel. F.E.A.R. läskigt FPS DOOM 3 ganska läskigt FPS, men F.E.A.R. är bättre Redigerad 12 augusti, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Half Life 2 kräver internet anslutning mm jag vet ju det...Men jag fick ju ett bra tips av dig och jag snackade med farsan och han sa att det nog skulle gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 1. Half-life 2 2. Oblivion 3. Doom 3 Det andra spelet har jag inte kört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 mm jag vet ju det...Men jag fick ju ett bra tips av dig och jag snackade med farsan och han sa att det nog skulle gå bra Ok, låter fint då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Half Life 2 kräver internet anslutning Oblivion är ett bra rollspel. F.E.A.R. läskigt FPS DOOM 3 ganska läskigt FPS, men F.E.A.R. är bättre Bara i början tills man uppdaterat det o kan köra i Offline mode (wtf mitt undermedvete har rättat I lol i 2trådar med den här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Bara i början tills man uppdaterat det o kan köra i Offline mode (wtf mitt undermedvete har rättat I lol i 2trådar med den här) lol Alltså är man inte tvungen att logga in på sitt Steam Acc, och starta Half-Life 2 där ifrån när det har senaste uppdateringarna? Jag har iaf inte HL2 installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) Jag installerade faktiskt om HL2 ganska nyligen. Självklart connectar man till Steam direkt och patchar, så man slipepr buggar i onödan. Såvidare man inte har en "uppfiskad" version dvs. Men Half-Life2 ska man köpa, inte stjäla. Otroligt bra spel. Redigerad 13 augusti, 2006 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 lol Alltså är man inte tvungen att logga in på sitt Steam Acc, och starta Half-Life 2 där ifrån när det har senaste uppdateringarna? Jag har iaf inte HL2 installerat Tror man måste logga in o patcha det till nyaste en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Tror man måste logga in o patcha det till nyaste en gång Men frågan var: Måste man inte öppna det via Steam sen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Men frågan var: Måste man inte öppna det via Steam sen då? Jag är förvirad Okej jag tror man måste öppna det via steam, patcha det till 100% sen tror jag offline funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Är den bekräftad (sker när man installerar) och den är patchad, så kan man spela med Steam offline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Är den bekräftad (sker när man installerar) och den är patchad, så kan man spela med Steam offline. Jag spelade HL2 i offline mode var dock innan jag fick bredband (november förra året) och det funka då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Jag spelade HL2 i offline mode var dock innan jag fick bredband (november förra året) och det funka då Steam förstörde väl inte världen då ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Steam förstörde väl inte världen då ännu? Kanske inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Här kommer mina betyg. 1. F.E.A.R. (10/10) 2. HL2 (9/10) 3. Oblivion (6/10) 4. Doom 3 (4/10) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 Här kommer mina betyg. 1. F.E.A.R. (10/10) 2. HL2 (9/10) 3. Oblivion (6/10) 4. Doom 3 (4/10) Rätt fina betyg Körde Fear igår hos en kompis, vi körde kanske igenom en tredjedel eller nåt sånt var rätt kul fast det var lite enformigt döda dom vakterna, mörkt, klättra där, döda vakter igen etc etc. Var bra snygg grafik (om man kör på högsta iallfall ) och verklig fysik och så men fan va man ryckte till första gången en sån där snabb j*vel attackera en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Det är ett till jag har funderat på Half life antoligy(stavning) Är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts